Auteur Topic: EMMA  (gelezen 33045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jan227

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
EMMA
« Gepost op: 12 februari 2019, 15:15:48 »
Van de week bij Emma geweest, een prettig gestoorde dame. Voorspel prima, hemels en lekker diep gepijpt. Daarna kwam ze op me zitten en heeft me lang geneukt, ze werd er zelf behoorlijk nat van. Prachtig uitzicht op haar borsten. Daarna de rollen omgedraaid, maar ze was zo nat dat ik wat meer stimulatie nodig had. Terug dus naar haar specialiteit en fantastisch klaar gepijpt. Van begin tot eind uitgebreid getongzoend, ook erg prettig. Geen klokkijkster, we gingen over de tijd heen. Best wel herhalingsgevaar.

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Emma La Cloche Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2019, 18:48:00 »
Afgelopen dinsdag voor het eerst bij La Cloche in Utrecht geweest en dat is mij goed bevallen.  Gekozen voor Emma en die bleek ook nieuw daar te zijn.  Ik moet zeggen wat een Topper en een aanwinst voor Cloche.. Kon niets beters wensen!!
Heb een overheerlijk uurtje gehad met Emma en zij beheerst het vak van teasen en overheerlijk verwennen. Een echte GFE ervaring!!.  Wat we allemaal hebben gedaan hou ik liever voor me zelf daar ik anders niet meer zo vaak met haar kan afspreken want wat is ze lekker.

Kom snel weer bij je langs...

guest21214

  • Gast
Emma La Cloche Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2019, 01:01:17 »
zijn hier nu 2 topics van Emma, samenvoegen?

Offline AndreDH

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Emma La Cloche Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2019, 22:05:52 »
Vandaag weer eens bij Lacloche geweest.  En ik had geluk Emma was aanwezig en beschikbaar ;).  MIjn vorige bezoek was zo goed bevallen dus de keuze was zo gemaakt.  Op de kamer na de normale zaken begon ze mij overheerlijk te zoenen.  Wat zoent ze toch lekker... Emma is een echte pijpgodin..... Ze geniet er zelf ook van en daarna heb ik we het lekker samen afgemaakt en ze kwam heerlijk klaar...… Emma heeft echt de herhalingsfactor en helaas liet mijn agenda niet toe om langer te blijven..... Kom snel weer langs...

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
EMMA
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2019, 19:49:02 »
Vandaag weer een keer met Emma afgesproken en besloten om een keer een uurtje met bad te doen.. Was voor mij de eerste keer,,, maar had ik dat maar eerder geweten dan had ik dit zeker eerder moeten doen.  Heb nog nooit zo'n ontzettende spannende en overheerlijke date meegemaakt.  Emma ging helemaal los...  Ik kom zeker snel weer een keer langs en dan zeker een date met bad...

Offline Johan Geluk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
EMMA
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2019, 11:54:22 »
Dat Privehuis La Cloche timmert aan de weg zeg, in relatief korte tijd een paar toppers van meiden, en steeds betere bezetting. Leuk hoor, dat het nog kan in Nederland met al die negatieve overheden. Emma is een topper qua sex en ook lekker Nederlands en blond. Lekkere vrijster en wat een topzoenster, want tongzoenen had ik er bij genomen. We hebben een leuke ontspannen maar ook inspannende  tijd samen gehad, en tijd vloog zo voorbij dus een goed teken. Ik heb inmiddels dit jaar toch een aardig lijstje met meerdere toppertjes die ik voor herhaling kan gaan bezoeken en dat was niet altijd zo :sex