Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 267894 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #90 Gepost op: 11 mei 2019, 18:44:52 »
Ik vermoed heel sterk dat je die blonde schoonheid bedoelt !
Ik ken die al vijf jaar van ziens, van toen ze in VT mij altijd  :happy kusjes toestrooide  gedurende de dag...
Ze is daarna heel vaak afwezig geweest, maar dook ook regelmatig terug op, o.m. op Verversrui 20 en ook in de Schippersstraat ergens rond nr. 15, toen afwisselend in de beide shiften.
Het laatste half jaar staat ze inderdaad regelmatig in de avond/nachtshift naast Jennifer-Maria.
In haar VT-periode heb ik ooit een praatje met haar gemaakt (in een Spaans-Engels taaltje) en het viel me toen op dat ze een erg diepe stem had :017: :017:
Ergens heb ik haar altijd een heel mysterieuze dame gevonden, en dat is tot op heden nog steeds het geval... ;) ;)
In het skw heeft ze volgens mij vrijwel uitsluitend contact met transen, en ook in de rest van de koekenstad loopt ze al jaren rond in het gezelschap van alleen maar transen.
Haar naam ken ik (nog altijd) niet !
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2019, 18:53:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #91 Gepost op: 11 mei 2019, 19:18:18 »
Ik vraag je naar een dame.
Jij begint hier over een diepe stem en dergelijke meer  ;D ;D ;D ;D ;)
Is er iets dat je wil vertellen?






't Is verdomme een lekker wijf .... binnenkort eens meenemen naar de buurvrouw voor een trio  :blonde :bonken :sef :laydown
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #92 Gepost op: 11 mei 2019, 19:45:46 »
Het leek wel of de toch niet zo rijke sponsor van Maria zijn laatste centen in het vergroten van haar balkon heeft gestoken. :movingtits :tietjes :showtits1
Dan is het geen balkon niet meer, maar een silicon  :lol_hitting:

Zijn de tieten van plastik, dan passe kik :-)   :lol_hitting: Liever een echte A dan plastiek in de bra :lol_hitting:

(persoonlijke voorkeur he mannen, jullie kennen mijn gedacht al  ;) )
We kennen ondertussen je voorkeur vanderbeffen ...
Maria is niks voor jou, want ze is een lekker wijf  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #93 Gepost op: 12 mei 2019, 01:13:21 »

Is er iets dat je wil vertellen?

binnenkort eens meenemen naar de buurvrouw voor een trio  :blonde :bonken :sef :laydown
Sexmachine speelt op 'zeker': mocht er per ongeluk iets niet pluis zijn in het broekske van de diepe stem, dan heeft hij nog altijd die buurvrouw in reserve  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #94 Gepost op: 12 mei 2019, 06:39:23 »

Is er iets dat je wil vertellen?

binnenkort eens meenemen naar de buurvrouw voor een trio  :blonde :bonken :sef :laydown
Sexmachine speelt op 'zeker': mocht er per ongeluk iets niet pluis zijn in het broekske van de diepe stem, dan heeft hij nog altijd die buurvrouw in reserve  :lol_hitting:
Jij speelt op zeker .... met je oude tante thuis  ;D ;D ;D
Nog eentje die zomaar de natte vinger de lucht insteekt, wie zegt trouwens dat ze een diepe stem heeft? En ik kan wel lezen, maar ik geloof niet snel iets als de naam niet te voorschijn komt
Je kent me dus niet, ik ben een viespeuk, en mij kan het niet bommen wat ik ga vinden ... maar ik heb tenminste geen stemmen in mijn hoofd  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #95 Gepost op: 12 mei 2019, 13:48:30 »

Nog eentje die zomaar de natte vinger de lucht insteekt,
Volgens mij lopen er in het SKW wel meer mannen rond met hun natte 'vinger' in de lucht  :xrated :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #96 Gepost op: 12 mei 2019, 13:52:43 »

We kennen ondertussen je voorkeur vanderbeffen ...

Idd, ik heb een voorkeur  ;D Niks is zo plezant als lekkere naturelle tieten in de hand. :movingtits :laughingchick :showtits1 :blonde
Siliconen, dat dient om kieren dicht te spuiten in slecht metselwerk van Roemenen en Polen. Ik spuit liever de kier van hun meisjes vol  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #97 Gepost op: 12 mei 2019, 14:12:59 »
Zoals ik al tientallen maal heb gezegd .... ons boeit het niet wat jouw voorkeuren zijn en die kennen we.
Vervuil aub niet steeds het topic van meiden met jouw voorkeuren.
Doe dat in het praatcafe aub, want het begint best vervelend te worden in de topics van de meiden zelf.

jouw voorkeuren, niks mis mee, maar er zijn mensen die wel van siliconen houden en tattoo's en andere dingen


Ieder diertje zijn pleziertje namelijk.
Indien ik onder jouw favorietjes tot herhalens toe ga schrijven dat ze teezakjes hebben en lijken op erg lelijke monsters, die de moeite niet zijn om 50 euro aan te spenderen, gaan we een oorlogje voeren, en dat is niet de bedoeling


Op naar 't Kleintje dus met leuke interluzzo's, waarvoor uiteraard dank  ;D ;)


Ik zal de nodige postings nu nog verplaatsen, de volgende keer duw ik op de WISKNOP  ;) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #98 Gepost op: 12 mei 2019, 14:20:29 »
Dit is echt wel een meisje met wat meer verstand dan gemiddeld in het SKW, waardoor je er ook nog een zinvol gesprek mee kan voeren. 
Een goeie tip dus, want dat vind ik zelf ook wel belangrijk. Ik heb trouwens de ervaring dat in het SKW weel meer meisjes werken die niet dom zijn. De vooroordelen die 'de mensen' vaak hebben over onze meisjes, kloppen in het SKW lang niet altijd.

Volledig mee akkoord!

Uiteraard gaan we naar de meisjes om met hen te spelen of hen met ons te laten spelen maar een joviaal babbeltje van voor en van achter (ik bedoel vóór de seks en ná de seks  ;)) vind ik toch ook altijd wel belangrijk.

Mijn vaste dames weten dat maar al te goed en die nemen na het "spuiten" en "proper maken" altijd nog uitgebreid de tijd om samen tegen elkaar aan op het bed te liggen om een na-babbeltje te doen. Er zijn zelfs échte TOPdames die dat bij een eerste bezoek doen, die kennen dan ook hun stiel en die weten wat "klantenbinding" is.

Nieuwe dames die ik bezoek en die na "de daad" onmiddellijk van het bed springen, zich gaan wassen en me alleen achterlaten op het bed maken dan ook weinig kans op een herhalingsbezoek.

Je kunt toch als dame beter nog een babbeltje doen met een gezellige klant dan dat je binnen 5 minuten terug staat te geelogen in je raam omdat er dan weer een paar uur geen andere klant binnen komt, niet?

Een paar weken geleden bezocht ik nog een voor mij nieuwe dame die na ongeveer een jaar terug opgedoken was in het SKW. Voor 50 Eur heb ik daar goed mee gesekst en na het spuiten hebben we nog zeker 20 tot 25 minuten op het bed liggen kletsen terwijl ik haar nog overal mocht strelen en zij nog af en toe aan mijn klokkenspel zat te frullen. In totaal ben ik toen voor mijn 50 Eur 50 minuten binnen geweest. Zo'n dame ziet mij dus met zekerheid terug, ik zit er eigenlijk al op te wachten want ze is momenteel nog in het thuisland.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #99 Gepost op: 12 mei 2019, 14:23:41 »
@Sexmachine

Ik zag zonet je reactie op de posts van Vanderbeffen op het topic van Maria SS 47/2

Voordat ik van jou ook zo'n "boze" reactie krijg ......... onderstaande post mag dan ook naar 't Kleintje want is eigenlijk ook off topic

Thx!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #100 Gepost op: 12 mei 2019, 14:39:40 »
@Sexmachine

Ik zag zonet je reactie op de posts van Vanderbeffen op het topic van Maria SS 47/2

Voordat ik van jou ook zo'n "boze" reactie krijg ......... onderstaande post mag dan ook naar 't Kleintje want is eigenlijk ook off topic

Thx!
Boos? Ik ben niet boos, het is enkel dat we graag over de dame praten in een topic ....


Ik zal 't even duidelijk maken ....
OFF_TOPIC kan voluit, zolang we het bij de dame zelf (of haar vriendinnen ofzo) hebben
Indien we onze eigen voorkeueren er bij de anderen willen inlepelen (niks mis mee, ik heb toch de grootste en ben toch de beste       --- humor he          ) in topics waar dat geen enkele meerwaarde heeft, dan liever in 't Praatcafé - hebben jullie trouwens dat kleintje al eens gezien en gehoord? DOEN DOEN DOEN     ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #101 Gepost op: 13 mei 2019, 12:27:20 »

Indien we onze eigen voorkeueren er bij de anderen willen inlepelen (niks mis mee, ik heb toch de grootste en ben toch de beste       --- humor he          ) in topics waar dat geen enkele meerwaarde heeft, dan liever in 't Praatcafé - hebben jullie trouwens dat kleintje al eens gezien en gehoord? DOEN DOEN DOEN     ;D ;D ;D ;D
Dat is begrijpelijk uiteraard, maar het gebeurt zo snel he, dat je iets leest over een dame en er je eigen persoonlijke reactie op geeft.
Gelijkaardig kan men zich de vraag stellen of het wel een goed idee is, om verschillende keren over dezelfde dame iets te schrijven bij haar recensies. Kan misschien ook beter in t Kleintje of in het Praatcafe. Als iemand 30 keer bij de dezelfde gaat, kan hij moeilijk 30 keer een objectief verslag van de feiten  ;D schrijven, zoals dat eigenlijk in een recensie zou moeten gebeuren. Het feit dat hij zo vaak bij een zelfde passeert, komt uiteindelijk ook neer op een vrij persoonlijke voorkeur.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #102 Gepost op: 13 mei 2019, 12:33:18 »

Ik zal de nodige postings nu nog verplaatsen, de volgende keer duw ik op de WISKNOP  ;) :-P
Sjans dat je enkel berichtjes kan wissen, en geen meisjes  :lol_hitting: :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #103 Gepost op: 13 mei 2019, 19:03:04 »

Indien we onze eigen voorkeueren er bij de anderen willen inlepelen (niks mis mee, ik heb toch de grootste en ben toch de beste       --- humor he          ) in topics waar dat geen enkele meerwaarde heeft, dan liever in 't Praatcafé - hebben jullie trouwens dat kleintje al eens gezien en gehoord? DOEN DOEN DOEN     ;D ;D ;D ;D
Dat is begrijpelijk uiteraard, maar het gebeurt zo snel he, dat je iets leest over een dame en er je eigen persoonlijke reactie op geeft.
Gelijkaardig kan men zich de vraag stellen of het wel een goed idee is, om verschillende keren over dezelfde dame iets te schrijven bij haar recensies. Kan misschien ook beter in t Kleintje of in het Praatcafe. Als iemand 30 keer bij de dezelfde gaat, kan hij moeilijk 30 keer een objectief verslag van de feiten  ;D schrijven, zoals dat eigenlijk in een recensie zou moeten gebeuren. Het feit dat hij zo vaak bij een zelfde passeert, komt uiteindelijk ook neer op een vrij persoonlijke voorkeur.
Laat het denken maar aan mij over.
RB draait nu al 8 jaar ongeveer ... en we gaan geen structurele veranderingen uitvoeren, want ....


... er zijn evenveel meningen als er mensen zijn ...
Het gaat dgoed zoals het steeds ging, dus schrijf desnoods 50 recensies in een damestopic ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #104 Gepost op: 13 mei 2019, 20:40:49 »
Trouwens, een recensie is nooit een objectief verslag .... het is een weergave van hoe JIJ een sessie ervaart ... zo subjectief als een onderwerp maar kan zijn :lol   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal