Auteur Topic: SARAH .... EUH ... SAM BETTENS  (gelezen 36825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SARAH .... EUH ... SAM BETTENS
« Gepost op: 18 mei 2019, 18:26:14 »
Ik ben geen homofoob, integendeel, ik wil dat jullie allemaal homo worden, dan heb ik veel meer vrouwen voor mij alleen ....
Maar ik vind dit toch van het zotte te veel, blijf dan gewoon een pot (persoonlijke mening)


https://www.youtube.com/watch?v=XH6tc8P_vAI




https://www.youtube.com/watch?v=lgDrBHlllbU
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SARAH .... EUH ... SAM BETTENS
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2019, 08:13:12 »
Homo..........Lesbo...........Als overtuigd hetero snap ik er geen donder van, maar goed, een ieder moet maar doen wat hij/zij prettig vindt. Het is zijn/haar leven tenslotte.

Maar soms krijg je wel eens met van die dingen te maken waarvan je denkt.......wat moet ik er van denken..............

Jáááren geleden raakte ik in een stad in Zuid-Duitsland bekend met een bar die gedreven werd door een Griekse mevrouw en haar dochters. Aardig mens, en een goede kokkin ook. Maar eigenlijk kwam ik voor de jongste dochter. Een echte Griekse met zwart haar tot op haar kont en bovendien de lekkerste tieten van de hele stad. Tepels waar je je jas aan kon ophangen. We spraken vaak af rond de middag als het nog rustig was. De deur ging op slot zodat we niet gestoord werden. Moeder trok zich terug in de achter de bar gelegen keuken en maakte een heerlijke Griekse maaltijd voor ons klaar. Scampi's, moussaka, een gyros schotel, dat soort spul. Intussen neukte ik de dochter op een bank naast de bar. Daarna deden we ons tegoed aan de specialiteiten van de Griekse keuken. Dan ging de deur wederom op slot en leefde ik me nogmaals uit op die zalige borsten van dochterlief.

Maar tijden veranderen, en mensen worden ouder. Een jaar of wat geleden stopte moeder met haar barretje. Dochter had geen zin om onder een cheffin in andere barren te werken en kwam terecht in ploegendienst in een fabriek. Maar we hadden een zodanige goede relatie dat ze me wel wilde blijven ontmoeten. Dat kon gewoon in de privé sfeer. Haar moeder werd daar buiten gehouden, want die zat altijd in geldnood, en kwam dan haar veronderstelde deel opeisen. Ik heb een keer een geintje met haar uitgehaald, door stiekem mijn telefoon over te laten gaan. Quasi verbaasd nam ik op en deed of het haar moeder was die me belde. Hey, xxx, dat is lang geleden, hoe is het met je? Dochter trok wit weg en wuifde dat ze er niet was. Wat, je dochter? Ja die is hier bij me, hoezo? Dochter was nu echt in paniek en zwaaide met haar vuisten. Tot de anticlimax kwam: Nee hoor dat was ze niet. Ha ha, je geloofde het. Du Arsch!! Wirklich, mein Herz hat gestanden! Later hebben we er nog vaak om gelachen. We gingen soms ook een avondje stappen en ik nam haar wel eens een dagje mee uit in de omgeving. Een enkele keer sliepen we ook wel een nachtje bij elkaar. Ze had me wel eens verteld dat ze biseksueel was. Goed, ik ken wel meer meiden die voor een trio zijn te porren en dan aan elkaar zitten. Zelf vind ik dat wel wat hebben.

Op een gegeven moment had ze een relatie gekregen met een oudere vrouw en ging daar mee samen wonen. Dit was wel een echte pot, compleet met tuinbroek en uitgeschoren nek en al. De dames deden hun best om er zo mannelijk mogelijk uit te zien. Toch wilde ze me wel blijven ontmoeten. De tuinbroekpot werd dan uit wandelen gestuurd, en tijdens de seks was duidelijk te merken dat ze nodig aan een stevige beurt toe was. Ik probeerde haar ervan te overtuigen dat ze helemaal niet lesbisch was. Dat denk je alleen maar, je ziet toch wel hoe dringend je aan een zwans toe bent. Naderhand mocht ik de tuinbroekpot graag een beetje stangen. Zo, het sperma zat weer tot in de haren, hier heb je ze terug.

Onlangs kwam het dan weer tot een van die bijzondere situaties zoals je ze ook als doorgewinterde hoerenloper zelden meemaakt. Mevrouw de tuinbroekpot heeft een alcoholprobleem en was zo ver heen dat het ons beter leek om haar niet de straat op te laten gaan. Dus werd ze op de gang gezet. Mijn vriendin had ook een borrel op en dan is ze zo geil als de pest. Een uur lang tongen als een paar verliefde tieners, die heerlijke tieten kneden, pijpen, likken, neuken als gekken. Ze was op een of andere manier onverzadigbaar. Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan. Het enige storende element, was dat er van tijd tot tijd een stikjaloerse bezopen lesbo op de deur stond te bonken. Das ist meine Wohnung, lasst mich rein! Habt Ihr noch nicht genug? Mijn vriendinnetje trok zich er niks van aan. Ze kickt op de combinatie van beffen en tieten kneden, voordat de zwans erin gaat, en lag expres overdreven luidruchtig klaar te komen. Mensch, verpiss dich, ich bin halt geil! Ja, dat had ik inmiddels ook wel door. Ach, fickt dann doch weiter, klonk het vanachter de deur. Ik begon aan de buren te denken, want dit was op het randje van huisvredebreuk. Maar ze zullen niet thuis geweest zijn, anders waren ze er wel op afgekomen. Toen ze eindelijk genoeg had en het serpent binnenliet, waren we allebei nog naakt. En was ik getuige van een heuse catfight. Terwijl ik mezelf in de kleren hees probeerde ik de boel wat te sussen. Dat lukte nog vrij aardig, maar dat zal ook wel aan het benevelde wodkabrein van de tuinbroek gelegen hebben. Ik had mijn ding gedaan en ging er maar vandoor. Een paar uur later belde ze nog: ich liebe dich. Het zal geen gezellig weekend geworden zijn in huize tuinbroek.

De moraal van dit verhaal: als vrouwen denken dat ze lesbisch zijn, dan is dat lang altijd nog niet zo, en kan een flinke beurt met een echte zwans ze hopelijk tot inkeer brengen. Want............lesbo...........homo..........misschien kan iemand het me uitleggen........,.ik snap er nog steeds niks van.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SARAH .... EUH ... SAM BETTENS
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2020, 21:36:10 »
Het was al lang geleden, maar vandaag kwam het dan weer eens tot een date met mijn Griekse pseudo/lesbo schatje. Met Nieuwjaar had ze me nog gebeld: Du Arschloch wo steckst du, ich vermisse dich so. Kijk dat is nog eens een nieuwjaarsgroet. Ze hadden zich verloofd meldde ze. Onzin, vind ik, maar goed, dat is hun zaak. Haar partner, die lesbische tuinbroek, had een paar maanden in een ontwenningskliniek gezeten vanwege haar drankprobleem. Niet voor het eerst trouwens, en ook deze kuur heeft weinig effect gehad, zoals me later bleek. Ik heb ze wel eens op de AA gewezen, grijp iedere strohalm aan. Maar dat was allemaal niks vonden ze. Nou ja, zie dan maar wat er van komt.

Bij binnenkomst was ze nog wel nuchter. Ik kreeg een slap handje van haar. Mijn vriendinnetje viel me om de hals en ging meteen met haar tong de binnenkant van mijn mond onderzoeken. De verstandhouding tussen de dames was niet optimaal, aan de chagrijnige blik van de tuinbroek te zien. Dat wijf is zo lesbisch, als die in Holland zou wonen, dan zou ze geen slipjes kopen bij de Hema, omdat die daar naast de warme worst liggen. Met de woorden: Raus mit dir, ich bin geil. Ich rufe dich an wenn wir fertig sind, werd ze de deur uit gestuurd. Und sauft nicht!, werd er nog achteraan geschreeuwd.

Eindelijk alleen. De kledingstukken vlogen door de kamer en al tongend zakten we op het bed neer. Ik kwam op mijn luie rug te liggen, en met lange halen begon ze me te pijpen. Haar heerlijke volle borsten tegen mijn zak aangedrukt. Bij elke pijphaal voelde ik die harde tepels over mijn ballen glijden. Toen ze merkte dat hij op ploffen stond stopte ze abrupt. Jetzt bist du dran. We wisselden van positie, ik pakte haar bij de tieten, en likte haar net zo lang over de klit tot ze kreunend omhoog kwam en mijn hoofd tussen haar benen kneep. Ach du bist der beste Lecker. Zou ik het beter doen dan die lesbo dan? Ist dein Schwanz hart? Dann fickt mich! Ze trok hem eigenhandig naar binnen en met de monden stijf op elkaar gezogen leefde ik mezelf grondig uit op die sappige doos. Ze kreeg de beurt die ze nodig had. Nadat ze wederom klaar gekomen was moest hij eruit want de boel werd te gevoelig. Ik legde hem tussen die zalige tieten, ze duwde ze tegen elkaar en na een paar stoten kreeg ze een welgemikte zaaddouche. Toen we wat uit gehijgd waren en de meeste rotzooi opgeruimd hadden, herinnerde ik me dat ik haar telefoon een paar keer had gehoord. In het heetst van de strijd verder geen aandacht aan besteed.

Bij controle waren er inderdaad vier gemiste oproepen. Allemaal van de tuinbroek. Maar toen ze terug belde werd er niet opgenomen. Ach, laat haar toch, die loopt niet weg, zei ik. Maar ineens kwam de bezorgdheid boven en moesten we haar gaan zoeken. Dus gingen we haar zoeken. Op straat lopend zag ik de samengekleefde spermaresten nog in haar haar zitten, maar zei er maar niets over. Ik vond het wel wat hebben zo. In een nabijgelegen plantsoen vonden we het verloren schaap op een bankje. In kennelijke staat verkerend. Die had even een fles jajem gehaald. Mijn Griekse schatje heeft nogal een behoorlijk temperament, en niet alleen in bed. Furieus was ze, en ik kon nog net voorkomen dat ze het drankorgel te lijf ging. Uiteindelijk hebben we haar tussen ons in genomen en naar huis begeleid. Er werd een bak water in haar gezicht gegooid, waar ze wat van ontnuchterde. Zag er wel uit als een verzopen kat. Het besef dat haar verloofde het net met een vent had gedaan, bracht de lesbo jaloezie weer boven. Du Schlampe, wenn du lieber bei Ihm bist, dann geh doch mit Ihm.

Die had ik nog niet eerder gehoord. Ergens toch wel ego strelend. Weisst du was dein Problem ist? Du hast kein Schwanz, goot ik nog wat olie op het vuur. Nu wilde het mormel me wel aanvliegen, maar werd door een onvervalste Griekse muilpeer gestopt. Op het bed neergeduwd deed de genuttigde alcohol zijn werk en lag ze even later te snurken. Later in de hal praatten we nog wat na. Ze ergerde zich blauw aan het drinken van haar partner. Ga toch bij dat mens weg, dat is toch geen leven zo. En van die drank komt ze niet af. Ja, ze hadden er vaak ruzie over maar konden toch niet zonder elkaar. Dan zij het maar zo. Met een innige omhelzing namen we afscheid. Jammer dat ik je alleen moet laten met dat wijf.

Ik snap dat je soms tegen beter weten in een zwak hebt voor sommige mensen, maar dit is wel een heel apart koppel. Pot en semi pot. Maar van dat lesbo zijn geloof ik helemaal niks. Van de tuinbroek wel. Van mijn Griekse vriendinnetje niet. Die is hooguit bi. Naderhand kwam er nog een appje: Es war heute schön mit dir. Een echte lesbo zou dat niet schrijven, die gruwt van seks met mannen. Ik moet er maar eens wat vaker overheen. Hopelijk ziet ze dan nog een keer het licht.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.