Auteur Topic: Krina  (gelezen 18423 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Krina
« Gepost op: 2 juni 2019, 22:08:14 »
KRINA (Babylon) - Ja deze Krina was wèl in Bab aanwezig
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=KRINA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         34
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       groenbruin
Model:            eerder volslank
BH:                 80C
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   geen
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang, was wel in knot gevlochten
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Rollenspel
[/box]

Uiterlijk

Een eerder stevige dame met pak an, grote tieten en een lonkende blik. Je ziet dat ze wat ouder is, een MILF.


Karakterschets

Een vriendelijke dame met wat opdringerige trekjes vooral in de jacuzzi waar ze erin geslaagd is me te veroveren na vele pogingen. Goed in converseren, open en tegenover mij was ze correct.


Presales

De presales gebeurden volledig in de jacuzzi en waren redelijk uitgebreid voor een keertje. Dit komt door al mijn gedraal, maar niet getreurd: hoe meer gedraal, des te langer het jacuzzi-verhaal :)) Het was heerlijk bubbelend relaxen, genieten van haar verleidingen en strelingen, de borsten die op me lagen, haar lonkende blik. Het is iets dat me toch niet vaak meer overkomt een jacuzzi-presale. Het duurde al even en besloot er een kamergang aan te verbinden, de laatste van de dag met de hoop dat ze de jacuzzi niet bij rekent: daar heb ik subtiel op gewezen want we kennen een andere dame in Babylon die er ondanks zulke toeren nog steeds werkzaam is.


Kamer

Op de gelijkvloers, gelukkig was de schlagerfase van de dag voorbij.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Het was er zo eentje om het laatste zaad eruit geperst te krijgen.

2) Duur:
Half uurtje

3) Communicatie en klik:
Communicatie redelijk, de klik was iets minder dan bij de vorige dames.

4) Betrokkenheid:
Betrokkenheid was ook iets minder, er was meer acting in de role play.

5)Sessie:
Een moeizame sessie, voorspel was ok maar ze moest 2 goede dames laten voorgaan die haar kunnen in de schaduw zetten. Het neuken was niet zo goed, ik had totaal geen gevoel bij haar. Er kwam wat glijgel bij kijken en nog was het moeilijk, hij ging er steeds weer uit. Duidelijk dat haar vagina en mijn penis neuktechnisch niet compatibel zijn. Doggy dan maar en hoewel iets beter, ging het nog moeizaam door de vermoeidheid en wat klaarkomstress. Het is me echter gelukt en ik kwam met een ferme ontlading van energie en opluchting klaar. Toch is dat steeds weer ten koste van een deel genot en plezier om het te moeten forceren. Ze was ook blij en vroeg hoe ik KRina vond. Uit beleefdheid en opluchting omdat ik wel klaarkwam positief gereageerd.



Afhandeling en betaling

50€, geen gezeur


Aftersales

Geen, het was bijna tijd


Fazit en Score beleving

Bovengemiddeld maar toch geen herhalingsgevaar wat mij betreft zo mijn type is ze ook weer niet.

Belevingsscore: ***
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2019, 22:16:47 door Vazkor »