Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 19908 keer)

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #110 Gepost op: zondag 19 mei 2019, 01u58 »
Ik bezoek meestal dames 's nachts, VDB ..... de reden is domweg omdat ik bijna niet op tijd kan zijn in 't skw om de dames van de dagshift te bezoeken.
Ik geraak tegenwoordig ook nog maar heel moeilijk overdag in het SKW. Bijna steeds na 22.30 of zoiets. Dus mis ik ook de dagploeg-stoten waar ik ooit zo vaak bij ging  ;D
Gelukkig verschillen wij van smaak, jij valt op de lelijke, ik op de knappe stoten.
Ja inderdaad gelukkig he. We verschillen zelfs in het benoemen van onze smaak, want het is wel degelijk zo dat IK op de knappe val en JIJ op de lelijke  ;D ;D ;D
Gelukkig mogen we met mekaar al eens lachen. Zolang we van onze investeringen genieten, beleven we iets dat ze ons nooit kunnen afpakken.

The following users thanked this post: sexmachine

Offline sexmachine

• admin
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #109 Gepost op: zaterdag 18 mei 2019, 09u04 »
Ik vermoed heel sterk dat je die blonde schoonheid bedoelt !
Ik ken die al vijf jaar van ziens, van toen ze in VT mij altijd  :happy kusjes toestrooide  gedurende de dag...
Haar naam ken ik (nog altijd) niet !
Heb je intussen HAAR naam al gevraagd, butweiser?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #108 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 01u12 »
Trouwens, een recensie is nooit een objectief verslag .... het is een weergave van hoe JIJ een sessie ervaart ... zo subjectief als een onderwerp maar kan zijn :lol   ;)
Dat klopt als een bus. Daarom dat ik ook regelmatig mijn persoonlijke voorkeur ventileer, want mijn recencsies zijn, net als bij iedereen, natuurlijk altijd een weergave van de manier waarop ik vond dat een meisje paste bij wat ik verlang, wat ik graag heb en wat ik niet noodzakelijk acht.

Ik heb redelijk regelmatig contact via prive berichtjes met een vrij actieve collega-recensieschrijver op dit forum, en over sommige meisjes zijn wij het roerend eens, maar over andere meisjes hebben wij een verschillende mening omdat we elk ons eigen verwachtingspatroon hebben bij een date.

Offline sexmachine

• admin
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #107 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 20u52 »
Trouwens, een recensie is nooit een objectief verslag .... het is een weergave van hoe JIJ een sessie ervaart ... zo subjectief als een onderwerp maar kan zijn :lol   ;)
Mijn recensies zijn altijd objectief  ;D ;D ;D ;D :lol
Vatanic Vurfer?  ;) ;) ;) :king: :king: :king:

Offline Sjeufke

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #106 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 20u43 »
Mijn recensies zijn altijd objectief  ;D ;D ;D ;D :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

The following users thanked this post: sexmachine

Offline sexmachine

• admin
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #105 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 20u40 »

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline sexmachine

• admin
Re: Schippersstraat 36/1, Bianca (Roe/dagshift)
« Reactie #104 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 19u03 »

Indien we onze eigen voorkeueren er bij de anderen willen inlepelen (niks mis mee, ik heb toch de grootste en ben toch de beste       --- humor he          ) in topics waar dat geen enkele meerwaarde heeft, dan liever in 't Praatcafé - hebben jullie trouwens dat kleintje al eens gezien en gehoord? DOEN DOEN DOEN     ;D ;D ;D ;D
Dat is begrijpelijk uiteraard, maar het gebeurt zo snel he, dat je iets leest over een dame en er je eigen persoonlijke reactie op geeft.
Gelijkaardig kan men zich de vraag stellen of het wel een goed idee is, om verschillende keren over dezelfde dame iets te schrijven bij haar recensies. Kan misschien ook beter in t Kleintje of in het Praatcafe. Als iemand 30 keer bij de dezelfde gaat, kan hij moeilijk 30 keer een objectief verslag van de feiten  ;D schrijven, zoals dat eigenlijk in een recensie zou moeten gebeuren. Het feit dat hij zo vaak bij een zelfde passeert, komt uiteindelijk ook neer op een vrij persoonlijke voorkeur.
Laat het denken maar aan mij over.
RB draait nu al 8 jaar ongeveer ... en we gaan geen structurele veranderingen uitvoeren, want ....

... er zijn evenveel meningen als er mensen zijn ...
Het gaat dgoed zoals het steeds ging, dus schrijf desnoods 50 recensies in een damestopic ....

Online Vanderbeffen

• rakker
Re: Schippersstraat 47/2, Maria (dagshift)
« Reactie #103 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 12u33 »

Ik zal de nodige postings nu nog verplaatsen, de volgende keer duw ik op de WISKNOP  ;) :-P
Sjans dat je enkel berichtjes kan wissen, en geen meisjes  :lol_hitting: :lol

Online Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #102 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 12u27 »

Indien we onze eigen voorkeueren er bij de anderen willen inlepelen (niks mis mee, ik heb toch de grootste en ben toch de beste       --- humor he          ) in topics waar dat geen enkele meerwaarde heeft, dan liever in 't Praatcafé - hebben jullie trouwens dat kleintje al eens gezien en gehoord? DOEN DOEN DOEN     ;D ;D ;D ;D
Dat is begrijpelijk uiteraard, maar het gebeurt zo snel he, dat je iets leest over een dame en er je eigen persoonlijke reactie op geeft.
Gelijkaardig kan men zich de vraag stellen of het wel een goed idee is, om verschillende keren over dezelfde dame iets te schrijven bij haar recensies. Kan misschien ook beter in t Kleintje of in het Praatcafe. Als iemand 30 keer bij de dezelfde gaat, kan hij moeilijk 30 keer een objectief verslag van de feiten  ;D schrijven, zoals dat eigenlijk in een recensie zou moeten gebeuren. Het feit dat hij zo vaak bij een zelfde passeert, komt uiteindelijk ook neer op een vrij persoonlijke voorkeur.

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #101 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 14u39 »
@Sexmachine

Ik zag zonet je reactie op de posts van Vanderbeffen op het topic van Maria SS 47/2

Voordat ik van jou ook zo'n "boze" reactie krijg ......... onderstaande post mag dan ook naar 't Kleintje want is eigenlijk ook off topic

Thx!
Boos? Ik ben niet boos, het is enkel dat we graag over de dame praten in een topic ....

Ik zal 't even duidelijk maken ....
OFF_TOPIC kan voluit, zolang we het bij de dame zelf (of haar vriendinnen ofzo) hebben

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #100 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 14u23 »
@Sexmachine

Ik zag zonet je reactie op de posts van Vanderbeffen op het topic van Maria SS 47/2

Voordat ik van jou ook zo'n "boze" reactie krijg ......... onderstaande post mag dan ook naar 't Kleintje want is eigenlijk ook off topic

Thx!
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
Schippersstraat 36/1, Bianca (Roe/dagshift)
« Reactie #99 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 14u20 »
Dit is echt wel een meisje met wat meer verstand dan gemiddeld in het SKW, waardoor je er ook nog een zinvol gesprek mee kan voeren. 
Een goeie tip dus, want dat vind ik zelf ook wel belangrijk. Ik heb trouwens de ervaring dat in het SKW weel meer meisjes werken die niet dom zijn. De vooroordelen die 'de mensen' vaak hebben over onze meisjes, kloppen in het SKW lang niet altijd.

Volledig mee akkoord!

Uiteraard gaan we naar de meisjes om met hen te spelen of hen met ons te laten spelen maar een joviaal babbeltje van voor en van achter (ik bedoel vóór de seks en ná de seks  ;)) vind ik toch ook altijd wel belangrijk.

Mijn vaste dames weten dat maar al te goed en die nemen na het "spuiten" en "proper maken" altijd nog uitgebreid de tijd om samen tegen elkaar aan op het bed te liggen om een na-babbeltje te doen. Er zijn zelfs échte TOPdames die dat bij een eerste bezoek doen, die kennen dan ook hun stiel en die weten wat "klantenbinding" is.

Nieuwe dames die ik bezoek en die na "de daad" onmiddellijk van het bed springen, zich gaan wassen en me alleen achterlaten op het bed maken dan ook weinig kans op een herhalingsbezoek.

Je kunt toch als dame beter nog een babbeltje doen met een gezellige klant dan dat je binnen 5 minuten terug staat te geelogen in je raam omdat er dan weer een paar uur geen andere klant binnen komt, niet?

Een paar weken geleden bezocht ik nog een voor mij nieuwe dame die na ongeveer een jaar terug opgedoken was in het SKW. Voor 50 Eur heb ik daar goed mee gesekst en na het spuiten hebben we nog zeker 20 tot 25 minuten op het bed liggen kletsen terwijl ik haar nog overal mocht strelen en zij nog af en toe aan mijn klokkenspel zat te frullen. In totaal ben ik toen voor mijn 50 Eur 50 minuten binnen geweest. Zo'n dame ziet mij dus met zekerheid terug, ik zit er eigenlijk al op te wachten want ze is momenteel nog in het thuisland.
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #98 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 14u12 »
Zoals ik al tientallen maal heb gezegd .... ons boeit het niet wat jouw voorkeuren zijn en die kennen we.
Vervuil aub niet steeds het topic van meiden met jouw voorkeuren.
Doe dat in het praatcafe aub, want het begint best vervelend te worden in de topics van de meiden zelf.

jouw voorkeuren, niks mis mee, maar er zijn mensen die wel van siliconen houden en tattoo's en andere dingen

Ieder diertje zijn pleziertje namelijk.
Indien ik onder jouw favorietjes tot herhalens toe ga schrijven dat ze teezakjes hebben en lijken op erg lelijke monsters, die de moeite niet zijn om 50 euro aan te spenderen, gaan we een oorlogje voeren, en dat is niet de bedoeling

Op naar 't Kleintje dus met leuke interluzzo's, waarvoor uiteraard dank  ;D ;)

Ik zal de nodige postings nu nog verplaatsen, de volgende keer duw ik op de WISKNOP  ;) :-P

Online Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #97 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 13u52 »

We kennen ondertussen je voorkeur vanderbeffen ...

Idd, ik heb een voorkeur  ;D Niks is zo plezant als lekkere naturelle tieten in de hand. :movingtits :laughingchick :showtits1 :blonde
Siliconen, dat dient om kieren dicht te spuiten in slecht metselwerk van Roemenen en Polen. Ik spuit liever de kier van hun meisjes vol  :lol_hitting: :lol_hitting:

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #96 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 13u48 »

Nog eentje die zomaar de natte vinger de lucht insteekt,
Volgens mij lopen er in het SKW wel meer mannen rond met hun natte 'vinger' in de lucht  :xrated :lol

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door bet(d)weter
[Vandaag om 15:50]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Een beetje winter in de zomer...Nicole
door Taylor
[Vandaag om 12:08]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15, Rossie
door Rolly
[Gisteren om 15:39]
Board: DEVENTER
Topic: Re: Bokkingshang 12, kamer 4, Vanessa
door Rolly
[Gisteren om 15:38]
Topic: Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 01:58]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES JUNI 2019
door Shakir
[dinsdag 18 juni 2019, 22u31]
Board: SM STUDIO NEDERLAND
Topic: Meesteres Michela - SM Studio Nederland (Amersfoort - Almere)
door Carmichael
[dinsdag 18 juni 2019, 21u20]
Board: GENT
Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
door Tellme
[dinsdag 18 juni 2019, 13u24]
Topic: Schepenenvijverstraat 02, Senna / Cenna
door Tellme
[dinsdag 18 juni 2019, 13u13]
Topic: Belgradostraat 63, Carolien (Pol) (uitstekend)
door Tellme
[dinsdag 18 juni 2019, 13u10]
Board: DEN HAAG
Topic: Geleenstraat 110/3, Lavinia (Roemeense-gecombineerde dag-en avond/nachtshift))
door bet(d)weter
[dinsdag 18 juni 2019, 12u03]
Topic: VERPLAATST: Schippersstraat 12/1, Lavinia (Roemeense)
door bet(d)weter
[dinsdag 18 juni 2019, 11u53]
Board: NIEUWS / KRANTENARTIKELEN
Topic: 1 op de 4 Belgen met te veel drank achter het stuur.
door sexmachine
[dinsdag 18 juni 2019, 11u36]
Board: NIEUWS / KRANTENARTIKELEN
Topic: Tol in Duitsland van de baan
door Taylor
[dinsdag 18 juni 2019, 11u09]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Kwakje
[dinsdag 18 juni 2019, 01u51]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door Vazkor
[maandag 17 juni 2019, 22u55]
Topic: DORA
door Taylor
[maandag 17 juni 2019, 22u44]
Topic: Mary 18j (Roemeense)
door Taylor
[maandag 17 juni 2019, 22u43]
Topic: GEORGIANA