Forum > RHEINGOLD, Willich

Zusi

(1/1)

Vazkor:
ZUSI (Heaven7) - De snelle wip
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Zusi]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars, Engels
Leeftijd:         ca25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m56
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           goed
Tattoo/piercings:   nee, niet gemerkt
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    kort in staartje gebonden
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Nog een mooie dame, haar uiterlijk kan ik me op vandaag minder goed voor de geest halen. Nadeel van een te snelle wip.


Karakterschets

Deze is speelser en meer open dan Aleksandra. Ze gaat haarzelf meer komen presenteren. Een en ander kon losser verlopen en ze toont interesse in haar klant.


Presales

In de barruimte of ook de relaxruimte, ik weet het niet meer goed. Ze wist me goed te verleiden en toonde interesse in mijn kamerwensen. Ze was vrolijker dan mijn vorige dame en ook optisch goed dus ik ging weer voor een volgende sessie.


Kamer

2, een van de mooiere ruime kamers van de club dat eens de kino was geweest. Het was voldoende licht en fris door het aanwezige venster.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
OFE-light (Optick Fick Experience light), stoom afblazen. Betere service verwacht maar niet echt gekregen qua tijd.

2) Duur:
15 minuten, alweer een Fuck&Go dame

3) Communicatie en klik:
De communicatie verliep beter, maar echt een klik was hier ook niet.

4) Betrokkenheid:
Zij was meer betrokken in mijn verhaal en deed het met meer overgave dan Aleksandra.

5)Sessie:
Zij begon meteen met het omdoen van het condoom zoals dat typisch bij raamservice gebeurt. Wellicht komt ze uit die hoek. Er werd al meteen geneukt zonder veel poeha en plaagde en domineerde me tegelijk. Ik kwam ook bij haar wel erg snel klaar. We bleven wel even liggen maar niet lang: haar kon ik geen extra 5 minuten op kamer houden, ze ging zich direct omkleden. Daarop gingen we de kamer uit en dat was het dan :/

6) Extra vermeldingen:
Deze sessie was zo snel voorbij dat ik er niet veel herinneringen aan heb, nogal wiedes dat ze geen indruk heeft gemaakt.


Afhandeling en betaling

Ik ging naar de thekebalie, drukte op de bel en wachtte even tot de theke kwam zodat ik voor haar neus mijn briefje van 50 kon inwisselen om haar 40€ te geven. Nee meer zat er zéker niet in met een sessie van halve tijd.


Aftersales

Deze ging wel aftersalen en probeerde er nog een herhaling uit te halen ook. Dat zat er helaas voor haar niet in!


Fazit en Score beleving

Weer een erg snelle wip van 40€ tussendoor. Ook zij deed wat ik graag wou op een veel te snelle manier. De kans op herhaling is erg gering, Zusi is me iets te snel. Wat wel beter was, was dat ze prettiger was in omgang, vandaar eenzelfde score. Ik was goed klaar gekomen en zo'n rampslet is ze ook weer niet.


Belevingsscore: **1/2

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie