Auteur Topic: Waar moet je heen met dit warme weer?  (gelezen 17191 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Waar moet je heen met dit warme weer?
« Gepost op: 22 juli 2019, 19:13:27 »
Heeft iemand tips om met dit warme weer naar toe te gaan? Buitenzwembad en leuke dames is een goede combi. Tips zijn welkom  :douchen

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar moet je heen met dit warme weer?
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2019, 20:12:53 »
Sixsens en Babylon hebben beide een verwarmd buitenbad. Vaak genoeg en goede dames.

Andere opties zijn Heaven 7, Happy Garden, Magnum (Dormagen), Dolce Vita of Villa Vanilla. Deze clubs hebben onverwarmde buiten zwembaden. Voor wat betreft de kwantiteit en kwaliteit van de dames durf ik m'n handen niet in het vuur te steken. In Happy Garden en Dolce Vita zullen wel redelijk wat dames zitten, maar deze clubs staan niet bekend om hun servicekanonnen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Waar moet je heen met dit warme weer?
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2019, 20:28:36 »
Thanks, vorige week viel sixsens wat tegen. Behalve Sofia en Natasja was het niet heel spannend op de woensdag. Babylon ken ik en heeft een goed zwembad & line up. Voor de afwisseling wil ik eens verder kijken maar recensies van de andere zijn niet erg overtuigend... keuzes  :-\. Bedankt voor je tips  :039: