Forum > ANTWERPEN - SKW

Praatcafé "'t Kleintje"

(1/130) > >>

sexmachine:
Wij juichen toe dat er zoveel leuke mensen nu in ons geliefde Antwerpen gezellig praten met mekaar.
Om een klein beetje de chaos te ontlopen, maken we graag voor jullie een nieuw topic aan, genaamd 't Kleintje.


Hier kunnen jullie lekker gezellig lullen over dames, termen, prijzen, .... zolang het gezellig blijft .....


't Kleintje: genaamd naar het Café van Georgia, Paardenmarkt ... een blondgeverfde Griekse stoot met een zalige lach en een lolita-lijf, waar ik al jaren van droom er eens op te mogen ... zelfs al zou ze 200 euro voor een wip aanrekenen ... wat een lekkere stoot




Ga dus gerust jullie gang heren, we gaan hier niet modereren avant la lettre, jullie zullen alleen wel genoeg gezond boerenverstand meegekregen hebben wanneer het eigenlijk offtopic is in de damestopics ....


barst maar los, viespeuken  :lol

Vanderbeffen:
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

Vanderbeffen:

--- Citaat van: Vanderbeffen op  9 februari 2019, 15:09:41 ---Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

--- Einde van citaat ---

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)

sexmachine:

--- Citaat van: Vanderbeffen op  9 februari 2019, 15:11:17 ---
--- Citaat van: Vanderbeffen op  9 februari 2019, 15:09:41 ---Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

--- Einde van citaat ---

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)

--- Einde van citaat ---
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol

Vanderbeffen:

--- Citaat van: sexmachine op  9 februari 2019, 17:10:39 ---
--- Citaat van: Vanderbeffen op  9 februari 2019, 15:11:17 ---
Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)

--- Einde van citaat ---
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol

--- Einde van citaat ---
Dat zijn er toch maar enkele he, die slaan we dan over en in de plaats gaan we 2x bij een favorietje.  :lol_hitting:
Toegegeven, die sjarel met zijn dik gat en zijn bobbel vooraan in zijn broekske zou mij ook niet binnen krijgen. Dan nog liever  :019a ipv daarmee te gaan rollebollen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie