Auteur Topic: LIEVE - Nederlandse  (gelezen 16119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pluim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
LIEVE - Nederlandse
« Gepost op: 27 mei 2019, 20:35:56 »

Recent was ik weer in de buurt van Amersfoort en het bleek flink druk te zijn bij House of Dreams. Gekozen voor een halfuurtje met Lieve, een Nederlandse dame die er volgens mij nog niet heel lang werkt. Ik kon er in ieder geval geen recensie van vinden, dus bij deze: https://www.privehuishod.nl/lieve/
Ze is 34 jaar jong en 1,58 lang, niet heel groot dus maar dat vind ik niet erg!

Lieve is een spontane vrouw en ze stelde mij direct op gemak ondanks de drukte in het huis. Na de extra's afgerekend te hebben begon de pret op bed en ze begon direct met een pijpbeurt (zc) waarin ze met haar mooie ogen mij geil aan bleef kijken. Genoeg variatie en af en toe legde ze mijn jongeheer tussen haar borsten. Hierna in een paar posities het bed verkent en ook dit is allemaal fijn in orde met Lieve! Ik moest me inhouden om niet te vroeg te komen, maar ook dit leek ze aan te voelen. Ze blijft je ook zoveel mogelijk aankijken met haar geile blik tijdens de diverse standjes, poeh!  :)) Hierna gebruikte ze nog een keer haar mondje en uiteindelijk trok ze me naar een fijn hoogtepunt over haar borsten heen, uiteraard met een lief lachje en je aankijkend!

Lieve is een hele lieve dame, ze heeft haar naam goed gekozen ;) Ze is gewoon typisch zo'n dame wat je leuke en knappe buurvrouw zou kunnen zijn en komt spontaan over! Helaas heb ik niet zo'n leuke buurvrouw, dus wie weet tot de volgende keer!