Auteur Topic: Sandra  (gelezen 17467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sandra
« Gepost op: 29 maart 2019, 16:46:43 »
SANDRA (Babylon) - De Succubus
Bij deze recensie

Citaat
Volgens een middeleeuws joods-christelijk volksgeloof is een succubus (meervoud: succubi, van het Latijnse succubare '(er) onder liggen') een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke zaad van haar slachtoffers. De mannelijke tegenhanger heet een incubus (meervoud: incubi; in Latijn incubare, 'er op liggen') en zoekt vrouwelijke slachtoffers. Lilith wordt vaak gezien als de moeder van de succubus.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Succubus

Citaat
Lilith, kortweg Lìl is in Soermerische tijden voorgesteld als een Stormdemon, passend bij de weerelementen die die dag hebben gewoed.


Paspoortje:

[box title=Sandra]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars, Engels (beperkt), Duits (beperkt)
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m65
Ogen:       donkerbruin
Model:            normaal
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang? in een knot, vermoedelijk lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken PSE Massage
[/box]


Foto's






Uiterlijk

Een typisch Roma-meisje uit Bulgarije cfr Julia met bruine huid, gitzwarte haren, ondeugende bruine ogen die je schalks aankijken. Ze heeft geen 'droomfiguur' en is eerder normaal gebouwd met zachte naturelle borsten.


Karakterschets

Een plagerig schepsel die de kino als haar jachtdomein gebruikt vermoed ik want ze heeft me daar verschalkt wars van alle wapens die ik normaliter in aanslag heb om mij en de dame te behagen.


Presales en 'kamer'

Geen presales of whatsoever, ze had me in een sensuele houdgreep vastgezet in de kino en begon met te strelen te knijpen, te kietelen en te plagen tot en met en leidde mijn hand naar haar borsten die ze lekker heen en weer schudde. De plaats van gebeuren was in een bijna verlaten kino, alleen een slapende beer en een andere Bulgaarse dame die vernoemde slapende beer wakker wilde krijgen, Franceska, waren getuige van mijn totale ondergang. Als een ware succubus, de vrouwelijke geesten van de nacht die arme slapende beren geile dromen bezorgd over slinkse dames in saunaclubs en in die dromen hun gedaante aannemen, sloop ze snesueel naderbij en zat bij me. Ze begon me te bespelen...



Kinosessie

1) Aard van de sessie:
Publieke PSE en knuffelseks, mijn eerste in Babylon ooit.

2) Duur:
1u

3) Communicatie en klik:
Weinig communicatie mogelijk, ze verstaat niet veel woorden in het Duits of Engels dus het was behelpen. Er was wel een klik maar die leek meer van haar te komen en op mij over te slaan naarmate het spel zijn vervolg als vanzelf maakte. Zo heb ik het zelden meegemaakt, 'publieke' seks al helemaal niet.

4) Betrokkenheid:
De dame was zeer betrokken en had me fysiek goed vast, ze liet me haar zachte borsten vastnemen, keek naar haar borsten en dan speels naar mij. Ze glimlachte ondeugend en wist dat ze vast had. Ze tongde me en streelde me verder stevig door en kroop helemaal over me heen. Sandra was overal op me, naast me, onder me. Ze was een en al een geile dame.

5)Sessie:
Het onvermijdelijke gebeurde en ze wist me te doen verdrinken in een wereld van lusten, ik liet mijn tegenstreverij compleet varen en gaf me aan de wilde stoeipartij van deze succubus dat me de slaap deed vergeten over. ik kwam klaar: 1x, 2x, 3x, 4x, en toen ik weer gekomen was, stond ik weer geil van haar. Het kon niet op. Terwijl we bezig waren: zij me masturberend, ik haar vingerend, doggy, ik op haar, zij op me,...bleef de storm buiten rondom ons voortwoeden als een antwoord op de storm binnenin. De stormdemon Lilith waakt waarlijk over haar kinderen de Succubi, zo ook over Sandra die haar taak voortreffelijk volbracht.

6) Extra vermeldingen:
Toen ze met me klaar was, was ik uitgeput maar niet uitgewoed. Ik moest er een eind aan zetten of ik was weer vertrokken voor een volgend uur. Helaas moest ik aan mijn budget denken dat hiermee al overschreden lijkt. Toen we opstonden om af te rekenen was ik warempel nòg geil van haar maar toch wat moe, de laatste keer moest eruit geperst.


Afhandeling en betaling

Voor 1u 100€ (en meervoudig klaarkomen), bij het passeren van de andere dames naar de lockers, waren de dames redelijk verbaasd: de soldaat kwam terug met een dame maar zonder zijn gebruikelijke wapens erbij.


Aftersales

Ze had me al eens beetgepakt onderweg en wist me na de sessie met Lora in een ogenblik weer geil te maken. Zo een hele speciale schoonheid is ze nochtans niet en toch weet ze me zeer snel geil te maken. Een talent in subtiel verleiden, dunkt me, het soort dat heel erg ontbreekt in de clubs. Veel dames overal kunnen wel wat leren van deze Bulgaarse succubus.


Fazit en Score beleving

Het is wat dubbel, aan een kant zijn mijn wensen van gewoonlijk totaal niet aan bod gekomen en zou me dat nerveus moeten maken; toch slaagde ze erin me zo geil als wat te maken, puur door haar subtiele goede verleidingsspel. Ik heb ook nog nooit in de kino een sessie gehad en het heftige weer buiten maakte dit tot het volgende ultieme verjaardagsmoment en hoogtepunt van de dag. Het is ook een betekenisvolle tijd geweest om meer dan 1 reden, net als bij Sofia in SS de dag ervoor maar anders. We moeten meer subtiele dames hebben: subliem verleiden met hun lichaam, niet à la 'schatzi we go to room now!'.

Belevingsscore: ****


Afsluitende video

Uit mijn favo's van jaren terug: Xmal Deutschland - Incubus Succubus

« Laatst bewerkt op: 29 maart 2019, 17:03:08 door Vazkor »