Auteur Topic: ELLA  (gelezen 28970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bloblo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
ELLA
« Gepost op: 5 mei 2019, 11:41:56 »
ELLA (Romania)
Nationality / languages spoken: Romania / english (average), german (poor)
Age: 21
Face: Round
Hair: Long, blond
Size: 1.65 m
Silhouette/ body: average
Good service, good room.
She proposes option for anal.
Try again ? Yes
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2019, 16:51:27 »
Uit verslag: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg131699.html#msg131699

Uiteindelijk in gesprek gekomen met Ella, Roemeense, blond met brilletje en goede kont. Kort gesprekje mee gehad en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Wel van te voren gevraagd of ze deed tongzoenen wat had gehoord dat ze het niet zou doen. Maar ze zei van wel.
Op de kamer deed ze inderdaad tongzoenen, best goed ook nog. Toen ik haar haar aanraakte gelijk paniek en dat mocht niet. Vingeren ook niet maar daar geef ik niet om. Ze had een ring of spiraal in en daarom ging het niet. Beetje tongzoenen en strelen en kreeg nog het optie pakket te horen maar geen gebruik van gemaakt. Pijpen deed ze wel goed. Daarna over naar neuken en daar was ook geen gezeur. Een paar standjes gedaan en na zo'n 15 minuten was ik klaar. Een lekkere kont heeft ze om tegen aan te batsen.
Ze liet mij nog even haar ring of spiraal voelen, weet niet wat het was. Het voelde als een ring die ik in haar poesje kon voelen. Toen mocht ik er dus wel in met de vinger.
Heb het nog een beetje weten te rekken maar na 25 minuten wou ze toch echt weg. Het was voor mij een OK kamer, niet goed ook niet slecht. Herhalingsgevaar wel klein denk ik.