Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 269864 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #270 Gepost op: 24 maart 2020, 10:16:03 »
Wat is dat daar allemaal op Hookers ivm die privacy wetgeving ?  Is het binnenkort gedaan met de fora over hoeren en bijbehorende pret ?
Ik kan allen antwoorden op je vraag wat betreft ONS forum.
En het antwoord is: "Neen, het is niet gedaan binnenkort met dit forum, maak je geen zorgen."
Hier niet.
Daar ... daar kunnen alleen Alexander de grote en Bobby niet zo Vitaal antwoord op geven.
Wij doen niet aan gissingen  ;)  en nog minder aan paniekvoetbal  ;D
Ik vind het trouwens geen goed idee om daar een discussietopic over te openen, dat is vragen om paniekvoetbal (die term is zowat de meest gebruikte in maart 2020).

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #271 Gepost op: 25 maart 2020, 09:35:50 »
Omwille van die Hookers.nl shit ben ik hier ook oid geworden. Hoi iedereen.

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #272 Gepost op: 27 maart 2020, 12:40:11 »
Weten jullie of er dvp zijn die bv ook actief zijn op onlyfans? En zijn er dames die online adverteren, altijd fijn als je een foto hebt. Jammer dat die app van vt meestal geen foto van de dame heeft.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #273 Gepost op: 27 maart 2020, 18:39:44 »
Allé vooruit , nu gaat het waarschijnlijk verlengd worden tot 3 mei.

EDIT ; het zal tot 19 april duren.
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2020, 18:52:48 door Mocata »

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #274 Gepost op: 28 maart 2020, 01:37:23 »
Hopelijk komt het snel allemaal weer in orde. Als iedereen de matregelen naleeft moet het toch lukken en dan kan ieder die nu getroffen is weer overeind komen.

Wat wandelen betreft dacht ik in juni nog eens lekker te gaan spelen. Of dat gaat lukken..

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #275 Gepost op: 30 maart 2020, 17:38:53 »
nog even geduld maar er wordt gewerkt aan maatregelen voor een vervroegde terugkeer van onze meisjes ...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #276 Gepost op: 30 maart 2020, 17:49:50 »
nog even geduld maar er wordt gewerkt aan maatregelen voor een vervroegde terugkeer van onze meisjes ...

Hmm sexy ! Ik vrees wel dat het bij aftrekken zal blijven dan. Als ze eerst hun handjes en onze lul goed ontsmetten tenminste.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #277 Gepost op: 30 maart 2020, 19:31:05 »
Omwille van die Hookers.nl shit ben ik hier ook oid geworden. Hoi iedereen.
Wees welkom.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #278 Gepost op: 30 maart 2020, 19:32:14 »
nog even geduld maar er wordt gewerkt aan maatregelen voor een vervroegde terugkeer van onze meisjes ...
Enkel een mondmasker en handschoenen volstaan, invisible  ;D
Die tieten en kutjes zijn Coronavrij, d'office  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #279 Gepost op: 30 maart 2020, 19:34:04 »
nog even geduld maar er wordt gewerkt aan maatregelen voor een vervroegde terugkeer van onze meisjes ...

Hmm sexy ! Ik vrees wel dat het bij aftrekken zal blijven dan. Als ze eerst hun handjes en onze lul goed ontsmetten tenminste.
Geruchten gaan dat eerst de scholen heropenen en laatst van al de horeca. Van de hoereca is nog niks gezegd...  ;D ;D ;D 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #280 Gepost op: 30 maart 2020, 19:37:43 »
nog even geduld maar er wordt gewerkt aan maatregelen voor een vervroegde terugkeer van onze meisjes ...

Hmm sexy ! Ik vrees wel dat het bij aftrekken zal blijven dan. Als ze eerst hun handjes en onze lul goed ontsmetten tenminste.
Geruchten gaan dat eerst de scholen heropenen en laatst van al de horeca. Van de hoereca is nog niks gezegd...  ;D ;D ;D
De hoereca  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #281 Gepost op: 6 april 2020, 19:34:39 »
We zullen het allemaal wel gehoord hebben van die jongeren in Brussel die een meisje gekocht hadden voor 2000€ en haar dan de prostitutie ingedwongen hadden. Een van die jongeren is ook een rapper (hoe kan het anders ?) en uit nieuwsgierigheid had ik hem/het eens opgezocht.


De mottigaard met bochel en 1 wenkbrauw had ik gelukkig nog nooit gezien maar dat onnozel liedje had ik wel al verschillende keren gehoord bij een dame die ik van tijd tot tijd bezoek. Ik ergerde me al blauw aan die muziek en nu ik weet wat voor gespuis jongeren erachter ziten is het eens zo erg.  Een andere dame die ik ook graag bezoek had ook al van die Marokkaanse rap muziek opstaan. Niet enkel werkt dat heel pikverslappend bij mij maar ik vind het ook jammer dat die meiden fan zijn van de "muziek' van dat gespuis.

Volgende keer maar mijn eigen cd'tjes meebrengen.

Allé vooruit , dat gespuis is ook weer vrijgelaten. Onder voorwaarden welliswaar maar we zijn ondertussen allemaal vrij onder voorwaarden dus zoveel verschil maakt dat ook niet.


https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/brusselse-stadsbende-prostitueert-minderjarigen-bijna-alle-verdachten-zijn-vrijgelaten-kort-na-coronamaatregelen~a0ebcec3/


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #282 Gepost op: 7 april 2020, 02:55:12 »
We zullen het allemaal wel gehoord hebben van die jongeren in Brussel die een meisje gekocht hadden voor 2000€ en haar dan de prostitutie ingedwongen hadden. Een van die jongeren is ook een rapper (hoe kan het anders ?) en uit nieuwsgierigheid had ik hem/het eens opgezocht.


De mottigaard met bochel en 1 wenkbrauw had ik gelukkig nog nooit gezien maar dat onnozel liedje had ik wel al verschillende keren gehoord bij een dame die ik van tijd tot tijd bezoek. Ik ergerde me al blauw aan die muziek en nu ik weet wat voor gespuis jongeren erachter ziten is het eens zo erg.  Een andere dame die ik ook graag bezoek had ook al van die Marokkaanse rap muziek opstaan. Niet enkel werkt dat heel pikverslappend bij mij maar ik vind het ook jammer dat die meiden fan zijn van de "muziek' van dat gespuis.

Volgende keer maar mijn eigen cd'tjes meebrengen.

Allé vooruit , dat gespuis is ook weer vrijgelaten. Onder voorwaarden welliswaar maar we zijn ondertussen allemaal vrij onder voorwaarden dus zoveel verschil maakt dat ook niet.


https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/brusselse-stadsbende-prostitueert-minderjarigen-bijna-alle-verdachten-zijn-vrijgelaten-kort-na-coronamaatregelen~a0ebcec3/
Momenteel worden we zwaarder bestraft als ze ons snappen op weg om bv iemand te helpen, om iemand wat op te fleuren met een bezoekje enz, dan wanneer je zo een meisje in de prostitutie jaagt om er zelf winst op te realiseren. Zelfs op een bank gaan zitten is een zware misstap geworden. Die beslissingen zijn genomen door niet-verkozen mensen. Iets of wat oudere Russen zullen zich hier van langs om beter en beter thuis voelen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #283 Gepost op: 8 april 2020, 09:41:35 »
Hier wordt een mens toch onwel van, als je zulke dingen leest.
Oftewel .... doe maar verder, addergebroed, zolang je maar niet op een bankje gaat zitten of een vriendin gaat bezoeken, want dan rekenen we je 250 euro aan.

De vraag is, wie is het addergebroed nu, onze rechters en justitie, of de achterlijke idiootjes van wanne-be-pooiertjes die slim gebruik maken van die situatie

Keuze 1: beiden
Keuze 2: beiden
Keuze 3: wat een belachelijk kikkerlandje leven we in

Als je dan ziet dat Ronaldino (ja, die tovenaar van Barca meer dan 15 jaar geleden), die "arme man" huwt 2 dames tegelijk, heeft wat belastingsschuld en die steken ze dan omdat ie ocharme een vals paspoort op zijn hotelkamer had in een gevangenis in Peru en die komt er enkel uit op borgtocht van 1.5 miljoen euro ...

Maar wacht eens even, die heeft natuurlijk geen dames in de prostitutie gestoken, anders mocht ie vrij zonder borgtocht .... ja, ik ben oerdom
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #284 Gepost op: 26 mei 2020, 11:01:31 »
Even wat herinneringen ophalen aan betere tijden :