Auteur Topic: Selma (Roemeense)  (gelezen 21688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Selma (Roemeense)
« Gepost op: 5 januari 2019, 22:23:28 »
Naam: Selma
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 35
Lengte: ergens rond de 1.60
Postuur: stevig
Borsten: E-cup
Tatoeage: Nee
Piercing: Ja, navel
Haar: blond uit het potje
Taal: Engels (goed)
Extra info: Voorheen in SixSens onder de artiestennaam Selena en het tweelingzusje van Anaïs

In het restaurant zat naast me aan het aangrenzende tafeltje een blond snuitje dat me bekend voorkwam uit SixSens. Aan haar blik zag ik dat de herkenning wederzijds was. Na het eten en een sigaretje zat ik op een bankje uit te buiken. De vermoeidheid begon toe te slaan en ik speelde met de gedachte om naar huis te gaan. Ik liep langs haar en ze sprak me aan. Ze zei dat ze me al lang niet meer in SixSens gezien had. Ik bevestigde dit en vroeg haar naar haar naam. Het bleek om Selena te gaan die hier als Selma door het leven ging en sinds drie dagen haar intrede in het Sprookjesbos had genomen.

In SixSens hadden we buiten het uitwisselen van wat beleefdheden nooit nader met elkaar gesproken. Toch wist ze moeiteloos mijn vrouwelijke partners in crime daar op te lepelen. Het was haar natuurlijk ook niet ontgaan dat ik een pannenkoeker was. Haar serene uitstraling, rustige manier van praten en subtiele beroeringen zorgden ervoor dat ik langzaam maar zeker toch wel benieuwd was naar haar vaardigheden op de kamer. Als 2018 me iets had geleerd dan was het wel dat ik vaak de beste kamergangen had met dames die normaal gesproken niet bovenaan mijn balboekje stonden. Ik zei haar dat ik me even ging douchen in de wellness area om weer fris en fruitig terug te keren. Ik verwachtte dat ze bij terugkomst meteen haar tasje zou pakken maar dit was niet het geval. Ze zat duidelijk op de spreekstoel en na een half uurtje werd dan alsnog de gang richting kamer gemaakt.

Op de kamer wilde ze natuurlijk zelf ervaren of alle verhalen over mijn massages op waarheid berustten en gewillig legde ze zich op haar buik. Gezien de geluidjes afkomstig uit haar mond bleek ik geslaagd en dat benadrukte ze nog eens door de wijze waarop ze hartstochtelijk begon te tongzoenen na de massage. Met haar hand zorgde ze ervoor dat mijn kleine vriend dusdanig in staat van paraatheid was gebracht dat ze haar BJ-Skills erop los kon laten. Ze voelde goed aan wat mijn voorkeur genoot en had er ook geen moeite mee om hem volledig achter in haar keeltje te laten verdwijnen. Af en toe onderbrak ze om te tongzoenen. Ik had niet meer de puf om te neuken bij mijn vijfde kamergang in een tijdsbestek van tweeëntwintig uur en dat voelde ze goed aan. Met haar handje begon ze aan een handjob die met wat hulp van mijn olie uiteindelijk resulteerde in een happy ending.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Selma (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2019, 14:38:27 »
@ SixSens onder haar oude naam daar Selena