Auteur Topic: Fetishlady Carina, SM Studio Nederland (Almere - Utrecht - Amersfoort)  (gelezen 25675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frans Cats

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Ik heb niet echt een SM ervaring met Carina meegemaakt maar vond het wel de moeite waard om het als nog te recenseren. Het was een paar maanden geleden. Ik ontmoette haar toen nog in Amsterdam op de kade, maar inmiddels zie ik dat ze meer is over gegaan naar SM en kinkysex in SM Studio's in Almere en Amersfoort als ik het goed heb.

Hele mooie en rustige vriendelijke meid. Ze zag er fantastisch uit qua lingerie en ik gaf aan voor erotisch spel met teasen, strelen, beffen etc. te houden. Ze vroeg naar mijn kinky skills, maar daar had ik geen ervaring mee. Maar omdat Carina vertrouwd overkwam zei ik, you can try a little bit. Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Ze begon mij heerlijk te strelen, na mij geblinddoekt te hebben. Dat vond ik eerst wel jammer omdat het zo'n mooie meid was. Maar ik merkte dat het best spannend is en je zintuigen wat meer geprikkeld worden. Ik voelde haar nagels en tong over mijn lichaam gaan en later iets scherps wat ze ook speels zonder echt pijn te doen over mijn tepels, borstkast zo naar beneden deed naar mijn pik. Ik moet bekennen ik vond het heerlijk!

Opeens kwam ze op mijn gezicht zitten, met haar lekkere kutje, ze trok de blinddoek af en ik keek omhoog wat een beauty haar mooie volle borsten, haar slanke licht zongebruinde lichaam boven me met haar ogen mij  glimlachend aankijkend, gebood ze me zachtjes, lick me slaveboy. Nou dat wilde ik wel, het werd een zalig feest. Later zou ze me lekker pijpen en spelenderwijs met haar vingers ging ze langs mijn balzak verder omlaag. strelend teasend bij mijn billen en bilnaad. Ik had nog nooit anaal laten doen bij mij. Do you trust me, vroeg ze me, nou ik zat in een goede relaxte geile energie en dacht kom maar op. You can say stop if you don't  like it, zei Carina zelfverzekerd. Ze deed een soort latex zwart handschoentje aan en wat glijmiddel neem ik aan en daar ging ze met haar vinger spelen. En dat was supergeil moet ik toegeven. Had dat nooit geweten, you like it, I ll hear it of your breathing.... nou ze ging verder en met in vinger gleed ze voorzichtig naar binnen, wat een sensationeel gevoel. Een 2e probeerde ze later voorzichtig, die ging half, maar Carina was duidelijk zichtbaar tervreden met dit 1e resultaat. Welcome in the kinkyworld slaveboy...

Ik moest mijn pik keihard voor haar maken terwijl ze met mijn tepels speelde en zakte toen later over mijn harde pik heen en reed mij voortreffelijk klaar als een ervaren amazone. Ik weet niet of dit ook allemaal onder SM valt, maar dit smaakt zeker naar meer voor mij! :)

gewilligeboy

  • Gast
Fetishlady Carina, SM Studio Nederland (Almere - Utrecht - Amersfoort)
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2019, 11:36:19 »
Gisteren weer bij Carina geweest en wat een heerlijke vrouw blijft het toch. Heb mijn voorkeuren doorgegeven en daar voldeed ze geweldig aan. Eerst m'n nylonfetish waar gemaakt, vervolgens mocht ik haar lichaam dienen en daarna heeft ze mij heerlijk genomen met der voorbinder. Steeds een maatje groter, wat was het lekker zeg!