Auteur Topic: Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 118360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 september 2020, 00:05:50 »
Inhaalbeweging #1

Vorige week zondag prachtige Maya nog eens bezocht. Nergens vind je zo'n mooie combinatie van een razend knap slettebakje en een open humoristische gewone meid.
Nooit teleurgesteld, altijd top.
Mijn dirty kantje is bij haar ook geen probleem. En een volgende keer zal het wat meer beffen en neuken zijn.
Een van dé topwijven van het SKW, meer boven dan achter haar raampje te vinden....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 26 oktober 2020, 01:24:27 »
Woensdag eindelijk nog eens bij onovertrefbare Maya geraakt. 22jaar intussen? Wat een lijfje, wat een tetjes, wat een lekker kutje blijft het toch.
En zo down to earth. Geen kapsones, geen valse beloften. Gewoon Maya, oppersletje van het kwartier, wellicht de meest bereden foef van de straat. Er is een reden dat al haar collega's in haar raam willen gaan staan als zij boven weer wat worsten leegperst met haar zalige flapjes.... die hopen dat dat gouden raam (of de nieuwe wandelaar die denkt dat dat 'dé Maya' is) ook voor hen werkt.
Zalig uurtje gehad met dit perfecte stootkussen.... zoals velen iedere nacht....
Sinds Erica is er geen betere stoot ....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 27 oktober 2020, 01:11:28 »
Als ik na al die coronashit nog eens naar het kwartier ga, ga ik daar zeker binnen. Die recensies doen me watertanden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 27 oktober 2020, 01:32:57 »
Na de coronashit.... In 2045?  ;D ;D ;D

Ik zou niet wachten. Stel dat je corona krijgt en dat je nadien er aan over houdt dat je gene stijve meer kan krijgen.... Nee man, dat risico wil je toch niet lopen. Bekijk haar niernaast op de foto's nog eens goed... Als je daar geen instant bubbel voor in je broek krijgt, kan je je beter meteen aanmelden om pater te worden  ;D ;D ;D

guest113631

  • Gast
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 26 juni 2021, 22:11:20 »
Is zij intussen terug aan het werk?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 27 juni 2021, 10:24:18 »
Awel, da zou ik nu ook willen weten zie.

Heb ze nog nie gezien. Altijd andere dame(s) 's avonds op de 35/3. En ergens voeil ik aan mijnen dikke teen dat ze in de buurt moet zijn. :lol

Ik ben geen nieuwsgierige gast, maar wie zei ook weer " Als nieuwgierigheid niet bestond, zou er maar weinig gedaan worden voor het welzijn van de medemens ".
Misschien ben ik wel een wilde weldoener.  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2021, 11:27:33 »
Met de korte shiften, waarvan trouwens vandaag de uren wijzigen (iets latere wissel en einduur avond nu 1 uur)is het soms moeilijk om te onthouden wie je wanneer gezien hebt. Ik heb alleszins Maya 'eens' gezien, maar bv niet gisterenavond toen het erg druk was. Misschien was zij er wél en was ze bezig. Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet omdat ik met beide anderen aan de praat was. Die stonden trouwens weer met veel bijval een showke in het raam te verkopen, met in de hoofdrol hun kontjes.

Ik ben wel bij die beide vaste compagnonnetjes al binnen geweest sinds de heropening, en bv Laura verzekerde me (op mijn vraag naar een trioke voor de volgende date met haar) dat ik als tweede meisje voor een trio Maya kon kiezen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2021, 12:13:55 »
Ik heb haar ook al zien staan in de 'avondshift', maar vraag me ook niet naar de dag en het uur .... ik heb maar 2 ogen, 1 pietje en mijn verstand begint af te takelen  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 10 juli 2021, 23:01:01 »
Ben ik nu ook al blind aan het worden of wat  :o

Ben deze week een aantal keren savonds (rond 20u) gaan kijken voor een babbeltje met Maya van hiernaast. Ik zag ze nooit.  Er stond steeds een griet met half lang donker blond haar op de 35/3. 

Ik zou ze toch dringend moeten spreken  :17:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #24 Gepost op: 11 juli 2021, 00:24:08 »
Er stond steeds een griet met half lang donker blond haar op de 35/3. 
Dat is nochtans ook een leuke hoor. Tof meisje om regelmatig eens binnen te gaan. SS35 is 's avonds een raam waar je moeilijk zonder stijve voorbijkomt.  :cheer: :cheer: :cheer:

Ze zijn daar ook te vinden voor triokes.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #25 Gepost op: 11 juli 2021, 08:19:57 »
Ze zijn daar ook te vinden voor triokes.

Heb nu meer nood aan een one-to-one gesprek dan aan een groepsgesprek ( bij groepsgesprekken verlies ik te vaak het overzicht), 'k zal ze eens moeten bellen .  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #26 Gepost op: 11 juli 2021, 11:51:33 »
One to one, geen probleem. Maar denk eens aan de combinatie van het natte foefke van Maya met het strakke kontje van bv Laura... Het overzicht raak ik daar niet bij kwijt. Mijn zelfbeheersing wel...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #27 Gepost op: 21 april 2022, 01:29:33 »
Vanavond ook eens bij deze toffe dame beland. Ziet me zeker terug en dan hopelijk wat langer. Na het pijpen zij meteen on top was geen wijs besluit :lol.

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #28 Gepost op: 23 juni 2022, 00:15:01 »
Dame staat tegenwoordig op ss 30/2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #29 Gepost op: 23 juni 2022, 07:26:38 »
adres aangepast
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal