Auteur Topic: pasja keulen  (gelezen 27770 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Gepost op: 20 januari 2019, 20:42:02 »
  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2019, 17:40:48 »
Hoi hoi,
Dit weekend trek ik de grens over. Wellicht wordt het beuken in Aken (tips welkom). Maar ik vroeg me af of pascha in Keulen nog open is, want dan rij ik even verder. en dan bedoel ik niet de nachtclub maar de 7 verdiepingen met kamers. Ik vind on line niet echt recente informatie. Iemand met tips of recente ervaringen? Tenzij Aken volgens jullie beter is? Het is niet mijn gewoonte zo gewoon wat te vragen maar ik ben er gewoon nog niet in thuis....
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2019, 20:10:31 »
Hoi hoi,
Dit weekend trek ik de grens over. Wellicht wordt het beuken in Aken (tips welkom). Maar ik vroeg me af of pascha in Keulen nog open is, want dan rij ik even verder. en dan bedoel ik niet de nachtclub maar de 7 verdiepingen met kamers. Ik vind on line niet echt recente informatie. Iemand met tips of recente ervaringen? Tenzij Aken volgens jullie beter is? Het is niet mijn gewoonte zo gewoon wat te vragen maar ik ben er gewoon nog niet in thuis....
pasja keulen is nog steeds open
  
  

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2019, 21:23:50 »
Maar ik vroeg me af of pascha in Keulen nog open is, want dan rij ik even verder. en dan bedoel ik niet de nachtclub maar de 7 verdiepingen met kamers.

Beste barti, ik ben al eens in Pascha geweest tijdens mijn Keulen-tripjes. Recht tegenover Pascha bevindt zich ook nog een ander laufhaus: "Das Bordell", dat iets kleiner is (maar wel gratis inkom).

Eerlijk gezegd vond ik beide huizen maar een tegenvaller: weinig bezetting (overdag) en weinig dames die me konden bekoren. Over de bezetting in de avonduren spreek ik me niet uit.

Met de Antoniusstrasse heb ik geen ervaring. Hoe dan ook, wat laufhausen betreft denk ik dat Duisburg de beste keuze is.

Zoek je soms specifiek laufhausen, of mag het ook iets anders zijn? Als je in de buurt van Aken bent kan ik je zeker Sixsens (Vaals) aanbevelen, maar dat is natuurlijk wel een ander segment in de paysex
  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2019, 21:57:06 »
Dank je wel.
Ja, ik ben nogal liefhebber van raambuurten. Als SKW fan vrees ik dat Antoniusstrasse wat zal tegenvallen, daarom dacht ik aan een groot laufhaus zoals Pascha.
Met FKK ben il niet vertrouwd, ik heb wat schrik me te laten overdonderen in zo'n omgeving. Maar als je tips hebt? Het is het overwegen waard.
Nog eens merci.
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2019, 22:13:40 »
Dank je wel.
Ja, ik ben nogal liefhebber van raambuurten. Als SKW fan vrees ik dat Antoniusstrasse wat zal tegenvallen, daarom dacht ik aan een groot laufhaus zoals Pascha.
Met FKK ben il niet vertrouwd, ik heb wat schrik me te laten overdonderen in zo'n omgeving. Maar als je tips hebt? Het is het overwegen waard.
Nog eens merci.
De Antoniusstrasse staat in schril contrast met het SKW. Tot en met 2012 kwam ik veelvuldig in de A-strasse, maar sinds ik de FKK saunaclub heb ontdekt is een bezoek aan een raambuurt nog maar een zeldzaamheid.
Je bent niet vertrouwd met FKK. Let maar op, want als je er één keer bent geweest kan je naar de verslavingszorg. Een eerste bezoek aan een saunaclub is best spannend. Je weet dan nog niet wat je er kunt verwachten. Als je naar Aken wilt afreizen, kan je ook voor kiezen naar Sixsens in Lemiers te gaan.
Spreek af met een ijsbeer de eerste keer. Die kan je alles uitleggen en behoeden voor jaagsters.

  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2019, 00:31:16 »

Ja, ik ben nogal liefhebber van raambuurten. Als SKW fan vrees ik dat Antoniusstrasse wat zal tegenvallen, daarom dacht ik aan een groot laufhaus zoals Pascha.
Met FKK ben il niet vertrouwd, ik heb wat schrik me te laten overdonderen in zo'n omgeving. Maar als je tips hebt? Het is het overwegen waard.


Als je naar Aken rijdt, ga zoals al aangegeven eerst eens langs Sixsens. Voor 14u betaal je 45 euro ipv 60. Een FKK of saunaclub zoals we hier zeggen is, cru gesteld, de combinatie van een bordeel met een wellness-centrum. Je betaalt wel inkom maar voor het overige moet je niks betalen (behalve als je met een meisje gaat seksen; ook sterke drank is te betalen).
Maar je moet niks. Je kan er de godganse dag rondhangen : de overeenkomst met een raambuurt is veel groter dan je misschien denkt...

Vele fans van deze clubs waren ooit ramenwandelaars, mezelf incluis. De meesten gaan nu helemaal niet meer naar ramen...
  
  

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2019, 01:25:51 »
Ben het volledig met onderstaande heren eens.

Ook ik ben ooit als wandelaar begonnen maar kom ook nog maar zelden. Voor een dagje saunaclub trekik vaak een hele dag voor uit. Ik kan dan lekker de hele dag doen waar ik zin in heb. Saunatje pakken, bubbelen in de whirlpools, eten en drinken en genieten van de dames. Vaak spreek ik met bekenden/forumleden af,  dit geeft toch extra gezelligheid.

Er zijn clubs die beter te bezoeken zijn in de winter maar ook clubs die in de zomers een voorkeur genieten. Op diverse topics hier kun je verhalen en informatie lezen over de clubs.

Probeer het eens; baat het niet dan schaadt het niet. Mocht je het niks vinden ben je in ieder geval een ervaring rijker.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2019, 09:53:19 »
Dank je wel.
Ja, ik ben nogal liefhebber van raambuurten. Als SKW fan vrees ik dat Antoniusstrasse wat zal tegenvallen, daarom dacht ik aan een groot laufhaus zoals Pascha.
Met FKK ben il niet vertrouwd, ik heb wat schrik me te laten overdonderen in zo'n omgeving. Maar als je tips hebt? Het is het overwegen waard.
Nog eens merci.

Ook ik ben begonnen in de ramenbuurten.
Ik kan je ss zeker aanraden.
Schtrikt je de entree prijs je wat af. Wat ook normaal is.
Zou een club als h7 een goede alternatief zijn.
Ga niet bv naar havanna, dat zal je tegen vallen.
Ss, h7 of acag zijn goede alternatieven.
Of een tussenstap met een rtc als de luders.
Kwa kamerprijs dan.  ;D
  
  

Tintovrijdag

  • Gast
pasja keulen
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2019, 23:14:45 »
Beste mensen,

Wie o wie kan mij wat info geven over een overnachting in of duisburg of Antwerpen villa tinto.

Uiteraard met een dame als dat kan .
Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar wil graag morgen een goed van bil gaan . Please help.

Gr Dave
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
pasja keulen
« Reactie #10 Gepost op: 1 oktober 2022, 12:40:45 »
Ook eens een bezoekje gebracht, maar op een donderdag om 13h en dan is het aanbod eerder beperkt. 3 dames per verdieping.
Wel knappe dames, maar niets kreeg mij geil genoeg om binnen te gaan. Dus het is bij kijken gebleven.
Bij 1 knappe donkere vrouw (zwarte mag je niet meer zeggen) prijs gevraagd en het was 100 al in. Tijd heb ik niet gevraagd en wat all in betekend weet ik ook niet.