Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 269873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #630 Gepost op: 9 juni 2021, 09:16:35 »
Ocharme die meiskes van de ochtendshift dan, geen kat die daar om 5 uur gaat neuken, en ze zitten nog volop in vergadering wanneer ze de shift gaan doen stoppen
Het is een beetje blijven foefelen op de kap van de meisjes toch... Waarom blijven verhuurders vasthangen aan een systeem met twee shiften denk je.... Vroeger was dat logisch: de dag en de nacht. Maar sinds je in het donker blijkbaar rapper een virus kan opscharrelen volgens sommige briljante denkers bij onze leiders, werd er een sluitingsuur ingevooerd. Naar analogie met de avondklok kwam er ook een poepersklok.

Dat maakt het twee shiften systeem nutteloos, en onrendabel voor de meisjes. Wel rendabel voor de verhuurders natuurlijk. Laten we realistisch blijven: voor 10 uur in de voormiddag valt er in normale tijden niet zo veel te verdienen hoor. Een enkele vroege vogelaar, en een meisje dat er dan al staat heeft kans dat zij die binnenkrijgt. Want in de vroege uren staan er normaal heel weinig meisjes, en heb je dus ook weinig kijkers. Wie zo vroeg komt, komt vaak daadwerkelijk om binnen te gaan.

Maar zet van in de vroege morgen alle ramen vol (als je dat zou kunnen), dan is het aanbod op dat moment royaal te groot voor die paar wandelaars. En dan verdient er niemand van de meisjes iets. Het is dus perfect mogelijk om een shift te draaien van pakweg 10 of 11 uur of zelfs 12 uur tot 's avonds. Gesteld dat je dan bij je verhuurder niet dubbel moet betalen uiteraard.
Jij houdt met één ding geen rekening, end at zijn die verdomde eigenaars die gewoon zijn van 1000 euro per raam per week te vangen
End at zullen ze niet veranderen, de meisjes die dan 1 shift zouden werken gaan dan 1000 euro per week moeten ophoesten
En 't is zo al niet duur genoeg?

Ze moesten dat vanuit 't stad verplichten, 1 shift aan maximum 500 euro een dagprijs

Ze leggen ons wel regeltjes op, maar die steenrijke eigenaars mogen op de kap van de meiskes poen scheppen
Dat die wenzentjes hun brood niet kunnen verdienen, daar trekken ze zich niks van aan
niet de pandeigenaars, noch het stad


En voor hen is het makkelijk, ze vinden altijd wel dames die 500 euro per korte shift willen betalen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #631 Gepost op: 9 juni 2021, 09:53:54 »
Ik weet wel waar de klepel hangt, op het vlak van de prijzen. Dat is ook wat ik bedoelde duidelijk te maken met mijn berichtje. 2 shiften op zo korte tijd zijn zinloos, maar wel rendabel voor de eigenaars/verhuurders omdat ze twee keer kunnen aanrekenen.

Nochtans is het vorig jaar bewezen dat het kan: 1 shift tegen 100 euro dagprijs. Zodra de ramen niet vol geraken, kan er meer.

Het is geen alleenstaand geval hoor, ons SKW en de huurprijzen. Er zijn nog massa's eigenaars van winkels, die ook denken dat ze de prijzen van weleer kunnen blijven vragen voor hun huurpanden, en die geen oog hebben voor het feit dat degene die het pand huurt nauwelijks nog wat kan verdienen, door de coronagekte, door toegenomen online concurrentie en door het wegtrekken van de economishce activiteiten vanuit de steden naar gemakkelijker te bereiken zones buiten de stad.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #632 Gepost op: 9 juni 2021, 10:27:45 »
De twee shiften zullen ze blijven hanteren zolang er 'afname' is door de meisjes.
Cruciale vraag is dus 1. hoe de bezetting is en 2. Hoe vlot de klanten leeg lopen.
Dat zal dan bepalen of één shift de norm wordt of twee.....
(al is tegen dan de nacht hopelijk weer toegelaten)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #633 Gepost op: 9 juni 2021, 21:21:36 »
Heel raar, die eerste dag ...

Het voelde aan alsof we gisteren nog gewandeld hadden en er niets is veranderd .... na 8 maanden sluiting

Deze dagen zullen de dames wel hun boterham kunnen verdienen, mooi weer, veel mannen ....

Nu afwachten hoe het de komende dagen/weken gaat evolueren.

Die vetzak van een barti heeft zich al goed laten pakken  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #634 Gepost op: 10 juni 2021, 09:29:20 »
Hoe is de bezetting in de avond?  Is het zoals ervoor of beter geworden? Ik ga morgenavond tegen 19uur naar het skw m'n opgespaarde centjes uitgeven. :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #635 Gepost op: 10 juni 2021, 15:57:35 »
Heel raar, die eerste dag ...

Het voelde aan alsof we gisteren nog gewandeld hadden en er niets is veranderd .... na 8 maanden sluiting


Op het eerste gezicht zou ik je gelijk geven. Qua 'feeling' dus.

Maar er zijn wél 2 dingen veranderd.

Met sommige meisjes is een leukere band ontstaan, door tijdens die 8 maanden sluiting bij hen 'thuis' op bezoek te gaan.

En de prijs die de meisjes moeten ophoesten als zij een rendabele shift willen doen. Op deze manier gaat de dagshift op weekdagen als snel niet veel soeps meer zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #636 Gepost op: 10 juni 2021, 17:16:24 »
Ik zei dus: 'Het voelde aan alsof ... '

Je krijgt de streken van Van Ranst  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #637 Gepost op: 10 juni 2021, 18:50:58 »
Van Ranst, die arme stakker, zit in zijn safehouse (wat dat ook moge zijn) en kan niet eens zijn fluit gaan versoepelen in het SKW.

 :dance2 :dance2 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :dance2 :dance2

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #638 Gepost op: 16 juni 2021, 16:30:01 »
Tis warm ni normaal, krijg gewoon goesting as ik weer aan die lekkere line up van zondag denk int skw. T plan is om deze week beetje rust te gunnen aan mn portefeuille want vrijdag en.zondag was die hevig te keer gegaan :lol
Maar als ik dan vandaag te horen krijg dat ik op 1 juli een vast contract krijg bij Nike ja dan moet ik dat gaan vieren in het skw natuurlijk :))

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #639 Gepost op: 16 juni 2021, 17:49:45 »
Go for it BOY22!

Kies wel voor een dame met een kamer met airco want het is écht bloedheet in het SKW vandaag.

Ik heb vanmiddag regelmatig de airco even laten aanzetten. Ik vraag me af hoe het vandaag is op kamers waar geen airco is. Kom ik met "plakseks" in de buurt van de realiteit.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #640 Gepost op: 16 juni 2021, 20:11:42 »
Go for it BOY22!

Kies wel voor een dame met een kamer met airco want het is écht bloedheet in het SKW vandaag.

Ik heb vanmiddag regelmatig de airco even laten aanzetten. Ik vraag me af hoe het vandaag is op kamers waar geen airco is. Kom ik met "plakseks" in de buurt van de realiteit.  :lol
Airco is voor watjes  ;D ;D ;D
Het was er lekker warm, mannen, al vergeten dat het vroor en sneeuwde einde april misschien?

Wel veel volk vandaag alweer, het draait daar voorlopig op volle toeren .... goed voor de dames.
Als je al dat schoon ziet staan tegenwoordig , zowel de dag- als de avondshift, dan ben je snel vergeten dat we bijna 9 maand zonder hebben moeten doen (toch in de gedoogzone, buiten de gedoogzone hebben we lekker verder gefoefeld en gespeeld)

Te hopend at de ellende nu voorgoed voorbij is, 't is toch zalig, die Ranstige zit opgesloten en alles gaat veel beter  :lol :lol :lol :lol

Zou 't warm zijn in zijn safe house?  :039: :039: :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #641 Gepost op: 17 juni 2021, 01:42:55 »
Maar als ik dan vandaag te horen krijg dat ik op 1 juli een vast contract krijg bij Nike ja dan moet ik dat gaan vieren in het skw natuurlijk :))
Kom gerust langs, verschillende meisjes zullen zeker ook bereid zijn om jou een vast contract aan te bieden. Niet bij Nike, maar bij Neuk. 

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #642 Gepost op: 17 juni 2021, 11:51:27 »
Te hopen dat de ellende nu voorgoed voorbij is, 't is toch zalig, die Ranstige zit opgesloten en alles gaat veel beter  :lol :lol :lol :lol

Zou 't warm zijn in zijn safe house?  :039: :039: :039:

Ik denk te weten dat het ECHT TE WARM werd onder het dik gat van Von Ranscht in zijn safe house want mogelijk hebben ze hem verplaatst naar een ander safehouse waar het iets frisser is. Hij begon een beetje hete adem in zijn nek te voelen  :17: en dat is natuurlijk niet leuk bij dit warme weer.

De surveillance aan zijn "oude" safe house werd alleszins opgeheven. Het wordt dus weer even zoeken waar hij nu weer zit. Misschien ergens in een bos in de Limburg? Daar zal het frisser zijn dan in de stad en ook veiliger want daar vinden ze de geflipte militair toch niet.

 :lol  :lol  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #643 Gepost op: 20 juni 2021, 23:11:14 »
TE KOOP: safehouse.

Zo goed als nieuw. Slechts 5 weken gediend.

Perfect geschikt om met de meisjes te gaan seksen zonder gezien te worden, wegens onvindbaar.

In quasi perfecte staat. Enkel een paar vochtvlekken in de muren, veroorzaakt door op alles te zeiken.

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #644 Gepost op: 23 januari 2022, 21:54:28 »
Heb ik iets gemist?
Is dit forum ook opgeheven ?