Auteur Topic: DEBBY - Nederlandse  (gelezen 32421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
DEBBY - Nederlandse
« Gepost op: 18 april 2019, 18:27:47 »
Debby is een nieuw gezicht bij House of Dreams. Donald trof haar bij het voorstellen, en zag ook die nieuwe Loulou nog in de gang lopen, dat is echt een hot lekker ding, maar die was al vol afspraken, die houd ik dus in de gaten voor een volgend bezoek. Nu Debby dus, leuke girlnext door type, brunette slank postuur en kleine borstjes en begin 20. Ziet er verder leuk uit en was ook lekker actief in bed. Tongzoenen erbij en dat deed ze op een lekkere manier wat Donald wel beviel. Ook geile seks en standjes, en lekker met gevoel gepijpt door haar. Allemaal in orde en niets mis mee vond ik :D

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
DEBBY - Nederlandse
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2019, 19:16:45 »
Vorige week kennis gemaakt met Debby.. had haar nog niet eerder bij HOD gezien, maar ze beviel me super... Tongzoenen er bij genomen en ik moet zeggen daar heb ik geen spijt van gekregen.  ;) Debby is een erg actieve meid in bed... waar je een hoop plezier mee kan beleven..

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
DEBBY - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2019, 18:22:07 »
Zo Donald is weer in het land na een lekkere zonnige vakantie en dus nu van de week alweer mijn 1e wippie gemaakt, en vandaag zaterdag mijn 2e:D Vanmiddag heb ik voor Debby gekozen, ik kende haar al van een eerdere periode dat ze hier bij House of Dreams werkte. Lekker meissie, slank, geen poespas en lekker Hollands. Donald heeft weer lekker met haar getongzoend en goede geile seks gehad, dat was net als toen niet verkeerd en gewoon goed. Debby pijpt lekker, zoent lekker en neuken dit keer in 2 standjes voordat Donald zijn zaakie leeg dumpte in het condoom :D