Auteur Topic: Verversrui 09/5, Elena (Roemeense, dagshift)  (gelezen 28312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/5, Elena (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 26 mei 2019, 15:41:03 »
Deze Elena had ik enkele weken geleden voor het eerst gezien, ze was toen nieuw in het SKW. Op één of andere manier triggerde ze me en nadat ik een tijdje geleden aan de deur een héél kort gesprekje met haar had heb ik haar vorige week eens bezocht

Achter het gordijn kwamen we al snel in haar kamer, een heel smalle kamer, amper de breedte van een bed. Vooraan stond nog een bidet, een lavabo die weer te hoog hing (wie is toch die reus die al die lavabo’s in het SKW te hoog gehangen heeft), een stoel en een kapstok.

Het viel me op dat Elena héél verlegen was en op het eerste zicht niet goed wist hoe ze zich moest gedragen. Toen ik mijn portemonnee boven haalde zei ze uit zichzelf “it’s fifty”. Voor die prijs was het “suck fuck positions”, ik vroeg nog of “lick pussy” mogelijk was en dat was geen probleem.

Nadat we beiden een wasje gedaan hadden wachtte ze me op naast het bed. Van een staande lichaamsverkenning (waar ik zo van hou) kwam niets in huis, ze deed teken dat ik op het bed mocht gaan liggen. Toen ze daar naakt stond met enkel nog haar witte stockings aan zag ik dat deze dame een héél mooi gezichtje had, blauwe ogen, een heel blanke huid, leuke peervormige borstjes met mooie tepeltjes en een iets stevigere onderkant.

Op het bed mocht ik haar eerst overal strelen en uitgebreid met haar borstjes spelen. Na dit streelwerk, dat eigenlijk enkel van mijn kant kwam, nam Elena mijn kleine vriend vast en begon hem op een sensuele manier op sterkte te spelen. Ik hield wel van de manier waarop ze het deed al liet ze de ballen onberoerd. Af en toe keek ze me aan en glimlachte heel lief.

Na dit leuke voorspelletje nam Elena een condoom, toen werd het spijtig genoeg snel duidelijk dat deze dame niet al te handig was in het aanbrengen van condooms. Het was met veel sukkelen en met wat hulp van mij dat het eigenlijk té smalle condoom na een hele tijd over mijn paal geraakte. Ik kan niet echt zeggen dat ik van heel dit vertoon opgewonden geraakte.

Ze lachte nog even heel vriendelijk en bewoog dan haar lieve gezichtje in de richting van mijn kleine vriend die lichtjes aan sterkte had ingeboet door het geklungel met het condoom. Ik verwachtte ondertussen niet al te veel meer van het pijpen maar toen mijn eikel tussen haar lippen verdween stond kleine vriend binnen de kortste keren terug volledig in geef acht positie. Ze pijpte best goed terwijl ik ondertussen met een handje tussen haar bilspleet mocht en met haar poesje mocht spelen. Wat echter ontbrak was een handje op mijn onderbuik, wat nageltjes die over mijn balzak kriebelden, een paar vingers over mijn perineum, kortom wat sensuele aanrakingen.

Haar poesje likken mocht niet in 69 want daar hield ze niet van. Ze legde zich wel zonder probleem op haar rug met de beentjes wijd open. Ik nam eerst even een kijkje en zag daar tussen die beentjes een zéér mooi geschoren jongemeisjespoesje. In Antwerpen zouden we zeggen “de zever liep al uit mijn bakkes”.

Ik mocht me uitgebreid amuseren met dat lekkere en frisse poesje en alhoewel ik geen genotsgeluidjes hoorde werd dat poesje al snel kletsnat. Naarmate ik vorderde voelde ik wel dat ze haar poep stevig in de matras duwde zodat ik wel overal bij kon maar niet tot aan of in haar neukgrotje.

Toen ik haar poesje voldoende geproefd had veerde ze rechtop en vroeg ze of ik in normal of in doggy wilde neuken. Ik had haar liever on top en kreeg daar onmiddellijk een “OK” op. Ik ging op mijn rug liggen en dacht bij mezelf “oei ,oei” toen ik de gróte bus glijmiddel zag aankomen. Héél mijn stijve paal werd voorzien van een aanzienlijke laag van dat glijmiddel en daarna ging er nog een serieuze klodder aan en in haar poes. Elena moest nog even zoeken waar ze precies mijn paal moest instoppen, ze zat er eerst nog 2 keer naast maar de derde keer vermoed ik dat hij er in zat. Ik zeg wel degelijk “vermoed ik” want door al dat glijmiddel voelde ik er gewoon NIETS van. Kleine vriend vond het ook helemaal niet leuk en gaf er al halvelings de brui aan. Elena voelde het en probeerde hem met de hand terug op sterkte te brengen. Dat lukte gedeeltelijk maar opnieuw had ze 3 pogingen nodig om hem in haar poes te stoppen. Uiteraard herhaalde zich bij gebrek aan gevoel het voorgaande euvel.

Daar lag ik dan met een half slappe lul en Elena met een teleurgestelde blik in haar ogen. Wat nu? Ik vroeg of ze nog even verder wilde pijpen en wonder boven wonder sloeg ze er bij het pijpen in om kleine vriend weer op (bijna) volle sterkte te krijgen. Helemáál lukte het niet want het overmatig gebruik van glijmiddel had ook nog zijn invloed tijdens het pijpen. De pijpsessie in het begin was dan ook 10 keer beter dan deze pijpsessie.

Ondertussen was duidelijk geworden dat uitleggen wat ik precies wilde absoluut geen sinecure was vanwege het zéér beperkte Engels van deze dame. Ik sloeg er uiteindelijk in om haar duidelijk te maken dat ik het condoom eraf wilde en dat ik graag had dat ze me verder met de hand aftrok.

Ik “finishte” uiteindelijk niet bij dit lieve en vriendelijke meisje, als ze het spel wat meer meegespeeld had dan was het misschien wél gelukt. Ze keek me héél teleurgesteld aan en zei wel 3 keer “sorry”.

Tijdens het wassen was ze héél stil en tijdens het aankleden keek ze nog steeds teleurgesteld en zei ze nog maar eens “sorry”.

Ik kreeg nog 3 afscheidszoenen maar geen knuffel en stapte ietwat teleurgesteld terug de Verversrui in.

Toch vond ik deze meid zó lief en zó vriendelijk dat ik haar wellicht in de zomer nog eens een tweede kans wil geven in de hoop dat er evolutie is, zowel in de dienstverlening als in haar Engels want de communicatie was écht wel een ramp.

« Laatst bewerkt op: 27 mei 2019, 00:26:18 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/5, Elena (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2019, 18:21:20 »
Elena is terug van weggeweest ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...