Auteur Topic: Villa Tinto 27, Elena (Roe / Dagshift)  (gelezen 25710 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Elena (Roe / Dagshift)
« Gepost op: 21 juni 2019, 13:46:14 »
Dinsdag in de namiddag ben ik gaan spelen met een vaste waarde voor mij : Elena in de Villa Tinto. Zij was het tweede meisje dat ik bezocht heb in het SKW en van tijd tot tijd spring ik eens bij haar binnen.

Het was weer een gezellig weerzien en ook een tijdje geleden dat ik haar nog bezocht had (van februari denk ik). Toen ik me aan het uitkleden was stond mijn vriend al omhoog. Ze zag er ook sexy uit met haar haar los en dat zwarte badpakje aan. Ook die hoge zwarte laarzen kon ik wel smaken. Na een héél uitgebreid wasje kwam ze naast me op het bed liggen. Tijdens haar sensuele pijpwerk kon ik me bezig houden met haar borsten (toch een klein handje vol) , kontje en frisse poesje. Even twijfel ik nog om haar in 69 op me te laten komen zitten voor haar te beffen maar ik laat ze zo verder doen. Na een vrij lange pijpbeurt doet ze een nieuwe condoom rond mijn stijve vriend en vraagt hoe ik wil beginnen.

Dat doen we zoals ik de laatste tijd het het liefste doen : zij plat op haar buik , beentjes gestrekt en ik die eerst haar billen/benen zoen en haar poesje/kontje lik. Hmm wat een festijn vind ik dat toch. Dan op haar gaan zitten en ze lekker geneukt. Elena slaagt er altijd in om me te doen geloven dat ze er erg van geniet als ik haar aan het neuken ben (als mijn zak leeg is besef ik weer goed genoeg dat het een toneeltje is natuurlijk , maar tijdens het neuken is dat natuurlijk eens zo leuk). In dit standje blijven we doordoen tot het cd gevuld was.
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2021, 18:28:47 door Rolly »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Elena VT 27 (ROE / Dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2019, 13:48:54 »
Vandaag om 08:50 ongeveer met mijn koersvlo'ke naar het SKW vertrokken. Flory stond op de planning maar aangezien ik gisteren al was gaan wandelen besloot ik om Flory voor een andere keer te houden. Als ik Flory bezoek vind ik het ideaal om een paar dagen "droog" te staan zodat ik extra heet ben voor deze extra hete slet. Dus stond die Laura van in de VT op de planning. Ziet er mij ook een lekker ding uit. Eenmaal in het SKW fiets ik een aantal toertjes door de straten. Héél kalmpjes natuurlijk. Sara was aanwezig maar nog druk in de weer met haar haar en make-up. Llana was er ook maar ze had een klant , ik heb enkel haar naamkaartje gezien. De echte professionals van SS47 waren er nog niet. Een aantal bekende gezichtjes maar niemand waar ik zin in had. In de VT was er amper iemand te zien , die Sammy en 2 dames die ik niet ken van naam maar die ik ook absoluut niks vind. "Mijn" Elena'ke kwam er aan gewandeld en na een good morning liep ze haar kamertje in om haar bed op te maken etc.

Ik blijf zo nog een tijdje rond rijden in de hoop dat Laura zou arriveren maar dat was niet het geval. Als ik dan terug de VT in fiets zie ik ergens aan VT12 een dame binnenstappen die naar me zwaait. Ik kon niet goed zien wie dit was (blinde mol) maar het was zeker Laura niet. Als ik aan dat raam aankom is het gordijntje dicht dus ik wist nog niet wie daar ging zitten. Ik fiets dan maar naar Elena want ik was het beu om te wachten en bij dit meisje zit ik altijd op mijn gemak. Als ze ziet dat ik stop doet ze haar deurtje open en neem ik mijn fiets mee naar binnen.

Over het bezoekje zelf valt niet veel nieuws te vertellen. Ze heeft me zachtjes gepijpt. Voor ze begon stak ze het cd in haar mond kwam wat dichter naar me toe alsof ze me een zoen ging geven en zakte dan af naar mijn lul. Leuk! Tijdens het pijpen mag ik zoals altijd overal aanzitten en dat doe ik dan ook gretig. Neuken wil ik beginnen met haar on top. Ze doet haar best en ik onderga het gewillig.

Dan is het mijn tijd om te werken , ze gaat op mijn verzoek op haar zij liggen met één been gestrekt. Ik zit op dat gestrekt been en neuk ze zo terwijl ik haar ander been vastneem met één hand en met het ander haar borsten of buikje. Na een tijdje schakelen we over naar normal en bij deze twee standjes lijkt ze weer te genieten van geneukt te worden door mij. Ik weet wel beter natuurlijk maar het maakt het alleen maar aangenamer !

Ook nu maken we het trekkend af , ze doet dit goed maar ik doe het beter dus na een tijdje neem ik het over. Ik vraag haar van in doggy naast me te komen zitten , zij speelt wat met mijn ballen terwijl ik haar leuke poes en kontje goed bekijk en dan volgt er een zalige ontlading.

Achteraf praten we nog uitgebreid na zoals gebruikelijk is bij haar. Leuk meisje.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Elena VT 27 (ROE / Dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2019, 13:50:45 »
Als ik het goed begrepen heb gaat dit engeltje volgende week een dubbele shift werken aangezien er snachts niemand op VT27 werkt. Dus de hoerenbokken die enkel snachts wandelen kunnen eens kennis maken met de lieve Elena.  :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Elena, Villa Tinto 27 (Roe / Dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2019, 01:27:04 »
Elena slaagt er altijd in om me te doen geloven dat ze er erg van geniet als ik haar aan het neuken ben (als mijn zak leeg is besef ik weer goed genoeg dat het een toneeltje is natuurlijk , maar tijdens het neuken is dat natuurlijk eens zo leuk).
Dit is in feite een sublieme beschrijving van de feiten. Heel realistisch, beide voeten op de grond, maar toch straalt er veel genot van af  :lol_hitting: :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Elena, Villa Tinto 27 (Roe / Dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2019, 10:53:37 »
Vrijdagmiddag was ik nog eens gaan spelen met de Turkse Eva in de VT maar savonds kreeg ik weer een onweerstaanbare drang om terug naar het SKW te gaan. Terug naar Elena. Ik had haar twee weken geleden al eens savonds bezocht. Ze stond toen op VT 47 en het was zo'n geslaagd bezoekje dat ik er in die twee weken dikwijls aan heb teruggedacht.  Als ik aankom in mijn tweede thuis haast ik me naar de Villa Tinto , opzoek naar mijn favoriete nachtengeltje.

Ze stond op VT 11 mooi te wezen met een fluo geel  onderbroekje/shortje en dito bh'tje. Met haar lange zwarte haren in een paardenstaart en haar mooie brilletje op haar neus zag ze er voor mij héél sexy uit. Onweerstaanbaar. Ik was speciaal voor haar naar het SKW gereden en als ik ze zo zag staan had ik geen seconde spijt van mijn impulsieve beslissing. Eenmaal binnen is het weer een leuk weerzien en gaan onze kleren al snel uit. Ik zeg haar dat ik haar (w)onderbroekje zelf wil uittrekken. Geen enkel probleem. Haar bh'tje en laarzen doet ze zelf uit. Ik ga me ondertussen keurig wassen en mevrouw wacht op het bed op mij.

Ze ligt op haar rug en ik kom naast haar zitten. Ik begin met haar borsten en tepeltjes te zoenen en te likken. Elena kreunt zachtjes als ik dit doe en het zicht op haar mooie lichaam en haar zachte kreuntjes zorgen er voor dat mijn kleine vriend pal omhoog staat. Klaar om te werken. Maar hij zal nog eventjes geduld moeten hebben. Ik zak af van haar borsten naar haar strakke buikje en vraag dan of ze zich in doggy op het bed wilt zetten. Zo gezegd zo gedaan. Ik trek dan haar fluo (w)onderbroekje traag naar beneden en wordt begroet door haar mooie poesje. Een heerlijk zicht ! Ik geef haar poezebeestje een zoentje als verwelkoming. Ik leg mevrouw plat op haar buikje en begin die mooie benen en kont te zoenen. Af en toe ga ik eens met mijn tong over haar poesje en kontgaatje. Ze kijkt me aan in de spiegel en giegelt eens als ze ziet hoe ik haar lichaam aanbid. Ik mag rustig verder zoenen en wanneer ik uitgezoend heb ga ik naast haar liggen. Nu is het mijn beurt zegt ze.

Ze neemt een condoom en komt tussen mijn benen liggen. Dan volgt er de beste pijpbeurt die ik al heb gekregen in het SKW. Ze begint met me traagjes en zwoel te pijpen. Dan steekt ze haar tongetje uit en gaat met mijn eikel héél snel over en weer over haar tongetje. Hier maakt ze me hélemaal gek mee. Mijn gekreun wordt heviger en heviger en mijn tenen trekken zich samen van genot. Dan stopt ze en begint terug stevig en diep te pijpen. Als ik er smiddags al geen wandelingetje en later nog een trektocht op had zitten dan was het klusje waarschijnlijk al geklaard geweest. Zo geil kreeg Elena mij met haar pijpkunsten. Ze doet zo verder , traagjes pijpen , met mijn eikel over haar tongetje tikken , stevig doorpijpen. Zo heet als iets wordt ik ervan. Ook zet ze haar beentjes rechtop en wiebelt en wat mee overeenweer. Héél schattig en tegelijkertijd héél geil vind ik dit.

Ik sta haast op ontploffen en zeg dat ik ze wil neuken , en wel nu ! Beginnen doen we terug met haar plat op haar buikje. Ze legt het kopkussen onder haar poesje zodat ze wat meer rechtop zit. Ik steek mijn vriend in haar poesje , daar heeft hij al eventjes op zitten wachten. Ik neuk haar op een normaal tempo maar schroef het al snel een versnelling hoger. Ze heeft me zo geil gemaakt dat het vooruit moet gaan.
Volgend standje is normal waarbij ik rechtop blijf zitten. Na eventjes neuken neem ik haar benen vast en neuk even goed door. Ze werkt een beetje tegen met haar benen als teken dat het wat zachter mag. En als de gentleman (  :o ) die ik ben doe ik het dan ook terug wat zachter. Na een heerlijke neukbeurt (voor mij dan toch  :lol_hitting: ) vraag ik of het oké is om terug op haar lichaam klaar te komen. En dat is natuurlijk geen enkel probleem voor de lieve Elena.

Ze neemt wat olie  , komt naast me liggen terwijl ik op mijn knieën blijf zitten. Ze begint me lekker af te trekken en richt mijn lul op haar borsten. Na eventjes trekken neem ik het over en schiet mijn ballen leeg op haar borsten en buikje. Een heerlijk orgamse na een heerlijke neukbeurt bij een heerlijke meid. Wat wil een mens nog meer ? Nadien gaan we ons beide terug wassen en na een gezellig babbeltje sta ik weer in de gang van de VT. Ik tel al af naar het volgende bezoekje aan deze topmeid !


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Elena, Villa Tinto 27 (Roe / Dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 7 juli 2021, 13:45:28 »
Deze Elena is na een lange afwezigheid opnieuw opgedoken in het SKW.

Ze staat opnieuw in de VT maar ik kan niet exact zeggen in welke raam, moet ergens VT 24 of VT 25 zijn. Eén van de eerste ramen rechts als je van de SS de VT in wandelt.

@de grote baas  ;): adres dus best nog niet aanpassen tot hier zekerheid over is.