Auteur Topic: ISA  (gelezen 16860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest133802

  • Gast
ISA
« Gepost op: 26 mei 2019, 17:41:50 »
Ik heb Nederland eens bezocht bij dit relatief nieuwe privehuis in Bergen op Zoom. Leek wel een soort boudair achtige club geweest te zijn. Ik vond het zeker wel wat spannends hebben en gastvrije ontvangst door een gastdame aan de bar. Frisje aangeboden en 3 tal dames waren beschikbaar. Isa een slank leuke blondine viel in mijn goesting. En zo naar achteren waar de kamers lagen getogen. Isa spreekt Nederlands maar is een Poolse. Vriendelijke lady en mooi slank lichaam alles van moedertje natuur en geen extra onnatuurlijke franjes als plaatjes en piercings.

Ze hanteren een prijslijst met 20, 40, 60 minuten ipv 30-45-60 , dat is weer eens iets anders  Afijn het gaat om de erotiek en dat was met deze Isa prima vertoeven. Lady is proper en actief, met tongzoenen en super orale kwaliteiten, zelfs een deepthroat was tijdens het pijpen meerdere malen een geil onderdeel. Ik haar natuurlijk ook met mijn tong verwend om vervolgens haar te berijden en dat was zeker plesant. Interessant adresje wat ik in de gaten ga houden bij deze Dreamgirls.  :sex