Auteur Topic: DORA  (gelezen 17842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DORA
« Gepost op: 17 juni 2019, 22:44:17 »
Dora
Met Dora de laatste sessie van de dag gehad. In de bar was Daniëlla een paaldansshowtje aan het opvoeren. Dora zat op een barkruk haar aan te moedigen en ik dacht, dit is m'n kans. Ik kwam naast Dora staan en ze had het waarschijnlijk direct door wat ik wilde. Ze begon me gelijk te zoen en wilde dat ik haar ging likken op de grote tafel. Dit uiteraard niet afgeslagen. Ja en dan is de kamergang een zekerheidje voor haar ;)

Dus niet veel later belandden we op de kamer. Voor de 3e keer vandaag kamer 1 ;) De mooiste kamer en vaak de kamer die altijd bezet is, maar omdat het nu een rustige zondag was, had ik steeds geluk dat ie vrij was.

De kamer met Dora was op zich niet slecht, maar ik miste wel het een en ander. Ze is wat meer afstandelijk en het voelt wat professioneler in vergelijking met de meeste dames in Babylon. Voor een keertje was het leuk met haar, maar een herhaling zie ik niet snel gebeuren. Ze is zeker aan te raden voor en optiekfick, waarbij de service dan bovengemiddeld is voor een optiekfick. Voor GFE ben je denk ik niet aan het goede adres bij haar. Wat ze overigens wel erg goed deed, was mijn tepels bewerken. Dit deed ze zo goed, dat ik op een gegeven moment moest aangeven om het iets rustiger aan te doen en dat gebeurt me niet snel bij de dames ;)





Naam: Dora
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond uit een potje
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 54 kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 1 september 2019, 23:05:51 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.