Auteur Topic: DANA (GR)  (gelezen 15971 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANA (GR)
« Gepost op: 12 maart 2019, 14:51:37 »
Dana
De tweede dame was Dana. Ze was overigens de eerste dame die ik tegenkwam, nadat ik me had omgekleed. Ik liep de trap op naar de kino om wat voetbal te kijken, want Direhawk lag op dat moment met een klapekster op een kamer. Dana liep voor me en begon me uit te dagen met haar grote ronde kont. Daar een paar petsen op gegeven en wat in liggen kneden. Uiteraard rook ze haar kans en stuurde aan op een kamer, maar ik zei dat ik net binnen was en ik even moest acclimatiseren.

Dana is een girl-next-door type meisje, maar met een stel prachtige stevige borsten en een lekker kontje. In Samya lopen veel mooiere dames rond, maar bij Dana had ik wel een goed gevoel. Rond een uur of 1 zag ik haar zitten in de bar. Ik zat met Firehawk naar al die dansende dames te kijken, vooral die meid met die hypnotiserende borstjes :) Uiteindelijk besloot ik toch om naar Dana te gaan. Ze zat er een beetje sip bij, niet zo vrolijk als in het begin van de avond. Misschien een tegenvallende dag voor har geweest, ik weet het niet. Heb er ook niet naar gevraagd. Met haar even een kort gesprekje gehad en ook naar haar service gevraagd. Tongzoenen deed ze ook en dat dit keer ook even getest in de bar. Een beetje aarzelend deed ze het, maar wel goed. Bij haar had ik een beter gevoel dan Susanna en dus naar een kamer vertrokken. In de bar hadden we al besproken om een uurtje te doen, omdat ze wel overtuigend overkwam. Op de kamer probeerde ze nog wel even wat te upsellen, maar dit gelijk de kop ingedrukt een aangegeven dat ik niet meer geld bij me had. Het had gelukkig geen effect op haar service. Die is gewoon goed en zeker bovengemiddeld in Samya. Heerlijk lang tongzoenen en tussendoor wat korte gesprekjes. Het bleek dat ze ook een maand of 5 in Sixsens had gewerkt en onder andere dames als Dani en Stacey wel kende en ik daardoor begon te twijfelen of ze wel daadwerkelijk een Griekse was.

Zoals gezegd was het tongzoenen erg lekker met haar. Lekker lang met veel tong. Haar blowjob was ook erg lekker, maar halverwege haar gevraagd ermee te stoppen. Ten eerste omdat ik voelde dat ik anders te snel zou komen en ten tweede omdat ik zin had om haar te verwennen. In het begin reageerde ze niet veel op wat ik deed, toen ik haar aan het verwennen was, maar na een tijdje begon ze toch meer te zuchten en te kreunen en ik voelde aan het haar lichaam dat ik de juiste spot had gevonden. Op een gegeven moment vroeg ze of ik het iets langzamer kon doen, waardoor ze er nog meer van genoot. Uiteindelijk hield ze het niet meer en het laatste stukje heeft ze zichzelf klaar gevingerd.

Even weer wat knuffelen en tongzoenen en daarna was het weer mijn beurt. Weer een heerlijk blowjob, waarbij ze dit keer ook mijn tepels bewerkte met haar vingers, tong en tanden ;) Daarna overgegaan in missio, zodat ze mijn tepels kon blijven bewerken. Heerlijk was dit en af en toe nog even wat tongzoenen. Intens kwam ik uiteindelijk klaar. Daarna nog even wat uitrusten op het bed en wat nagepraat. Toen was het tijd. Ik zie akkoord en maakte nog een geintje over mijn vorige sessie van vandaag en dat deze erg kort duurde, waarop ze zei dat ze de tijd had genoteerd beneden en als we te vroeg van de kamer zouden zijn we weer terug konden gaan om de resterende tijd vol te maken. Ik zei, geeft niet. Het was een veel betere kamer dan mijn vorige kamer. Ik keek even op mijn telefoon, want ik had zelf de tijd ook vooraf even bekeken en we zouden nog 5 minuten hebben. Ze wilde die 5 minuten nog wel volmaken, maar ik vond het niet nodig. We waren beide klaar en ik had erg van haar gezelschap genoten. Die 5 minuten doen het 'm dan ook niet meer.



Naam: Dana
Nationaliteit/Taal: Griekse / Duits en Engels
Leeftijd: 24
Haarkleur: zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52 kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline bloblo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
DANA (GR)
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2019, 22:44:18 »
I had a good time in room with her. Probably romanian rather than from Greece, but nevermind.
Come back in the club in april.