Auteur Topic: LOULOU  (gelezen 38435 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
LOULOU
« Gepost op: 30 mei 2019, 17:59:21 »
Nou Donald heeft Loulou ook gedaan :) Lekker chickie , slank, schoolgirl typje die mij Donald wel seks kon leren. Zo jong en zo bedreven, waar heeft ze dat geleerd? Ik voelde me wel een oude man toen ik weg ging want Donald was afgepeigerd. Loulou kreunde geil en ik zag wat overeenkomsten met Bella qua seks. Lekker geil geneukt en door haar gepijpt en getongzoend. Het wordt nog lastig kiezen met al de toppertjes nu, of positief bekeken, als je nu daar komt zit er altijd wat goeds tussen ;)

bstn80

  • Gast
LOULOU
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2019, 13:31:55 »
Vorige week woensdag voor de tweede keer bij Loulou geweest. Wat een geweldig geile meid is het toch. Prachtige blauwe ogen, mooie volle lippen, een lieve lach en een geweldig lichaam.

Ze kon me nog herinneringen van de vorige keer, dus we hebben het weer opgepikt waar we gebleven waren. Vol overgave tongzoenen, elkaar uit de kleren helpen en daarna heeft ze me heerlijk gepijpt zc. Even de rollen omgewisseld en haar gebeft, daarbij kreunde ze zo lekker dat ik zelf ook bijna kwam. Ze kan zo heerlijk deepthroaten dat ik veel te snel klaar kwam, in haar mooie mond.

Daarna even bijkomen en toen weer verder, ze blies zo weer leven in mijn pik, snel condoom erom en daarna heeft ze me heerlijk bereden. Even rustig aan gedaan, haar uiteindelijk omgedraaid  en hard va achteren genomen tot ik het niet meer kon houden.  Ik was daarna helaas helemaal op, Loulou had nog wel een rondje gekund.

Het is echt een ongelooflijke topper die Loulou, wat een energie, ze gaat echt vol overgave los, ongeremd en geil. Ik ga zeker snel een keertje terug, misschien wel voor een lesbisch triootje met een andere geile HOD meid.

Wat het privéhuis zelf betreft, ideale locatie met goede parkeergelegenheid, dicht bij het station, zeer discrete entree en vriendelijke gastvrouwen. Een wereld van verschil met andere privéhuizen die ik bezocht heb. Dit wordt vaste prik voor mij, zeker met de grote hoeveelheid bloedmooie dames die hier rondlopen.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
LOULOU
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2019, 14:12:43 »
Loulou werkt er niet meer

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
LOULOU
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2019, 18:27:15 »
dat is inderdaad jammer, wat is een lekker ding, en goed in  bed, heb haar ook nog niet ergens anders gespot helaas