Forum > MIJN EI

mijn paasei

<< < (2/3) > >>

Shakir:

--- Citaat van: sexmachine op 15 april 2019, 14:14:33 ---... en Smilingzen al helemaal niet, hij is namelijk nog nooit in SixSens geweest
IK ZIE NAMELIJK LEESTEKENS WAAR DE PUFFMEISTER EEN ORGASME VAN KRIJGT ... den domme eikel ....
Zijn verhaal is dus onzin, hij komt niet in SixSens  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Allez, de brave ziel van een Shakir was er weer goed ingetrapt. ;)

Na drie jaar spookt der Puffmeister dus nog rond? Al een even grote drammer dan die feminazi's van Exxpose met hun petitie tegen hoerenlopers!

sexmachine:

--- Citaat van: Shakir op 15 april 2019, 14:47:09 ---
--- Citaat van: sexmachine op 15 april 2019, 14:14:33 ---... en Smilingzen al helemaal niet, hij is namelijk nog nooit in SixSens geweest
IK ZIE NAMELIJK LEESTEKENS WAAR DE PUFFMEISTER EEN ORGASME VAN KRIJGT ... den domme eikel ....
Zijn verhaal is dus onzin, hij komt niet in SixSens  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Allez, de brave ziel van een Shakir was er weer goed ingetrapt. ;)

Na drie jaar spookt der Puffmeister dus nog rond? Al een even grote drammer dan die feminazi's van Exxpose met hun petitie tegen hoerenlopers!

--- Einde van citaat ---
Erger, die van Exxpose hebben tenminste nog een eigen mening ... der Puff is een graatloze randdebiel ... zou die gast toch graag eens tegenkomen, een even groot blad als deket en als 't erop aan komt, al schijtend in de broek weglopen.
Ik zal deze postings eerstdaags verplaatsen naar mijn ei, want dit hoort niet thuis in een clubtopic


PS. Shakir, ik had het in eerste instantie ook niet door, tot ik zag dat die onnozele ziel zijn lidmaatschap nog moest goedgekeurd worden, en dat hij 1 posting had .... toen brandde er een lichtje, en toen effe de leestekens bekijken, die mongool zal het nooit leren ..
PUFF, tussen het einde van een zin en een vraagteken hoort GEEN spatie (dan weet je het voor binnen drie maand, als ze internet in de gesloten instelling weer eens openzetten voor een dagje)


de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: Smilingzen op 14 april 2019, 20:52:33 ---Als "beginnende" wandelaar (een aantal bezoekjes YY) begaf ik me gisteren voor het eerst naar Sixsens.
Ik was nog maar net binnen of werd ik al aangeklampt. Ik ben haar naam vergeten (mss Isabelle ?). Eigenlijk had ik de kans nog niet om het gebouw te verkennen. Ze zag er eigenlijk wel goed uit. Dus besloot ik om met haar te gaan kameren en vertelde ik haar over mijn YY-bezoekjes. Ze vroeg of er daar prijsverschillen waren die de klanten moesten betalen. Ik zei haar 50 euro voor een half uur en 100 euro voor een uur, klassieke seks (buiten de extra's). Naarmate het bezoekje vorderde, vroeg ze of ik wou klaar komen op haar borsten. Ik zou dan de 2de klant zijn, moest het lukken. Ik zei, mja..ik kan proberen maar ik weet niet of het gaat lukken en wat later vroeg ik om haar te penetreren. Op het einde vroeg ze : "je weet toch wat je me moet gaan betalen ?" Ik zei: 100 eur. Nee nee, antwoordde ze, het is 150 euro omdat je akkoord ging om klaar te komen op mijn borsten, en dat is niet gelukt. Om gedoe te vermijden heb ik het maar betaald. Ik dacht, ik ga wat uitrusten en ik ga eens in de bar kijken. Ik zat nog maar net of er kwam een jong ding naast me zitten. Ik zei haar dat ik nog ah herstellen was. 'Dat is niet erg, we nemen onze tijd enz. blabla. Ze bleef maar lief doen-acteren en (stom van me) ben ik toch maar met haar meegegaan. Om een lang verhaal kort te maken. Ik moest haar op het einde 200 eur betalen maar omdat het niet lukte om klaar te komen mocht ik na het eten nog "gratis" de sessie bij haar verderzetten. De zogezegde "deal" omdat ze vond dat ze een braaf meisje was. Het was dus sowieso 150 euro voor een uur (werd door elke dvp gevraagd) en 50 euro extra omdat ik vroeg voor een boobjob. . We zijn samen gaan eten maar ik bleef nog even in het restaurant. Terug in de bar ging ik naar haar toe (daar hadden we afgesproken) en kwam onmiddellijk haar zogezegde zus op me af. Ze zouden me samen een leuke tijd geven. Ik vertrouwde het zaakje helemaal niet meer en ik had er echt geen zin meer in. Ik zei dat ik effe ging douchen enz. Niet langer daarna kwam ze me er zelfs zoeken :'hey, my sister is waiting !" Ik ben mijn kleren gaan aandoen en ik ben naar huis vertrokken. Conclusie: (teveel) geld kwijt, enorme opdringerige dvp's, precies weinig plaats om even te loungen, slapen, napje te doen,...Btw, ik ben redelijk introvert (ik heb geen vrouw/vriendin wel een paar uitgaansvriendinnetjes maar daar heb ik geen seks mee). Om echt van me af te bijten enz. heb ik niet veel zin in, maar daar moet dat blijkbaar.  Kan me iemand zeggen wat de gangbare prijzen zijn of mogen ze vragen wat ze willen ? Veranderen ze de spelregels voortdurend hoe het hen uitkomt of zijn het altijd dezelfde types die dat willen flikken ? Het is best wel een mooie club maar ik vind het een leeuwenkooi. Mij ga je er (voorlopig) niet meer zien.

--- Einde van citaat ---
je heb het nog steeds niet in je he om er de juiste dames er uit te pakken en je zou het ook nooit leren  :lol

Smilingzen:
Bedankt voor jullie reacties. Wat denigrerend was, laat ik achterwege. Het zegt iets over de schrijver. "Ik vraag ook eens iets.." (zucht). Maar ja, het is toch allemaal maar om te lachen idd. Velen van jullie zullen dan ook wel stoere bouwvakkers of keiharde accountmanagers zijn,...'k Zal de soep dus maar niet te heet eten. Ik zal extra aandacht besteden aan mijn leestekens. Dan heb ik toch iets bijgeleerd. Op de standaardvraag van de 'theke' (ik weet nog altijd niet waar dat woord vandaan komt), heb ik niet geantwoord. Dat had ik eigenlijk moeten doen. Het is idd zo dan men niet mag oordelen na een 1ste bezoek maar dit was er voor mij zó over, dat ik het even van me af wou schrijven. Moderator: "dan ben je hier niet aan het juiste adres. Ik ga even je account checken" (sigh de mongool!) "De juiste dames eruit kiezen": bij YY is me het een paar keer gelukt. Ik moet tenminste wat tijd krijgen. Ja ervaren beren maken dat allemaal niet mee, dat weet ik. Alles correct tot op de euro. Yeah right! Maar jullie zijn stoer, dat haalde ik al even aan. Ik wist van tevoren ook niet waar ik dit "ei" moest posten. Ik zal jullie verder niet meer lastigvallen. Nogmaals voor de serieuze reacties: heel fel bedankt voor de raad! Ik zal het proberen op te volgen.

Vazkor:
Tja, je bent er nieuw en ging er alleen dus zo ben je een vogeltje voor de spreekwoordelijke poezen in de paysexjungle. Golddiggers, die ruiken die nieuwelingen gewoon van kilometers afstand en trachten er een lucratief voordeeltje uit te halen. Als je er terugkeert dan beter met een ervaren rakker die er de ins en de outs kent en je de leuke dames weet aan te wijzen. Sofia bvb of Violetta of Kinga of Simona of Emma of Iris ... of ... dames genoeg die wèl goede service geven in SS maar je moet het natuurlijk weten. Ook clubs als Babylon, H7 en LR hebben goede dames zitten. Op dit forum mss eens op meeting point zetten waar en wanneer je gaat en afspreken. Sneu natuurlijk dat je zo'n kutervaring had, ik heb er zo ook al wel meegemaakt: ik denk aan Aisha 5 jaar terug in Babylon en ik was nochtans geen beginner meer dus opletten en assertief wezen is de boodschap.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie