Auteur Topic: Agatha, ex Angelina LR (Rusland)  (gelezen 1520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Agatha, ex Angelina LR (Rusland)
« Gepost op: 17 juni 2010, 23:13:05 »
Naam:    Agatha   
Land/Taal:  Russisch / Engels     
Leeftijd:   21               
Lengte/Model: 1,65m / normaal
Cup/Kont:   75C / mmm       
Haarkleur/-lengte:   donkerbruin / halflang
Service:   PZC / NMC / TZ   
Pre:    arrogantie troef
Contra: arrogantie troef
Extra: en nog leuk ook op de koop toe
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2010, 02:21:03 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
I hate you !!!
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2010, 02:23:54 »
BLA BLA BLA.

Dit is er eentje om in te kaderen, voor mij alvast, en dan praat ik niet over de recensie, maar de Meid op zich.
Arrogantie troef, of "the bitch herself" had dit stukje ook kunnen noemen.
Ik geniet nu nog van haar spelletje, dat nu al twee zaterdagen duurt

Heb haar voor de eerste keer gezien veertien dagen geleden, op zaterdag, en iets trok me naar haar toe. Nu weet ik het, het is de arrogantie die er gewoon van afstraalt, dat bitcherige, overgoten met een beetje lieflijkheid, wat ze ook van nature uitstraalt
Maar wat een arrogantie. Af en toe kwam ze gewoon eens lekker uitdagend naar ons toe, en plantte ze die welbevallige lekkere kont tegen je badjas. Om er dan weer vandoor te gaan, maar wel heel goed je gedrag gade te slaan
Alom aanwezig, waar je ook keek, daar zag je Angelina fladderen. Na enkele uitdagingen, en met dat arrogente trekje op dat wel heel lekkere snoetje van haar, bleek dat ze zelfs kon praten.
Bla bla bla, was het eerste wat er uit kwam, en ook bijna het enige die dag
Ik had al een kunstje van een Meid achter de rug die dag (ja, charmant ben ik niet), en ik besloot dan ook, rond tien uur, luid schreeuwend een sleutel te vragen.
Ze weigerde "NIET".Oef, dacht ik, dan toch nog "op" die lekkere Meid vanavond? In haar rode bikini, met de rondingen precies op de juiste plaats. Lekker... .Ze heeft iets dat me enorm aantrekt tot haar. Enorm, onweerstaanbaar, de erpeefaktor (maar dat hebben ze bijna allemaal)
Foots en Vicky stonden bij me, en Footsie was zich aan het voorbereiden. The fire department ging ook tot actie over, schudde Adriaan wakker, de spuitgast
Angelina kwam terug met een wachttijd van 40 minuten, waarop ik knikte, gedwee. Ach, wat maakt het wachten uit als je in een tent zit waar God en haar zus aanwezig zijn, waar er nog wel 50 andere heerlijkheden ronddwarrelen, die maar al te graag onze ongewenste intimiteiten ondergaan?
Angelina liep van me weg. Gadveramme, en ik had nog wel de sleutel gevraagd
Ik keek en zag ze weglopen naar een heerschap, die Jansen niet zou toelaten in een of andere club
De veertig minuten gingen voorbij, en af en toe liep Angelina langs de balie, mij straal voorbij, zonder me maar aan te kijken. Foots vertrok op missie, en nog steeds zat Angelina bij die heer-beer. Toen Foots terugkwam, was Angelina de kamer op, met die heer-beer. De rest van de avond heb ik Angelina niet meer gezien.
Foots verklaarde het heel nuchter als volgt: "Je begrijpt het weer niet, erpee. Die Meid heeft gelijk. Wie wil er nu met een lelijke beer als jou de kamer op, als je met een klootzakstempel kan gaan neuken. je betaalt en wordt nog geweigerd ook". En dat slikte ik met plezier.
Ik besloot dan ook om NOOIT met Angelina de kamer op te trekken. Nooit. Een klant minder, ze had op zijn minst iets kunnen komen zeggen, dan had ik niet Erica moeten afbeuken (de b staat terecht naast de n) in de kino

Zaterdag 20 februari kwamen Foots en erpee tot rust achter in de bar, Foots genietend van zijn dessertje. Een vernieuwde Oblix kwam effe langs en vroeg me of ik een meid kende, aan de hoek van de bar. Ik liep effe mee en zag "Angelina". Het eerste wat ze uitkraamde was "Bla bla bla". Ha ha, puur toevallig had Oblix een oogje op "het arrogante meissie van LR".
Toeval, alweer toeval, kwam Sonny bij ons zitten (ik bood hem 100 euro voor 6 vrijkaartjes) en nog geen drie seconden later plakte Angelina tegen Lassie. Ik probeerde, probeerde, en zag wel dat Angelina zo arrogant was dat ze groot was, of zich zo tenminste voordeed, maar het ook een heerlijk spelletje was van haar.
Erpee zou erpee niet zijn als hij Angelina niet aansprak op haar gedrag van afgelopen week, en toen ze me duidelijk maakte dat het een goede "klant" was, was ik tevreden voor haar, en besloot ik haar het te vergeven
Sonny werd zowaar verkracht en besteedde meer dan de normale aandacht aan Angelina. ik werd er zowaar geil van.
Even later zag ik dan ook onze volleerde Lassie met tandenborstel en bijbehorende pasta de catacomben van LR induiken, en preese ik Angelina gelukkig. Later zou blijken dat ze heerlijk gelikt was, zodat erpee, die zich nooit aan zijn woord houdt, dit karweitje lekker kon overslaan

De bla bla bla's volgden zich op, en Angelina bleef maar uitdagen. Rex stond een praatje te maken en wees in mijn richting. Wat ouder dan op de foto (6 jaar oud) en zowaar koppelde hij Angelina aan erpee, om te chambreren.
Watje erpee keek naar Angelina, zij compleet bitcherig arrogant met een vragende blik van "durf je het nog eens te vragen, eikeltje" naar erpee. Drie seconden later vroeg ik naar een sleutel.
En geen vijf minuten later was kamer 6, met enkel een ventilator ter beschikking, lekker bloedheet dus, ons deel
Revenche, en die wraak wat zout, zout zweet stroomde me van het lijf, de komende dertig minuten (precies getimed).

Angelina is gewoon een lieve arrogante bitch, en zo noem ik haar dus ook.
Wat er op de kamer gebeurde, het begon geweldig slecht.
"Do not waste my make-up", zei ze gemeend.
"I will waste only your pussy, ok?"
"If you can, just try me."
Ach, dat was al het betere weerwerk. Ze dook onmiddellijk naar beneden, en het is van het betere pijperk, zonder handjes. Erpee, niet echt een liefhebber van pijpen (en gepijpt worden), kreunde totaal niet, maar mocht haar lekker betasten, die heerlijke volle B-Cup, die mooie kont, dat heerlijke lijffie.
En Angelina, die bleef toparrogant.
Al snel ging er een condoom overheen, en ze besteeg me.
De arrogantie verdween, en ze reed me zowaar sensueel te pletter, de oogjes gesloten (dacht ze aan twee weken geleden?) en een gewelige amazonerit was mijn deel.
"Suddenly" kroop ze van me af en ging zo lekker op de knietjes dat het heel duidelijk was wat ze van me wou (mnimum 50 euro) We waren exact 10 minuten op de kamer.
Haar handjes tegen de muur, de ventilator op maximum, en ik begon aan mijn revenchetrip.
"Hate me", vertelde ik haar, ik wil niks anders horen dan dat je me haat.
Angelina vond dit klaarblijkelijk ok (it's all about the money), en af en toe keek ze me aan en zei ze gedwee "I hate you".
Ik duwde ze echt plat, maar ze gaf zich niet gewonnen, en duwde mee, en zich steeds recht (slechte zinsconstructie, maar verdomd lekker(e) tegelijk) Het heeft me de volle tien minuten gekost, en 25 "I hate you's" vooraleer ik haar volledig plat op de buik kreeg en ze zelf besloot de beentjes te sluiten. De lekkerste houding die erpee kan bedenken.
Exact 29 minuten na de kamerbetreding keek ik op de klok, en terwijl het zweet echt van haar afgutste, vulde ik haar, euh, het condoompje met alles wat ik in me had, terwijl ze heel uitdagend naar me staarde, op de lippen beet en zachtjes zei: "I hate you".
We verlieten de kamer. We lachten eens naar mekaar, en met de woorden "We do not talk anymore, we hate each other", namen we afscheid in de kleedkamer.
De ganse avond heeft Angelina me verder gehaat, en ze is echt een heerlijke prachtige arrogante verschijning in rode bikini. Mijn god (Dunya dus), zo mogen ze nog gerust een blikje opentrekken, daar in LR.
Ze is gewoon tof.
En ja, ze haat me intens

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal