Auteur Topic: RACHEL  (gelezen 10726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RACHEL
« Gepost op: 4 januari 2019, 14:02:09 »
RACHEL (Babylon) - Optick Fick
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=RACHEL]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels, Spaans
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m61
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 70a
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken (Rollenspel)
[/box]


Foto's






Uiterlijk

Zeer slanke mooie gebruinde blondine met sexy lach om haar mond en wat verlegen charmerende glimlach. Ze heeft een erg mooi rank figuur en is een must voor het oog om haar te zien rondlopen in de club. Alleen al optisch vond ik het de moeite met haar te kameren, een dame die door m'n hoofd zou spoken en waar ik spijt van zou hebben als ik het niet deed.


Karakterschets

Dat is wat minder, met haar moet je opletten op kamer qua tijd en qua upsell-manieren of later na of tijdens de actie deze extra te willen aanrekenen. Beetje onwillig stug karakter.


Presales

Ze was wat pushy om de kamer op te gaan voordien en dat wekte mijn argwaan op. Ik hield de boot af en wilde niet op avances ingaan. Later kwam ik ze nog eens tegen op de gang en tegen dan was de sexy schoonheid van deze dame al bezig me te bekeren om toch seks om de seks te hebben met haar. Dus meegetroond, wensen uitgelegd en de sleutel laten halen.


Kamer

7, naast de voyeurskamer.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Matige sessie waar bleek dat ze niet zo voor alles in is als voordien aangegeven. Ik haat dat draaien.

2) Duur:
Half uur.

3) Voorspel:
Gaf meteen TZ en dat was goed. Ik moest haar leiden en er wat aan doen aan die afstandelijkheid van haar. Body-to-body vrijen, masseren, verkennen is toch soms wel een lastig iets voor bepaalde meiden, zo ook deze. Jammer want wat een mooi lichaam heeft ze toch, een mooi figuurtje en het was zalig om haar lichaam te strelen. Mijn dominantiespel was dan weer minder en madame wou ineens extra wat werd geweigerd als steeds.

4) Seks en naspel:
De seks was gelukkig erg goed, de OFE-score voor de 'optick fick' gaat is alvast nominaal hoog en ik kwam erg lekker klaar ondanks haar mindere inzet. Laten we eerlijk zijn, ik heb het vandaag alleen al beter gehad en vroeger in deze club nog beter dan dit. Er was nauwelijks naspel, wat praten wel. Ze neigde tijdens de seks te vragen of ik al gekomen was, iets wat ik haat.

5) Communicatie en klik:
Communicatie was moeilijk soms, echt een goede klik voelde ik niet op kamer. Op dat vlak ging het benedenwaarts die dag.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Laag ambiancelevel en betrokkenheid het beste bij begin met de TZ en wat bij het einde.

7) Extra vermeldingen:
Deze dame zal voor de GFE-ervarenen en TZ liefhebbers wellicht meer hun ding zijn.


Afhandeling en betaling

50€ voor half uur, ze deed niet moeilijk.


Aftersales

Geen echte aftersales. Ik nam ze af en toe eens plagerig goed vast...


Fazit en Score beleving

Herhalingsgevaar is miniem hier maar zeg nooit nooit want is ten slotte een mooie dame.

Belevingsscore: **1/2
OFE-Score: ****
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2019, 14:14:29 door Vazkor »