Auteur Topic: Raluca (Roemeense)  (gelezen 18279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Raluca (Roemeense)
« Gepost op: 11 juni 2019, 18:53:07 »
Naam: Raluca
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Lengte: 1.60
Postuur: normaal
Borsten: c (puur natuur en wonderschoon)
Tatoeage: ja
Piercing: nee
Haar: blond (lang)
Taal: Duits (matig), Engels (slecht)
Service: NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Aftrekken, Massage. Droogneuken, Pussysliden

Je ziet wel eens bepaalde bewoordingen bij dames staan: experimentierfreudig, hemmungslos, versaut. Vaak blijkt dit in de praktijk nog wel mee te vallen en soms tref je dames waarbij als er in het woordenboek foto's bij deze woorden zouden staan je het gezichtje van hen zou zien staan. Grote kans dat je dan Raluca daarbij zult aantreffen. Maar nu eerst terug naar het begin.

Het toeval was dat van de dames die op dat moment in de bar waren de twee die ik als serieuze optie overweg dicht bij elkaar zaten. Tactisch plaatste ik mij in hun buurt en wachtte af wie van de twee het eerste een toenaderingspoging zou doen. De pitspoes of het beugelbekkie. Vanuit de kant van de pitspoes bleef het bij dromerige blikken en het beugelbekkie zocht contact met non verbale gezichtsuitdrukkingen. Een spelletje dat enkele minuten duurde alvorens er het eerste woord werd uitgewisseld. Ze sprak dermate zacht dat ik haar richting opschoof en dat was dus ook haar bedoeling gezien het "endlich" dat uit haar mond kwam.

Van het zitten op de leuning van haar bankje schuift ze op naar de leuning van de mijne om uiteindelijk het concept van een tweezitter te negeren en zich parmantig op mijn schoot te laten ploffen. Hoewel haar Duits maar matigjes is lukt het toch iets van een gesprekje te voeren met hier en daar wat gebarentaal ter verduidelijkheid. Om het door haar gewenste resultaat te bereiken vraagt ze naar mijn voorkeuren. Ik zeg haar dat ik dergelijke zaken nooit van te voren bespreek omdat het de spontaniteit van een sessie niet ten goede komt. Ze snapt wat ik bedoel en vraagt of we ons afzonderen. Ik zeg haar dat zij een sleutel kan halen terwijl ik de olie en iPad haal.

Ontdaan van haar bovenstukje blijken haar borsten adembenemend te zijn. Moedertje natuur heeft haar gezegend met een c-cup zoals ze behoren te zijn. Een waar festijn voor het oog en de natte droom van elke baby. Ik zet een geschikt muziekje op en begin haar te masseren. We gaan over in wederzijdse strelingen terwijl onze tongen hetzelfde doen. Haar handje dwaalt naar beneden af en als hij fier overeind staat volgt haar hoofdje om aan een BJ te beginnen. Het klokkenspel wordt ook in de boen gezet en ze slurpt ze op zodat ze deze ook binnensmonds hoort luiden.

Dan reikt ze voor de olie en nadat deze rijkelijk is toegebracht volgt er een glibber en glijpartij die zijn weerga niet kent. In alle rangen en standen. Ze fluistert in mijn oor dat ze zo geil is. Meid dat was allang duidelijk. Als een slijmerige slak gaat ze pussy slidend verder. De temperatuur in de kamer loopt verder op en het lichaamsvocht dat verloren is gegaan moet hoognodig aangevuld worden. Ze gaat snel wat te drinken voor ons halen en nadat we de ergste dorst gelest hebben laaf ik me verder aan haar vruchtje. Al snel drukt ze mijn hoofd er stevig tegenaan en haar heupen bewegen ritmisch mee. Ik hou haar op het randje met plagerige likjes en ze gebruikt haar benen om mijn bewegingsvrijheid te beperken. Als even haar houdgreep verslapt kom ik overeind om op adem te komen. Haar handje gaat naar haar klitje en ze speelt ermee om daarna haar vinger naar binnen te laten glijden. Het geheel is een geil tafereel. Ze komt overeind en drukt me tegen het bed. Ze blijkt een fervent aanhanger van het onderdeel blij dat ik glij te zijn.

Ze draait zich in reverse cowgirl en laat hem tussen haar bilspleet glijden. Ik kom overeind en kneed haar borsten. Langzaam laat ik me achterover vallen en neem haar mee. Een hand blijft spelen met haar borst en de andere bewerkt haar genotsknopje. Ze doet er nog een schepje bovenop en vingert zichzelf. Ze pakt daarop mijn hand en voert langzaam mijn middelvinger bij haar naar binnen. We draaien in lepeltje lepeltje en terwijl ik met haar klitje speel omklemt ze mijn lid en laat haar vingertop langzaam over mijn eikel glijden.

Er volgt een kleine plaspauze van haar zijde en bij terugkomst brengt ze hem in een vloek en een zucht met een HJ&BJ combi weer in volledige paraatheid. Ze laat zich tergend langzaam in cowgirl eroverheen zakken en dit is het begin van een reis van 40 minuten door de halve Kamasutra en alle mogelijke varianten daarop. Ze kijkt me aan en zegt dat ze wil dat ik over haar kontje klaarkom. Na deze uitputtingsslag die inmiddels al ruim tweeëneenhalf duurt is de fut er bij wel uit en zij heeft dat in de gaten. Terwijl ik op mijn rug lig knielt ze langs mij en haar handje voert langzaam de druk op. Na enkele minuten spuit ik het witte goud het luchtledige in.

Het uurtje dat ik in mijn gedachte had is uitgemond in één van de meest intense pannenkoeksessies ooit. Ik kan me slechts 1x herinneren waarbij er sprake is geweest van non stop sex. Hoewel een herhaling ter sprake is gekomen heb ik daarvan afgezien. Na een sessie als deze zou een tweede waarschijnlijk altijd minder zijn geweest. Bij een volgend weerzien bestaat natuurlijk het risico dat ik me als een mak schaapje door haar naar de slachtbank laat leiden.