Auteur Topic: NANCY  (gelezen 17890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frans Cats

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
NANCY
« Gepost op: 2 juni 2019, 15:24:23 »
Naam: Nancy
Leeftijd: 20-25
Uiterlijk: Nederlandse
Kleur haar: Blond
Lichaamsbouw: Normaal postuur
Cupmaat: C
Siliconen: Nee
Piercing: Ja
Tattoo's: Ja

Onlangs voor het eerst eens stout gedaan in Rotterdam en dit privehuis bezocht. Je verwacht van buiten niet dat er een privehuis zit, maar binnen kwam in een sfeervolle net intieme zaak. Ik werd netjes verwelkomd door ook mooie getinte gastvrouw. Ze legde mij alles uit en een leuk aantal fraaie meisjes stelden zich aan mij voor. Ik had er zelfs wel 3 kunnen kiezen. Ik koos voor de Nederlandse blondine Nancy en dat bleek op de kamer later een goede keuze geweest te zijn.

Na de hygienische plichtplegingen verleidde ze mij al lekker, met strelen en zoenen wat al snel heviger tongzoenen werd. Ik verkende haar lichaam met volle borsten ik schat een echte C cup met mijn handen en tong. En het werd een lekkere natuurlijke vrijpartij waarbij ik even vergat waar ik was en dat is te danken aan de passie van deze leuke Nancy. Haar verwennen werd ook een traktatie en volgens mij liet het Nancy ook niet onberoerd wat ik met mijn tong deed, en dat wond mij weer extra op. Ze vond ook dat ik nu verwend mocht worden en zo viel ze aan op mijn steigerende vriend, om hem later te bestijgen en mij te gaan berijden als een echte cowgirl. Ik maakte het lekker af in missionarisstandje en ook nog zoenden. Ja zeer prettige ervaring in Karins Home en ik zal zeker nog een x afslaan in Rotterdam als ik in de buurt bent

https://www.karins-home.nl/nancy/ :)