ALGEMEEN > MIJN EI

mijn paasei

(1/3) > >>

mechelen:

--- Citaat van: Shakir op maandag 15 april 2019, 23u02 ---Is-ie het of is-ie het niet ? :017:

Volgens mij zou een eenvoudige IP-check een antwoord kunnen geven of hij de enige de echte Puffmeister is (ondertussen al een legende op de fora).

--- Einde van citaat ---

Een IP adres is niet zaligmakend...

Shakir:
Is-ie het of is-ie het niet ? :017:

Volgens mij zou een eenvoudige IP-check een antwoord kunnen geven of hij de enige de echte Puffmeister is (ondertussen al een legende op de fora).

Vazkor:
Hmmm betreft Deket is het wel sneu dat hij hier niet op kan reageren op die vergelijking met Puff. Die Puffmeister, wat kan zijn probleem nu nog zijn zoveel jaren later, probeert hij via deze weg Sixens zwart te maken? Ben je wel zeker dat hij het is of is het gewoon iemand anders die leestekens zo schrijft? Ik heb het in ieder geval nooit vermoed.  :017: Als Puffmeister, toch verre van een echte meister hier in dit verhaal, nog nodig acht telkens opnieuw dit soort topics te openen is dat wel triest voor hem.

Vazkor:
Tja, je bent er nieuw en ging er alleen dus zo ben je een vogeltje voor de spreekwoordelijke poezen in de paysexjungle. Golddiggers, die ruiken die nieuwelingen gewoon van kilometers afstand en trachten er een lucratief voordeeltje uit te halen. Als je er terugkeert dan beter met een ervaren rakker die er de ins en de outs kent en je de leuke dames weet aan te wijzen. Sofia bvb of Violetta of Kinga of Simona of Emma of Iris ... of ... dames genoeg die wèl goede service geven in SS maar je moet het natuurlijk weten. Ook clubs als Babylon, H7 en LR hebben goede dames zitten. Op dit forum mss eens op meeting point zetten waar en wanneer je gaat en afspreken. Sneu natuurlijk dat je zo'n kutervaring had, ik heb er zo ook al wel meegemaakt: ik denk aan Aisha 5 jaar terug in Babylon en ik was nochtans geen beginner meer dus opletten en assertief wezen is de boodschap.

Smilingzen:
Bedankt voor jullie reacties. Wat denigrerend was, laat ik achterwege. Het zegt iets over de schrijver. "Ik vraag ook eens iets.." (zucht). Maar ja, het is toch allemaal maar om te lachen idd. Velen van jullie zullen dan ook wel stoere bouwvakkers of keiharde accountmanagers zijn,...'k Zal de soep dus maar niet te heet eten. Ik zal extra aandacht besteden aan mijn leestekens. Dan heb ik toch iets bijgeleerd. Op de standaardvraag van de 'theke' (ik weet nog altijd niet waar dat woord vandaan komt), heb ik niet geantwoord. Dat had ik eigenlijk moeten doen. Het is idd zo dan men niet mag oordelen na een 1ste bezoek maar dit was er voor mij zó over, dat ik het even van me af wou schrijven. Moderator: "dan ben je hier niet aan het juiste adres. Ik ga even je account checken" (sigh de mongool!) "De juiste dames eruit kiezen": bij YY is me het een paar keer gelukt. Ik moet tenminste wat tijd krijgen. Ja ervaren beren maken dat allemaal niet mee, dat weet ik. Alles correct tot op de euro. Yeah right! Maar jullie zijn stoer, dat haalde ik al even aan. Ik wist van tevoren ook niet waar ik dit "ei" moest posten. Ik zal jullie verder niet meer lastigvallen. Nogmaals voor de serieuze reacties: heel fel bedankt voor de raad! Ik zal het proberen op te volgen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie