Auteur Topic: Natasha (Moldavische)  (gelezen 25849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Natasha (Moldavische)
« Gepost op: 29 mei 2019, 18:50:35 »
Naam: Natasha
Nationaliteit: Moldavische
Leeftijd: 26
Lengte: 1.60
Postuur: slank
Borsten: D with a little help from the boobie friend
Tatoeage: ja (rug en zij)
Piercing: ja (bovenlip, klit en navel)
Haar: lichtbruin (krulletjes)
Taal: Duits, Engels en Roemeens

Eerder had Firehawk mij op haar attent gemaakt. Een rank en slank dametje waar werkelijk geen grammetje vet aan zat. Van een afstandje sprak haar gezicht me niet echt aan en gezien de hoeveelheid Pino's die er in mijn categorie rondliepen had ik haar niet als kandidate numero uno op mijn lijstje staan om mijn Mondial maagdelijkheid aan te verliezen. Toch was er op een afstandje zo nu en dan oogcontact. Tegen de tijd dat het moment was aángebroken om koppen met spijkers te slaan kwam ze met een vriendinnetje aan het tafeltje naast ons staan. Van dichtbij ging er echter toch een mooi guitig gezichtje met een prachtige en ontwapende glimlach schuil achter haar krullebolletje.

Het werd een verleidingsspel zonder woorden maar met veel gebaren zodat een buitenstaander dacht naar een stomme zwart/wit film zat te kijken. Het leverde de nodige komische momenten op waarbij we geregeld in schaterlachen uitbarstten. Haar vriendinnetje deed een playback showtje en om het extra cachet te geven ging ik in de kleedkamer Chupa Chups halen die ze dan als microfoon kon gebruiken. Terwijl ik ze vasthield pakte zij er eentje en graaide haar vriendinnetje als een ware klapekster de andere vijf uit mijn handen. Ze stopte er eentje in haar broekje en de rest in haar bovenstukje en ging ervan door. Het krullebolletje bleef echter staan. We raakten aan de praat en ze vroeg of ik nog een Chupa Chup voor haar had. Wederom naar de locker gelopen en ditmaal teruggekeerd met een groene, oranje en rode. Ik vroeg haar welke ze zou kiezen als ze er eentje mocht. Ze pakte zonder aarzeling de groene. Natuurlijk wilde ze de andere twee ook. De kamervraag van haar zijde bleef uit dus zelf maar voorgesteld om ons af te zonderen.

Eenmaal op de kamer hadden we de tijd en de rust om ons netjes aan elkaar voor te stellen. Toen ze Natasha zei moest ik even lachen. Natuurlijk vroeg ze waarom en ik zei dat ik eerder op de dag in een andere club ook al met een Natascha had gekamerd. Ik pakte mijn iPad voor een passend muziekje en begon haar goddelijke lijfje te masseren. We gingen hierna over in wederzijdse sensuele strelingen en haar handje dwaalde langzaam naar beneden. Al snel bleek dat ze een fluwelen touch met fingerspitzengefühl had. Al kussend ging haar hoofdje naar beneden en ook haar BJ was van eenzelfde karakter. De wijze waarop ze me aankeek met haar ondeugende pretoogjes verhoogden het plezier. Ze wisselde het perfect af en na zo'n 55 minuten voerde ze handmatig de druk dusdanig op dat er geen houden meer aan was. Niks geen haast van haar zijde om de kamer te verlaten. We rookten nog een sigaretje en ze wilde nog even door de nummers op mijn iPad heen bladeren en gaf nog een tip aangaande een artieste die ik volgens haar zeker eens moest luisteren.

Net voordat we van de kamer gingen zei ik dat ik nu een reden had om weer naar Mondial terug te keren. Zeer gevat antwoordde ze om haar lolly's te brengen. Ik zei als dat de enigste reden volgens haar zou zijn het een goedkoop bezoekje voor mij zou worden. Na de betaling namen we uitgebreid afscheid aangezien ik gelijk zou vertrekken. Mocht ik weer verdwaald in Mondial terecht komen en zij is aanwezig dan is herhaling een zekerheid. Zeer mooie en lieve dame met een zelfde soort humor als mij.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Natasha (Moldavische)
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2019, 22:33:56 »
Natasha zag me kijken en kwam me begroeten. Kort gebabbeld en toen ze niet op mijn naam kon komen haar hier even mee gepest. Zij is lekker adres en zei dat ze ondertussen wel weer 1000 lullen had gezien. Aangezien zij wat wilde gaan eten en Firehawk en ik het dakterras wel eens wilden aanschouwen. Behulpvaardig gaf ze ons een routebeschrijving. Een tijdje later zag ze me met een lolly en dan blijken dames behoorlijk rap te kunnen lopen op hun stelten. Als een echte klapekster greep ze ze allemaal. Het siert haar wel dat ze deze deelde met haar vriendinnen.

De planning was om het niet te laat te maken en toen ik Natasha in het vizier had besloot ik meteen toe te slaan. Na een vijftal minuten de bar verlaten en achter dat prachtige lijfje de trappen op naar de bovenste verdieping. Er zijn ergere dingen in het leven. Eerder op de avond had ik haar al geplaagd dat ze mijn naam vergeten was maar dan blijkt maar weer eens hoe raar af te toe de hersenen van een dame werken doordat ze wel wist op welke kamer we destijds waren geweest.

Terwijl ik alles voor mijn deel in gereedheid aan het brengen was had zij zich al ontkleed. Al spoedig zag ik dat ze sinds de laatste keer een bezoekje aan de ijzerhandel had gebracht. Haar beiden tepels waren voorzien van wat extra's en daarmee heeft ze vier op een rij. Klit, navel, tepels en gezicht. Ze was er duidelijk mee in haar sas. Ze legde zich op haar buikje ten teken dat wat haar betreft de massage kon plaatsvinden. Dat heerlijke lijfje onder handen genomen en de strelingen die ik erop liet volgen lieten haar niet onbetuigd. Ze had goed onthouden wat mijn "zwakke" punt is en er volgde een heerlijk gevarieerde BJ die ze afwisselde met een edging HJ met fluwelen touch. Ik moest enkele malen duchtig op de rem trappen om niet mijn donatie in proteïne al door de kamer te laten vliegen.

De vorige keer waren we niet aan het laatste stapje van de cyclus toegekomen en ik was wel benieuwd hoe dit met haar zou zijn. Ze liet zich in reverse cowgirl tergend langzaam erover heen zakken en ook het ritje zelf begon zo. Een pracht zicht om dit tafereel vanaf de eerste rang te kunnen aanschouwen. Alle mogelijke variaties op dit standje passeerde de revue en uiteindelijk was er geen houden meer aan. Als tegenprestatie voor mijn donatie maakte ze hem weer spik en span. We bleven nog een tijdje dollen en na een kwartiertje keek ze eens richting mijn kleine kompaan met een ondeugende blik.

Haar handje testte de levensvatbaarheid en in no time stond hij weer fier overeind. Hongerig als ze was verdween hij in haar gulzig mondje. Ditmaal liet ze zien ook een turbo PSE modus te hebben. Mondje en handje werden enkele malen afgewisseld en zonder moeite wist ze een tweede donatie te ontfutselen die de schoonmakers extra werk bezorgd hebben. Mijn welgemeende excuses. De laatste vijf minuten van de negentig nog wat zitten te grappen en grollen over het feit dat ze haar sokjes had aangelaten (airco blies behoorlijk) en dat ze met haar prestatie een plekje in mijn personal record book had verschaft (dat was haar te min, minimaal Guiness Book of Records). Nadat ik haar tasje had gevuld met de meer dan verdiende ondersteuning verlieten we de kamer en gezien de wetenschap dat een vertrek niet lang op zich zou laten wachten namen we alvast afscheid.

Wat er verder ook gebeurd dit jaar van een plaatsje in de top vijf is ze verzekerd aangezien er nog nooit een dame in is geslaagd om mij binnen vijfentwintig minuten een tweede donatie te laten doen. Ze overweegt een overstap naar het grotere zusje Samya maar zoals alles bij een dvp is dit ohne gewähr.