Auteur Topic: Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)  (gelezen 93824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 6 juli 2019, 17:30:58 »
Omdat ik gisteren weer eens in de oogjes van Eva gezien had kon ik het vandaag niet laten om naar het SKW te fietsen. Ik moest en zou vandaag dit lieve meisje nog eens neuken. Tijdens mijn eerste wandelrondje stond ze al achter haar raam. Vandaag stond ze op VT 07. Ik wou er direct op afstappen maar één van de kuisvrouwen was net met water op de grond aan het spuiten. ik wandel dan noodgedwongen nog 1 rondje en haast me dan naar de VT.

Als ik terug in de VT aankom staat Eva gelukkig nog achter haar raam en ik stap er recht op af. Na een hartelijk ontvangst gaat het gordijntje dicht en kan ik haar witte badpakje eens goed bekijken. Ik dacht dat er bloemetjes ofzo opstonden maar het blijken de power puff girls te zijn. Toen ze nog een klein Eva'tje was keek ze daar graag naar zei ze. Schattig. Ze wilt haar badpakje uitdoen maar ik hou haar tegen en zeg dat ik dat wil doen. Ik kleed me eerst uit , doe een wasje en dan gaan we samen op het bed zitten.

Ze gaat in doggy zitten en ik neem plaats achter haar op mijn knieën. Ik begin met haar rug en buikje wat te strelen. Haar badpakje is heel zacht maar haar huid is nog zachter. Mijn handen gaan van haar rug en buikje naar haar strakke zachte billetjes. Ik zoen haar billen en benen en doe dan het knopje van haar badpakje open zodat haar poesje en kontje te voorschijn komen. Uiteraard moet ik met mijn tong eens over dat strakje poesje en kontje gaan. Ze zet zich dan wat rechter en ik trek traag haar badpakje naar beneden en als dat uit is doe ik haar bh uit. Het is eens leuk om zo'n meisje zelf uit te kleden. Het had nog beter geweest als ze haar jeansshortje van gisteren aanhad.

Ze gaat zich dan eventjes verfrissen en als ze terug op het bed komt liggen begin ik direct met haar mooie lichaam uitgebreid te zoenen. Eerst haar zachte buikje , dan haar schattige borstjes. Om dan terug af te zakken naar dat strakke poesje van haar. Ik vraag dan of ze zich wilt omdraaien en op haar buik wilt gaan liggen en het proces herhaalt zich nog eens. Ik geraakte maar niet uitgezoend vandaag , het is ook zo'n mooi engeltje hé  t4517 .

Ik ga naast haar liggen en ze drukt zich stevig tegen me aan. We praten wat en ondertussen zoen ik ef en toe haar schouder en haar borstjes. Plots neemt zij het over en begint ze mijn bovenlichaam te zoenen en ze trekt me ondertussen zachtjes af.

Ik stond haast op ontploffen en toen nam ze een condoom en begon te pijpen. Het leek wel of ze beter pijpte dan anders maar ik zal gewoon heter gestaan hebben. Ik lig eerst op mijn rug op het bed terwijl zij op haar knietjes naast me zit. Ik ga dan naast het bed staan en zij op haar knietjes voor me (op het bed).  In de spiegel kan ik zien hoe haar mondje op en neer gaat . Wat een geil zicht ! Ze stopt even en kijkt dan naar boven in mijn ogen. Amai ! Wat een schattige Bambi oogjes heeft ze toch. Er moest geneukt worden en wel nu !

Ze neemt wat glijmiddel en smeert een beetje aan haar poesje en een beetje over mijn kei harde paal. Ik denk dat hij bij geen enkele dame zo hard en stijf is als bij Eva. Ze gaat dan op haar rug liggen , gooit haar beentjes open kijkt me aan en zegt : gel canım. Nu maar hopen dat ik niet te snel kom. Gelukkig had ik al maatregelen getroffen op dat vlak ;). Ze speelt het spel goed mee en mijn verstand heb ik aan de deur gelaten zodat ik volledig geloof dat ze hier even hard van geniet als ik. Wat een genot om mijn lul in en uit dat strakke poesje te voelen glijden en ondertussen in die donkere oogjes te kijken. Na een tijdje zet ze zich wat rechter en komt met haar kreunende gezichtje dichter tegen het mijne aan. Ik voel haar hete adem over mijn gezicht en nu wordt het wel héél moeilijk om niet te komen. Tanden bijten !

Ik stop dan en laat haar on top komen.  Ze komt op me zitten en deze lieve bloem gaat er best stevig tegenaan , todat ze plots stopt. Die engeltjes hebben toch echt geen conditie hé ;) ;D . Geen probleem lieve Eva ik neem het wel over. Ze gaat op mijn verzoek plat op haar buikje liggen zodat ik ze zo kan nemen.  Haar gezichtje trekt zich samen van gespeeld genot en mijn smoel van niet gespeeld genot. Traagjes voer ik het tempo op tot ze plots stop zegt. Het ging geleidelijk aan een beetje te stevig voor haar. Ik doe dan terug traagjes verder.

Voor de verandering wil ik het eens trekkend afmaken. Ik ga liggen en zij komt boven me staan met haar strakke gleufje boven mijn gezicht. Ik hoef me nu niet meer in te houden en al snel schiet er een lading zwemmertjes naar buiten.

We gaan ons dan wassen en nadien praten we nog over vanalles en nog wat. Zonder twijfel het leukste bezoekje aan Eva en er gaan er nog héél veel volgen.
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2019, 18:01:25 door Mocata »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 11 juli 2019, 11:45:40 »
Ik heb gisteren nog eens een bezoekje gebracht aan dit mooie meisje.  :sex Het was even geleden maar dat zat mijn recente verlof voor één en ander tussen. Ik heb eerst lekker met haar gespeeld en daarna zij met mij in een paar heel geile standjes.

Eva zou nog de ganse week op VT 34 staan, volgende week zal ze weer wat moeten wisselen en vanaf 20 juli staat ze voor enkele weken op VT 21.

Voor volgende week hebben we alvast afgesproken om eens een "specialleke" te doen  :dance2 als verjaardagsgeschenkje voor mezelf. Later wellicht meer daarover.  ;)

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 11 september 2019, 14:51:00 »
Daarnet nog eens gaan spelen met Eva. Morgen is haar laatste dag en dan vertrekt ze voor een maand naar het thuisland.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 28 oktober 2019, 16:24:14 »
Eva vandaag terug gespot; ditmaal stond ze op VT27.

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 28 oktober 2019, 18:00:50 »
Eva vandaag terug gespot; ditmaal stond ze op VT27.

 :welcome:

En GOED dat ze eruit zag .......... jongens toch, ZO GOED!

Haar smile en enthousiasme leken nog groter dan vóór ze op verlof vertrok.  ;D  ;D  ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 28 oktober 2019, 22:49:11 »
çok iyi haber !

Het werdt eens tijd dat ze terug ging komen. Ik heb die ongeloofelijk schattige en ongeloofelijk mooie meid enorm gemist  :happy

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 3 november 2019, 18:21:44 »
Eva heeft vanaf nu een vaste kamer : Villa Tinto 27 .

Toen ik vanmiddag door de Vt liep zag ik ze staan en op onze beide smoelekes verscheen een grote glimlach. Ze is er een anderhalve maand tussenuit geweest en ik ben héél blij dat ze terug is ! Na een hartelijk ontvangst even bij gekletst en dan uitgebreid elkaars lichaam gezoend. Al deed ik dat natuurlijk wel wat uitgebreider dan haar  :-P.  Dan ging ze op haar zij liggen en nodigde me uit om naast haar te komen liggen. Ze trok me zachtjes af terwijl ik haar borstjes en hals zoende. Ze vroeg dan of ze me mocht pijpen. Uiteraard !

Na een leuke pijpbeurt eerst geneukt met haar on top en dan in missio. Hou het maar eens lang vol in haar strakke poesje , hé ! En dan nog dat oh zo mooie gezichtje dat me geil aankijkt en ondertussen die geile kreuntjes en hete adem in mijn gezicht. Toen ik voelde dat de climax eraan zat te komen begon ik haar hals weer te zoenen en niet veel later was het cd gevuld.

Nadien wederom een kerurig wasje en leuk gesprekje.

Haar vakantie lijkt haar goed gedaan te hebben want ze was héél vrolijk en zat vol energie. De rest van het SKW zal het 9 van die 10 even zonder mij moeten stellen want ik vrees voor hen (of toch voor hun portefeuille) dat mijn volgende wandelingetjes allemaal richting VT 27 zullen zijn  t4515.

görüşürüz gülüm  :039:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 4 november 2019, 17:47:55 »
Sedert haar terugkeer een week geleden, staat ze inderdaad constant op VT27.

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 9 november 2019, 15:39:23 »
De rest van het SKW zal het 9 van die 10 even zonder mij moeten stellen want ik vrees voor hen (of toch voor hun portefeuille) dat mijn volgende wandelingetjes allemaal richting VT 27 zullen zijn  t4515.


Donderdag door de gietende regen naar ginder gefietst maar jammer genoeg bleef haar gordijntje maar dicht en ben ik op een ander gegaan. Vandaag kreeg ik ze gelukkig wél te pakken en het was weer fantastisch. Ja mannekes ,  het lijkt wel of ze elk bezoekje mooier en mooier wordt  t4517 .

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 30 november 2019, 12:41:32 »
Vandaag moest en zou ik nog eens op/onder/naast Eva belanden. Ik dacht dat ze rond 10:00 begint met werken dus was ik op tijd vertrokken zodat ik rond dat tijdstip in het SKW zou aankomen. Om iets na den tienen wandel ik met een grote smile richting VT 27. Natuurlijk is het gordijntje dicht en brand er geen licht. Lap ! Ik doe dan noodgedwongen een aantal toertjes en na een half uur door het SKW te slenteren zie ik ze arriveren met haar step. YES , nog maar eventjes wachten tot ze klaar is om eraan te beginnen. Dus ik besluit om even naar de gazettenwinkel te gaan en als ik voorbij SS 47 ga zie ik in mijn ooghoeken dat Flory achter haar raam staat. IK blijf rechtvooruit kijken want wie weet kan ik het niet laten en stap ik misschien wel op haar af. Nee het moest en zou Eva worden. Dit prachtige stootkussen lieve meisje ligt bij mij nog steeds in de bovenste schuif

Als ze dan eindelijk achter haar raam verschijnt stap ik er direct op af. Na een wasje gaan we op bed liggen en neemt ze een flesje poppers. Maar daar had ik deze keer geen zin in. Ze streelt mijn kleine vriend die in no time pal rechtop staat. Magic hands zegt ze. Ze likt mijn tepels en geeft mijn bovenlichaam een heleboel zoentjes. Ze komt stilletjes hoger en hoger met haar zoentjes en zoent dan mijn hals terwijl ik de hare zoen. Ondertussen speelt ze met kleine Mocata en mijn hand houd zich bezig met haar poesje.

Ik vraag dan of ze op haar buik wilt gaan liggen zodat ik haar billetjes wat kan masseren en zoenen. Wat een lekkere kont heeft Eva toch.  :kissass Ik lik ook eventjes haar poesje maar houd me voornamenlijk bezig met die volle en zachte billetjes. Dan vraag ik haar of ze op haar rug kan liggen want ik wil ook haar voetjes en teentjes zoenen.

Ik kom dan terug naast haar liggen en na wat wederzijds gezoen begint ze me lekker te pijpen. Ik krijg al snel zin om ze te beffen dus vraag ik of ze in 69 op me wilt komen zitten. Ten aanval ! Heerlijk om met dat mooie poesje bezig te zijn , haar billen vast te houden en ondertussen lekker gepijpt te worden. Ik voelde het opborrelen dus vraag haar om te beginnen neuken.

Ik dacht van in doggy te beginnen en in missio te eindigen. Ik kom het liefste klaar in haar strakke poesje terwijl ik naar haar mooie gezichtje kan zien. Maar die strakke poes van haar had beslist dat het bij 1 standje ging blijven ;D. Heerlijk spannertje , heerlijke kont en in de spiegel had ik ook zicht op haar heerlijke gezichtje.

Het 5de of 6de bezoekje aan Eva deze maand en het ziet er niet naar uit dat ik ze snel beu ga zijn.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2019, 13:18:57 door Mocata »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 1 december 2019, 14:30:19 »
Die zal ik dan ook eens moeten proberen deze week... vandaag stond er een andere op 27.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 1 december 2019, 14:47:37 »
Volgens de site van de Villa Tinto staat Eva er vandaag wel. VT 27 is ook haar vaste kamer. Ik was even aan het twijfelen of de dame op de foto's wel echt Eva was aangezien Eva een tattoo op de voorkant van haar rechterschouder heeft en de dame op de foto's heeft dat niet. Misschien hebben ze dat weggedaan zodat ze niet "herkenbaar" is ? Ze heeft ook een tattoo op haar rechterpols maar die zie je ook niet op de foto's. Voor de rest heeft ze hetzelfde figuurtje en ook haar ketting is hetzelfde.



Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 1 december 2019, 16:46:01 »
Ze heeft ook een tattoo op haar rechterpols maar die zie je ook niet op de foto's.

Het is op haar linkerpols. Foutje !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 1 december 2019, 18:15:26 »
De "echte" Eva stond vandaag wel degelijk op haar gebruikelijke stek, VT27.
Over de juistheid van die foto's op de site van VT- waar ze Denisa heet- kan ik niet oordelen, maar jij kent de dame in kwestie natuurlijk veel beter dan ik, hé Mocata.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 2 december 2019, 00:24:31 »
Misschien hebben ze dat weggedaan zodat ze niet "herkenbaar" is ?
Dat is inderdaad een veel voorkomende vraag. Met portrettenwinkel kan je veel he. Ge kunt er zelf een pietje af-photoshoppen als het moet.  :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2