Auteur Topic: JOYCE  (gelezen 21251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frans Cats

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
JOYCE
« Gepost op: 25 mei 2019, 22:17:19 »
Ik wilde eens wat anders en heb dus eens gebruik gemaakt van de vast 45 minuten trio aktie bij La Cloche (https://www.privehuislacloche.nl/trio-aktie/) van €160,00 voor 2 meisjes in plaats van €200,00. Tongzoenen erbij extra afgerekend bij Joyce en Amira want dat werd de geile combi. Hindoestaans meets Arabian 1001 nights

Nou dat was inderdaad eens iets anders. Dames maakte er een leuk en opwindende tijd van. Lekker beginnen om zijn beurt tongen en toen zakte Amire af met haar tong over mijn body naar mijn kleine maar steeds groter en harderende wordende vriend. Terwijl Joyce mij hartstochtelijk bleef tongzoenen terwijl ze met haar vingers ook nog met mijn tepels speelde, begon Amira nadat ze het condoom erom heen had gedaan mijn geil te pijpen. Kijk dan wil je als man niet veel meer. Van meerdere kanten genot, wat een feest!. De 2 wisselde elkaar ook af en ook ging Amira later met haar kutje boven mij zitten zodat ik haar kon beffen, terwijl Joyce mij pijpte en met mijn ballen speelde. En toen moest het neuken nog beginnen! Nou dat hield ik gek genoeg best nog ff vol, want ik merkte toch dat ik iets zenuwachtig was met 2 meiden en je voelt je iets meer bekeken, en daarom misschien dat ik het ook ff kon volhouden zonder te snel te komen. Nou top toch? Ja leuk voor een x, en door die aktie ook betaalbaar  :039:

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
JOYCE
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2019, 19:35:13 »
Afspraak gehad met Joyce daar het mij vorige keer goed was bevallen.. De ontmoeting was erg gezellig en op de kamer ging het helemaal los!!.. Joyce wat je zoenen en wat kan je me gek maken... Je blijft mijn topper :111:

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
JOYCE
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2019, 09:09:54 »
Joyce heeft Donald het wel naar zijn zin gemaakt. Vooral het tongzoenen was toponderdeel van onze geile 3 kwartier. Mooie Hindoestaanse met de juiste sexy rondingen en een knap leuk snoetje. Verder lekkere geile seks in 3 standjes waarbij Joyce lekker los gaat en ze kan zeer goed pijpen dus het is een goede topper voor mij dan. Ik ga zeker nog een x langs voor haar.:D