Auteur Topic: KELLIE  (gelezen 43884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KELLIE
« Gepost op: 27 mei 2019, 18:22:25 »
Ik ben er afgelopen weekend achtergekomen dat die Kellie een dame is die niet rookt en dat maakt het zeer interessant voor mij. Het is een erg mooie meid (misschien wel de mooiste in Babylon op dit moment) en ik heb van een aantal gasten en zelfs dames vernomen dat ze ook wel goed moet zijn op de kamer. Had altijd mijn twijfels een beetje bij zo'n mooie dame, maar nu ik weet dat ze niet rookt en dat haar service goed moet zijn, ga ik haar zeker proberen.



  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KELLIE
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2019, 22:10:38 »
Kellie (Babylon) - Superbabe van Suisse
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Kellie]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       blauw
Model:            slank
BH:                 75A
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: Geen   
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    over schouders
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel meer
[/box]


Uiterlijk

Opvallend was haar schoonheid: dat mooie ranke lijf, die prachtige mond die ze in een plagerige lach plooit, de twinkels in haar groene ogen...gewoon geweldig! Ik kon niet genoeg van krijgen, ik dronk ze in. De foto's tonen genoeg:




Karakterschets

Een speelse dame die weet hoe ze speels dominant kan zijn en me probleemloos gek kon krijgen. Ze knipoogt erg vaak op een ondeugende manier, iets dat ik graag mag. Ze is erg correct in alles en stelde me nooit teleur. Ze was steeds heel open en vriendelijk.


Presales

Presales in de bar, een open gesprek en veel had ik eigenlijk niet nodig om overtuigd te zijn van deze mooie babe, ik voelde gewoon dat het goed zat. Er was tevens veel druk op de ketel na een dik vier weken gefrustreerd en clubloos rond te dwalen in een wereld van onaangename veranderingen.


Kamer

13, standaard in de benedenverdieping. Was het hier dat er ook een spiegel op het plafond was bevestigd? Ik weet het eventjes niet.


Kamersessie

1) Aard van de sessie in enkele woorden:
Supersessie, GFE, OFE en de beste sessie van het weekend als kickstarter met een dame die verdraaid goed weet hoe ze welke knoppen moet induwen om een beer gek van lust te maken.

2) Duur:
Een vol uur wat laatste tijd weer zeldzamer werd.

3) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie, ze spreekt goed haar Engels. De klik was perfect en ze voelde me erg goed aan in wat ik wilde en leuk vond.

4) Betrokkenheid:
De dame heeft een plagerige insteek en weet zelfstandig hoe ze me gek kan maken zonder bijsturing, net dat wat me zo aantrekt. Ze was in alles enorm goed betrokken. Ze is professioneel zonder dat er sprake was van enige afstandelijkheid. Door af en toe te knipogen en mooi en traag met haar slanke lichaam, was ze een lust voor het oog, je wil gewoon more! ...more!

5)Sessie:  t4517
Deze begon met een lang en zeer goed voorspel gevolgd door zeer goede lekkere seks dat nog lang in mijn herinnering hangt. Neuktechnisch was ze het meest 'compatibel', deze jolige nerd-manier van verwoorden zal met de volgende sessies verder uitgeklaard worden. Het was allemaal zo goed verlopen dat ik gewoon bleef toen ze zei dat het halfuur bijna om was en we voor 1 uur gingen. Het ware doodzonde daar af te breken. We praatten was en het ging over in meer plagerijen, rollebollen, TZ, kussen en masseren. Ik kon geen genoeg van haar krijgen! Later kwam ik voor een tweede keer vlotjes klaar. Dit was steeds met zij boven op me is en me neukend tot geweldige orgasmes bracht.

6) Extra vermeldingen:
Uitgeput lag ik naast haar en streelden we elkaar nog. Zeker weten was ook een derde keer geen probleem geweest maar ik liet het erbij.


Afhandeling en betaling

100€ voor een uurtje dubbel plezier. Ik ga niet gauw voor een uur dus het moet echt goed zijn!


Aftersales

Omhelzingen en vragen of alles naar zin is, gewoon beleefdheid en correcte houding.


Fazit en Score beleving

Ik kan ze zonder twijfel aanraden aan nieuwe onwennige knut-achtige beertjes die nog groen achter de oren zijn. Deze zullen met voornoemd lichaamsdeel in een knalrood kleur en met een brede lach de kamer verlaten. Een herhaling met Kellie zit er zeker in!

Belevingsscore: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2019, 22:16:27 door Vazkor »
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
KELLIE
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2019, 14:25:27 »
Ist Kellie ein "Chamäleon"? victory
Einmal blaue, dann wieder grüne Augen!  :sorry:

vanKees
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KELLIE
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2019, 19:14:26 »
Kellie
Kellie was de eerste dame van de dag. Ik had me vooraf al voorgenomen om een kamertje met haar te gaan doen. Ze is een erg mooie dame met een bijna perfect figuurtje, alleen mag ze van mij wel iets minder make up op doen. Das persoonlijk natuurlijk en dat vind ik al gauw bij dames.

Ik kwam Kellie in het begin van de middag al buiten bij het zwembad tegen. Ze lag toen even ontspannen te zonnen, maar ze was wel in voor een gesprekje. Met haar leuk even gebabbeld, zonder dat het over een kamer ging. Toen ze uit gezond was, kwam ze er ook niet mee. Ik vroeg of ze later wat tijd voor me had, want wilde haar wel proberen, maar vond het nu nog wat te vroeg. Uiteraard wilde ze dat wel natuurlijk ;)

Een paar uurtjes later zag ik haar weer in de bar en ben gelijk naar haar toegelopen. Nu hadden we alleen nog even een klein kort gesprekje, omdat we beide wisten dat het een kamer zou worden.

De kamer met Kellie viel me zeker niet tegen. Ik ben altijd huiverig voor dit soort mooie dames. Vaak geen goede service, maar Kellie bewijst dat het ook anders kan. Ik heb vaak verhalen gelezen dat ze nogal een poetser is. Dat klopt wel een beetje, maar mijn pik werd wel goed gereinigd met wat doekjes. Ze deed wel heel behoedzaam, dus echt vervelend was het niet. Ook had ik gelezen dat ze veel doekjes gebruikt tijdens het pijpen, maar dat viel reuze mee. De smaak van het latex viel dus blijkbaar wel mee ;) Ze heeft tijdens de sessie slechts 1 keer in een doekje gespuugd, terwijl de pijpbeurt minstens 20 á 25 minuten heeft geduurd.

Kellie is een leuke relaxte dame op de kamer. Voor mij niet top, maar wel goed. Misschien als je haar beter leert kennen dat ze wel top kan zijn. Wat ik ook erg leuk aan haar vind, is dat ze niet rookt. Niet rokende dames hebben altijd een streepje voor bij mij.



Naam: Kellie
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 51 kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2019, 19:34:05 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KELLIE
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2019, 21:51:42 »
Kellie (Babylon) - De betere sessie
Bij deze recensie


Karakterschets en presales

Een dame die me ineens eerder profi en afstandelijk overkwam bij de presales, geen warmte, meer een beleefde ontmoeting. Ze is goed in wat ze deed de vorige keer dus ik zag dat door de vingers. We spraken af om later op kamer te gaan wanneer ik er klaar voor was. Ik had niet de indruk dat het haar allemaal wat kon schelen eigenlijk.


Kamer

10 beneden, standaard kamer.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
een heel goede sessie zoals de vorige keer met een mooie dame die me al kent.

2) Duur:
1 uur

3)Sessie:
Ik had een heel goede sessie met haar: voldoende goed voorspel, dominantie zeer goed, seks was ook goed tot m'n stijve lul uit haar vagina vloog toen ik net aan het komen was. Een coïtus dat me nogal frustraties gaf want daarna lukte het niet meer zo goed tot orgasme te komen, ook niet doggy. Er was al veel warmteontwikkeling en zweette enorm wat niet bijdroeg tot goede prestaties en dat was heel jammer. Het moest dan maar met de hand afgewerkt en dat lukte bijna direct :( (. We hadden nog wat tijd over om te praten waarbij ik haar uiteindelijk over het gebeuren vertelde en wat oogcontact zoal vermag.


4) Afhandeling - betaling:
100€ voor een dik uur.   :pompe :pica22


Aftersales

Geen, gepast afstandelijk beleefd.  :o


Fazit en Score beleving

Een heel goede sessie, al zat er aan mijn kant meer in want ik was in mindere vorm tegen de avond helaas. Ze is en blijft een goede dame en ik keer zeker naar haar terug!

Belevingsscore: ****