Auteur Topic: Betty (Roemeense)  (gelezen 17758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Gepost op: 11 juni 2019, 18:50:07 »
Naam: Betty
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 23
Lengte: 1.55/1.60
Postuur: normaal
Ogen: bruin
Borsten: b
Tatoeage: ja
Haar: zwart (middellang)
Taal: Engels (goed)
Service: NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Aftrekken
Extra info: Aka the Candy Thief. Leuk, geinig, brutaal opdondertje.

Toen ze me zag kwam ze gelijk op mij af gevlogen om te vragen waar haar chocolade was. In haar kielzog volgden een viertal andere Roemeense dames en even had in het gevoel dat ik de "rattenvanger" van Roemenië was. Gedurende de avond kwam ze telkens buurten als ze behoefte had aan een sugar rush. Telkens werd het bevredigen van haar verslaving beloond met enkele zoentjes.

Het was inmiddels net na 01.00 uur toen ze verveeld op een bankje lag te zuigen aan een Chupa Chup. Toen deze bijna op was keek ze me zielig aan. Ik liet zien dat ik er nog eentje had. Voor ik met mijn ogen kon knipperen zat ze al op mijn schoot en verdween haar hand in mijn badjas om de lolly te pakken. Eerder op de avond had ze al gezegd dat ze me binnen vijf minuten klaar kon laten komen en ik vroeg haar of ze de uitdaging nog aan wilde gaan. Ze bleek toch slimmer te zijn gezien haar antwoord dat als ze mij binnen vijf minuten tot een orgasme zou brengen ik nooit met haar naar de kamer zou gaan. Dit was het antwoord dat ik wilde horen en zei haar dat ze de sleutel mocht halen om ergens anders van te snoepen.

Op de kamer lagen we al snel te tongen waarna ze afzakte om haar zuigkunsten ten toon te spreiden. Met de nodige variatie en druk probeerde ze zelfs tikkertje te spelen met haar huig. Ze kwam on top en al tongend bereed ze me. Na enkele minuten wilde ze graag doggy. Niet mijn ding maar ze zei dat ik er bij haar wel van zou genieten. Er was geen woord aan gelogen. De wijze waarop ze zich positioneerde en de tegendruk die ze gaf zorgden ervoor dat ik er inderdaad van genoot en de door vele gevreesde rode aardbei voorzag van een laagje witte room. De resterende tijd maakte ze keurig vol. Bij het afrekenen maakte ze me duidelijk dat als ik de volgende keer kwam ik een groter stuk chocolade mee moest brengen.