Auteur Topic: Katja, Duitser, Golden Time, Bruggen, Heideweg1  (gelezen 15887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jippiejajee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Katja, Duitser, Golden Time, Bruggen, Heideweg1
« Gepost op: 17 maart 2019, 13:50:03 »
Gisteren was ik weer is in de GT. Ik vond dat had ik wel verdiend naar een lange en inspannende werkweek. Ja het is goed verdienen in Duitsland waar ik werk maar daar verwachten ze zekers wat voor terug. Ik ben niet de beroerdste laten we maar zeggen voor het giga loon dat ik daar verdien. Maar dan wil ik in het wochenende natuurlijk wel me ontspanning hebben. En waar kan dat beter dan in 1 van de vele Duitse saunaclubs. Gisteren na wat gesteggel met een werkloze Nederlander op een ander forum en wat nergens op sloeg, die Nederlander begon mij vanuit het niets aan te vallen hem maar geschreven dat ik gisteren in de GT zou zijn en hij mij daar kon ontmoeten om is persoonlijk van gedachten te wisselen. Nou de angsthaas was dus niet aanwezig. Hoogstwaarschijnlijk had hij ze bijstandsuitkering voor maart er al weer doorheen geknald.
Niet getreurd. Mooie meiden genoeg in de GT en het eten smaakte er zoals altijd voortreffelijk. Wat is het toch fijn leven jongens in Dld! Ik woon er en ik kan jullie vertellen ik zet nooit meer een stap over de NL grens. Wat zou je nog zoeken in dat kikkerland. P6 hebben ze er niet meer en de regering naait je waar je bij staat. Lonen zijn er schrikbarend laag als je al werk heb en de kosten voor het levensonderhoud giga hoog. Je houd er geen cent over en je wordt er geleefd. In Dld is het super. Bewoon er een prachtig ruim appartement, rijdt een mooie BMW, heb er een zeer goed betaalde baan en houd dus genoeg geld over om me eigen iedere week helemaal uit te leven in de vele saunaclubs die Dld kent. Een aanrader voor iedereen dus om te gaan leven in het mooie Dld het leven is er zoveel beter!
Al bij binnenkomst in de GT keek ik er me ogen uit. Wat een giga saunaclub is dit man. Er lopen er modellen rond die komen in je stoutste dromen niet voor. Prachtige actrices uit de USA zijn er niets bij. Zo maakten ik kennis met de prachtige Katja uit het Noorden van Duitsland. Wat een lichaam heb zij! Lange donkerblond bruin haar, een lichaam waar een model jaloers op zou worden prachtige staande C cups naturel zo mooie heb ik ze nog nooit gezien en eindeloze lange benen. Katja is een hele plezierige meid en erg vriendelijk. Het eerste kontakt met haar verliep zeer soepeltjes kan ik jullie vertellen. Al in de barruimte stak ze haar lange tong in mijn mond en raakten we verzeild in een tongworstelwedstrijd. Dit moest een vervolg krijgen op 1 van de vele mooie kamers die de GT rijk is. Haar de sleutelvraag gesteld en even later kwam ze dan ook terug met een sleutel in haar handen. Als kwijlende boxer liep ik achter haar aan. Mijn schwanz zo stijf als een honkbalknuppel onder me badjas. Op de kamer ons eigen snel ontdaan van de spaarzame kleding en daar begon een seks spel zoals ik niet vaak beleefde. Ik ga er niet te diep op in om Katja niet in verlegenheid te brengen wie wil weten hoe goede service zij geeft moet haar maar zelf proberen. Enkele hoogtepunten waren toch wel haar zeiknatte tongkussen, haar uitstekende pijpkunsten waarbij ze mijn schwanz tot aan het uiteinde in haar mondje nam en ze me ballen likte. Geboemst hebben we in verschillende standjes. Eerst de doggy waarbij ik me nakomelingen al voelde opkomen. Haar daarna maar plat gelegd op haar buik waarbij ik haar lekker van achteren in haar nauwe grotje kon penetreren. Katja genoot er zicht en hoorbaar van en kreunde als een dolle. Ik raakte hierdoor nog meer opgewonden en vroeg Katja of ik op haar lekkere borsten mocht komen. Daarbij zette Katja zich voor me op het bed en trok mijn schwanz af totdat ik het niet meer hield en met een enorme knal kwam ik klaar en spoot mijn nakomelingen over Katjas borsten. Met haar handen wreef ze me nakomelingen uit over haar lekkere borsten wat een geil gezicht was. Daarna hebben we nog een sigaretje gerookt op het bed en hebben we de kamer verlaten. 50 euro slechts was de schade. Erg weinig geld voor een meer dan uitstekende kamer met een Duitse fotomodel. Wat blijft de GT toch een fijne tent en wat een mega fijn land is Duitsland toch zo dankbaar ben ik dat ik hier mag leven en genieten van alle vrijheid en al het moois dat Dld biedt.
Na deze recensie te hebben geschreven vandaag stap ik dadelijk in mijn BMW om me te begeven naar de Gallardo om daar me weekend af te sluiten. Gallardo is een rustige club met uitstekende welnes en dus uitstekend om bij te komen van de drukte en het geboems gisteren in de GT. Morgen weer lekker aan het werk voor me Duitse werkgever zodat ik weer neukcenten kan verdienen voor de volgende weekend.
Ik wens jullie allen en uitstekende zondag.
Katja vertelde me dat ze afwisselend werkt in de GT en Club Venezia in Trier. Ze is er zelfs te zien op de seit van die club https://www.villa-venezia-trier.de/d.../katjadeu.html
Nu kunnen jullie dus allemaal zelf zien hoe mooi zij is. Voor haar service moet je haar uittesten het zal u niet tegenvallen kan ik u verzekeren.