Forum > MAGNUM - Erkrath

Magnum Dormagen verhalen en belevenissen

<< < (2/2)

seksenfun:
Dan was ik er allicht een weekje voor jou.  Dus... het gaat bergafwaarts.  Door besparen, kom je er niet  :douchen.

Zapzarap:
Ik ben er gisteren geweest. De eerste keer voor mij in deze club. Vooraf had ik op de website gekeken en dat beloofde veel goeds. “Europas gröẞte Saunaclub” en “über 100 sexy girls aus aller Welt”. Voor de grootste club van Europa vond ik het een beetje tegenvallen, maar dat kan ook komen omdat ze aan het verbouwen zijn zag ik. Misschien als alles open is dat het inderdaad de grootste club van Europa is. Ik zal er nooit achter komen, want ik ga zeker niet alle clubs in Europa bezoeken en vergelijken. Die 100 meiden heb ik ook niet gezien. Denk dat het er een stuk of 30, max 40 waren.

Laat ik met het positieve beginnen. Het personeel in z'n algemeenheid was zeer vriendelijk. Vooral de bardame. Een erg leuke meid en ze zag er ook erg lekker uit. Als ze 1 van de dames was geweest, had ik haar misschien wel gedaan. De sauna was ook prima. Hier zeker 5 of 6 keer gebruik van gemaakt. Er is ook een zwembad zag ik, maar die was afgesloten.

Minder te spreken ben ik over de mentaliteit van de meeste dames. Veel dames hadden er niet veel zin in, maar klaagden wel dat ze geen klandizie hadden. Tja, je moet er toch iets voor doen als je geld wil verdienen. Ik zag een leuke dame en vroeg haar of ze bij me wilde komen zitten. Ze vond het te veel moeite om 4 treden op te lopen... Dan niet. De eerste dame die ik trof trof ik aan in de sauna. Ze vertelde dat ze de dag ervoor een zware nacht had gehad en dat ze nog moest bijkomen. Ze had flink gefeest en veel wit spul genomen. En nee geen kwakjes... Wel een leuke spontane meid, maar had niet het gevoel dat ze al helder was. Verder werd ik paar keer aangesproken door dames die totaal niet mijn type waren, enkele tonnetje rond of gewoon te oud en te lelijk of arrogant zoals een blonde duitse dame. De knappe dames waren helaas de dames die er weinig zin in hadden. Op een gegeven moment stond ik aan de bar met een stuk of 6 bulgaartjes. 3 daarvan echt wel mijn type. Ze gingen een paar shotjes tequilla en jägermeister drinken en vonden dat ik dat dan wel even zou betalen. Ja ja... Na het weigeren was er geen gesprek meer mogelijk. Later nodigde een andere bulgaarse dame me uit om bij haar op de bank plaats te nemen. Ze was echt wel mijn type. Niet slank, maar ook niet dik en een erg mooi koppie. Ze kroop gelijk over mee heen, wat wel fijn was. Na een korte kennismaking ging het uiteraard over de kamer. Voor €50 had ik alleen standaard service. Wilde ik tongzoenen en pijpen zonder moest ik €100 neertellen voor een half uur. Dacht het niet. Genoeg clubs waar het goedkoper kan gaf ik aan, mevrouw bleef voet bij stuk houden. Dan niet... Zo nog 2 andere dames gehad, ook €100 per half uur. Ik had er niet meer veel zin in, dus iets voor 12 uur vertrokken. Een echte sfeer hing er niet. Wel luidde muziek in de bar, maar de dames dansten er niet op, zoals ze dat wel in Samya doen. Nee, het is niet echt een club voor mij. Ik ga liever naar Babylon, Samya of Livingroon als dat weer opengaat. En Het trappen in Limburg heeft me ook wel bevallen. Daar wil ik zeker nog eens naar toe.

Ik heb Magnum een keertje gezien, herhaling zal er hoogstwaaschijnlijk niet in zitten, of het management spreekt de dames eens goed toe, want 100 voor een half uur is naar mijn idee veel te veel, zeker met de mentaliteit van de dames aldaar. Je hebt nog kans dat ze van alles beloven en het uiteindelijk niet eens doen. Weg 100 euro. Nee ga liever naar Babylon. Daar kost een half uur 60, wat ook veel is ten opzichte van andere clubs, maar daar weet ik dat de meeste dames gewoon goede service hebben. Heb er nog nooit een slechte kamer gehad, want ik niet kan zeggen van andere clubs, waar ik vaker dan 1 keer ben geweest, met uitzondering van Livingroom, maar die is helaas gesloten.

vanKees:
Du meinst wohl SC Magnum in Erkrath.
Der Club in Dormagen war und ist nur Fiktion.

vanKees

Zapzarap:

--- Citaat van: vanKees op 14 november 2021, 15:09:49 ---Du meinst wohl SC Magnum in Erkrath.
Der Club in Dormagen war und ist nur Fiktion.

vanKees

--- Einde van citaat ---

Zijn (waren) er 2 Magnums? Erkrath en Dormagen liggen slechts 20km uit elkaar hemelsbreed. Vreemd. Vond het al vreemd dat dit draadje Magnum Dormagen heet en onder Magnum Ekrath staat. Ik vermoedde dat het dezelfde club zou zijn. Of is Magnum verhuisd van Dormagen naar Erkrath?

mentholbear:
Nop, er was inderdaad nog een SC in Dormagen die Magnum heette. Voorheen onder de naam Harem. En daar voor Beluga.
Volgens mij is deze club ook niet meer heropend sinds corona.




--- Citaat van: Zapzarap op 14 november 2021, 16:21:09 ---
--- Citaat van: vanKees op 14 november 2021, 15:09:49 ---Du meinst wohl SC Magnum in Erkrath.
Der Club in Dormagen war und ist nur Fiktion.

vanKees

--- Einde van citaat ---

Zijn (waren) er 2 Magnums? Erkrath en Dormagen liggen slechts 20km uit elkaar hemelsbreed. Vreemd. Vond het al vreemd dat dit draadje Magnum Dormagen heet en onder Magnum Ekrath staat. Ik vermoedde dat het dezelfde club zou zijn. Of is Magnum verhuisd van Dormagen naar Erkrath?

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie