Auteur Topic: Giodude  (gelezen 10385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Giodude
« Gepost op: 24 december 2018, 13:57:47 »
Na wat schrijfsels op dit forum te hebben gepost alsnog een kleine introductie.
Ik ben een veertiger die behoorlijk gepokt en gemazeld is in RLD's en de saunaclubs. De afwisseling tussen beiden hield de spanning erin en is ook vaak een kwestie van tijd. Na een afwezigheid van een aantal jaar heb ik besloten om mijn rentree te maken in het P6-wereldje met dien verstande dat het met een veel lagere frequentie zal zijn als destijds toen 3 à 4 keer per week eerder regel als uitzondering waren. Mooie tijden beleefd in clubs als Babylon, GT, H7, LR, PHG, Samya, SS, Villa Marisol, Villa Vertigo en YY.

Ook buiten de club met een aantal dames op vriendschappelijke basis dingen ondernomen. Uiteindelijk was er eentje waarbij de vriendschap een stapje verder ging. Zij nam het besluit om te stoppen met werken en het was het startsein van twee waanzinnig mooie jaren. Langzamerhand groeide bij haar de heimwee naar haar geboorteland en kwamen we voor een keuze te staan. Ik zag me daar niet wonen. Zij opperde nog om er een relatie op afstand van te maken maar daar geloof ik niet in. Omdat we elkaar ook niet helemaal los konden laten hebben we ervoor gekozen om voorlopig als friends with benefits oftewel fuckbuddies door het leven te gaan. Zij komt 1x per 2/3 maanden voor een weekje naar mij en als ik in de mogelijkheid ben ga ik voor een verlengd weekeinde naar haar. Een terugkeer naar het clubcircuit speelde in eerste instantie niet door mijn hoofd. Het was echter zij die me zei dat ik tussentijds weer gewoon moest gaan.

Sindsdien naar Babylon, Samya, Sixsens en YY geweest, waarbij Baybylon als club mij het beste bevalt, maar ik in YY een dame heb ontmoet die ik als absoluut hoogtepunt beschouw sinds mijn terugkeer.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Giodude
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2018, 12:29:18 »
 :welcome: