Auteur Topic: BARBIE, Deutsche  (gelezen 41182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2019, 21:15:18 »
Hey, wij willen tieten zien, ok?   ;D ;)














zo  :movingtits :movingtits :movingtits :movingtits :movingtits :movingtits :movingtits
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #16 Gepost op: 7 januari 2019, 21:16:31 »
Ik stem ook tegen.

Doc
Jij bent bang van dikke tieten ... Beatrijsje zal je straffen  ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zijn geen tieten... Dat zijn plastiek skippyballen... Dan heb ik liever die Daisy. Enige wat jammer is aan haar, is die grote tattoo op haar arm. Die speldenknopjes van haar zijn tig keer mooier dan de skippyballen van Barbie.
Ga naar het topic van Dani en post maar foto's van die teezakken jij  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #17 Gepost op: 7 januari 2019, 21:24:13 »
Ik stem ook tegen.

Doc
Jij bent bang van dikke tieten ... Beatrijsje zal je straffen  ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zijn geen tieten... Dat zijn plastiek skippyballen... Dan heb ik liever die Daisy. Enige wat jammer is aan haar, is die grote tattoo op haar arm. Die speldenknopjes van haar zijn tig keer mooier dan de skippyballen van Barbie.
Ga naar het topic van Dani en post maar foto's van die teezakken jij  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:

Tjuu he, je kan veel zeggen over haar, maar wat heeft ze een mooi achterwerk!!!!!! ;D
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #18 Gepost op: 7 januari 2019, 21:29:37 »
Over kleuren en smaken valt niet te wisten ...
Ik ga ook niet in Dani's topic schrijven dat Bimbo Barbie veel mooier is ( want dat is haar topic en mijn slechte smaak en mening)  :dance2 ;D ;) ;) ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #19 Gepost op: 7 januari 2019, 21:40:28 »
Over kleuren en smaken valt niet te wisten ...
Ik ga ook niet in Dani's topic schrijven dat Bimbo Barbie veel mooier is ( want dat is haar topic en mijn slechte smaak en mening)  :dance2 ;D ;) ;) ;)
topic vervuiling vanaf nu alleen maar info over barbie de bimbo  :lol
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #20 Gepost op: 7 januari 2019, 22:09:57 »
Ik stem ook tegen.

Doc
Jij bent bang van dikke tieten ... Beatrijsje zal je straffen  ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zijn geen tieten... Dat zijn plastiek skippyballen... Dan heb ik liever die Daisy. Enige wat jammer is aan haar, is die grote tattoo op haar arm. Die speldenknopjes van haar zijn tig keer mooier dan de skippyballen van Barbie.
Ga naar het topic van Dani en post maar foto's van die teezakken jij  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:

Tjuu he, je kan veel zeggen over haar, maar wat heeft ze een mooi achterwerk!!!!!! ;D

Dat dan weer wel  ;D ;D ;D
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #21 Gepost op: 7 januari 2019, 22:19:50 »
Ik stem ook tegen.

Doc
Jij bent bang van dikke tieten ... Beatrijsje zal je straffen  ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zijn geen tieten... Dat zijn plastiek skippyballen... Dan heb ik liever die Daisy. Enige wat jammer is aan haar, is die grote tattoo op haar arm. Die speldenknopjes van haar zijn tig keer mooier dan de skippyballen van Barbie.
Ga naar het topic van Dani en post maar foto's van die teezakken jij  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:

Tjuu he, je kan veel zeggen over haar, maar wat heeft ze een mooi achterwerk!!!!!! ;D

Dat dan weer wel  ;D ;D ;D
Rijden met groot licht kan de tegenligger verblinden  :-\
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #22 Gepost op: 7 januari 2019, 22:25:08 »
Wel een hele lieve dame en in gt was haar diensten uitermate uitstekend ja vankees daar komt ze vandaan
  
  

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #23 Gepost op: 2 maart 2019, 20:33:31 »
Vandaag in Bab gezien. :tietjes
Als je te ruw met die dingen omspringt zou ik bang zijn dat ze exploderen, en ik,.. met mijn 110 plus kilo,... in een hoek van de kamer beland. :17: Niet mijn doelgroep..... :lol_hitting:
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #24 Gepost op: 3 maart 2019, 21:58:51 »
Vandaag in Bab gezien. :tietjes
Als je te ruw met die dingen omspringt zou ik bang zijn dat ze exploderen, en ik,.. met mijn 110 plus kilo,... in een hoek van de kamer beland. :17: Niet mijn doelgroep..... :lol_hitting:

Ik zag haar gisteren ook en hield mijn hart vast, toen ze de trap af ging zonder zich aan de leuning vast te houden. Ik dacht, die kukelt straks zo voorover door die zware ballen aan de voorzijde. Het zou goed zijn voor de gewichtsverhouding als ze haar kont ook opvult met siliconen  :lol
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #25 Gepost op: 1 april 2019, 06:38:36 »
War gleich zu Beginn mit Barbie. Herzerfrischend, natürlich und ein toller Service, den jeder speziell gastbezogen bekommt. Deshalb muss das jeder selbst herausfinden. Eine schöne Stunde, die mir ein großes Lächeln ins Fesicht zauberte. Und später sind Wir nocheinmal zusammen.  Zweimal mit Barbie, und es kommt sicherlich keine Langeweile auf.
Die zweite Session mit Barbie war ihre letzte Stunde vor ihrem Feierabend und da war Sie entspannt und
konnte auch selbst ihr Vergnügen geniessen. Was haben Wir gemacht? Ganz normalen Sex aber dass ist bei Ihr auf hohem Niveau.
Heute ist ihr letzter Tag, dann ist sie offiziell in einem kurzen Erholungsurlaub und ab 13.04. ist sie wieder für Uns da.

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #26 Gepost op: 2 april 2019, 17:00:54 »
Habe da was durcheinander gebracht: Barbie ist morgen 03.04. und Donnerstag 04.04. noch im Club und dann...
...im Urlaub und ist zurück am 13.04.
Und ich kann nicht :sign0065:

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
BARBIE, Deutsche
« Reactie #27 Gepost op: 31 mei 2019, 20:08:22 »
Barbie ist heute da und morgen auch.

VanKees