Auteur Topic: golden day gebeurtenissen  (gelezen 42285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Gepost op: 24 juli 2019, 08:03:50 »
Haartelijk bedankt voor een vrijkaart.

Het was gisteren mijn tweede bezoek an deze club. Eerste keer was enkele dage naar de opening.
Bij mijn eerste bezoek waren er twee dames aanwezig, en ik was de einigste man an die avond.

Gistern ging ik voor tweede keer naar GOLDEN DAY, met mijn vrijkaart was te toegang gratis. (Alleen de 20 EUR voor de sleutel)

An de theke was de 'nieuwe' dame van Gallardo, die nu pas begonnen was in Golden Day.

Er waren 4 dames aanwezig, en ik was de einigste man die avond.
3 bulgaars, en een donkere (Anna)

3 stevige dames, en een slank poppertje, maar die zat heele tijd in de 'Pausenraum'.

Ik wordt opgezocht door een van de oudere stevige dames (Rita / Peppie) We zatten langere tijd buiten te kletsen.
Het volgd een kamergang, die was niet slecht, maar het was ook niets bezonder.

Naar de kamer buiten gaan zitten en met Anna geklets, die ik al merdere jaren ken. Natuurlijk veel over Gallardo gepraatet.

Het slanke poppertje zat heele tijd binnen alleen met haar mobiel.
Ben er toch naar haar toe, ben haar naam kwijt, maar is wel een lief meisje.
Mijn tweede kamer op deze avond met haar.
Echt een lekker meisje, was wel heel kietelig.
Pijpen was echt niets, maar het neuken was goed.
Met haar zal ik wel nog een keer gaan.

Het was dus de tweede keer voor mij, dat ik "alleen" was in de club. Ik was de einigste ijsbeer.
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2019, 14:34:40 door de vulkaan spesjalist »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Re: vrijkaarten GD
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2019, 10:55:28 »
Gistern ging ik voor tweede keer naar GOLDEN DAY, met mijn vrijkaart was te toegang gratis. (Alleen de 20 EUR voor de sleutel)

20 Euro voor de sleutel? Is dat 20 Euro borg en krijg je die bij vertrek weer terug?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Re: vrijkaarten GD
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2019, 12:52:58 »
20 Euro voor de sleutel? Is dat 20 Euro borg en krijg je die bij vertrek weer terug?
Ja, als je de sleutel weer inlevert, krijg je de 20 EUR terug

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2019, 20:07:05 »
Met dank aan de vulkaan spesjalist en Relaxxxboard!

Op de terugweg van Venus Hamminkeln ben ik gisteravond nog langs Golden Day geweest in Emmerich. Voor mij een debuut in deze club. Stond al een tijdje op de radar bij mij echter hielden de ervaringen van andere gasten mij nog even weg uit deze club. Nu ik gehoord en gelezen had dat hier een aantal dames uit Gallardo neer waren gestreken wilde ik wel eens gaan kijken.

Rond 22u30 kwam ik aan en twijfelde nog even of ik wel naar binnen zou gaan nadat ik welgeteld twee auto’s voor de club aantrof. Toch maar de gok genomen en naar binnen gegaan. Onthaal was vriendelijk en correct door een leuke dame die zeker een kamervraag zou kunnen krijgen van het ijsbeertje mocht ze ooit een carrière aan de andere kant van de theke ambiëren. You never know!

Maar afijn, eerst even omkleden. Theke liep mee naar beneden en wees even alles aan. Dat was netjes. Kleedkamer zeer ruim, enorm veel lockers. Er kwam een andere kerel binnen waardoor ik wist dat ik gelukkig niet alleen was in de tent. Maar hij ging zich omkleden. Ik vroeg aan hem hoe het was en hij zei dat het geweldig was. Met een big smile wenste hij mij veel plezier en weg was ie.

Met een handdoek om mijn middel naar boven getogen. Er was niemand in de club zelf. Iedereen zat buiten. Daar even gaan buurten. Weinig zitgelegenheid op dit moment maar over de faciliteiten later meer. Enige plek die vrij was op dat moment was naast een dame. Ging nou niet echt bepaald steigeren van deze deerne, stelde zichzelf voor als Rita (Peppie?). Heeft 11 jaar in Goch gewerkt nu in Golden Day. Ze was wel positief over de club, beetje zitten keuvelen.
Natuurlijk wilde ze na een tijdje wel meer doen, heb me maar uit de voeten gemaakt met alibi dat ik honger had en even wat ging eten. Daarover gesproken, er is dus eten in deze club! Het was lekkerder dan bij Venus eerder die dag en goed warm. Soort chili con carne en kip gegeten. Smaakte mij prima.

Even later zag ik dame lopen en ik dacht, die ken ik van gezicht. Tactisch opgesteld ging ik bij haar schoenen zitten die binnen stonden en even later kwam ze buurten. Het bleek the one and only Bea/Laura te zijn uit Gallardo. Ze had totaal geen haast en we spraken uitgebreid over de gebeurtenissen in Hamminkeln. Tsja, alles is er wel over gezegd ondertussen maar toch. Tijdje later verplaatsten we ons naar buiten. Temperatuur was goed gedaald ondertussen en het was prima te doen zo rond 23u30.
Maar wat een leuke meid is die Bea/Laura zeg. We hadden een goede klik en ze kwam ook niet over alsof ze de trein moest gaan halen ofzo. Ze zei dat ze mijn gezicht ook kende uit Gallardo maar we hadden daar nooit gesproken laat staan gekamerd.
Daar hebben we maar even verandering gebracht gisteren. Ze schreef uiterst correct de tijd op en op naar boven daarna. Het was een kamer die ik zal onthouden. Heel erg goed! Super leuk, lekker en enthousiast ondanks de hitte. Het kwam op het einde uit mijn tenen maar het was dan ook al de derde keer die dag. Inzet 300%, top!

Eenmaal gedoucht en terug in de bar liep ik Nederlandse Jeanette tegen het lijf die nu theke is in Golden Day, eerder in Gallardo. Liep met haar naar buiten en voor ik het wist zat ik midden in een werkoverleg van het management van de club.
Jeanette neemt een sloot aan ervaring mee naar Golden Day en heeft zich voorgenomen er een top tent van te maken. Er moeten nog wat kleine zaken gebeuren maar de basis ligt er zeker. Het management is recentelijk veranderd en de nieuwe manager wil er echt wat van maken. Men is o.a. bezig met een jacuzzi en er is ook al een goede stap gezet met het eten dat nu aanwezig is in de club. Elke dag koud en warm buffet bij de prijs inbegrepen. Als er nog wat andere kleine punten zijn opgepakt heeft deze club alles in zich om een echte “dagje uit” club te worden. Jeanette heeft die punten prima in de smiezen. De dames zijn er inmiddels, er komen er nog een paar vanuit Gallardo binnenkort. Heb er zelf alle vertrouwen in dat dit echt wat gaat worden in Emmerich. Het personeel wil, de dames willen, de gasten zullen moeten volgen!

Gisteravond waren er om 23u een stuk of 6 vrouwen aanwezig en naast mij nog enkele gasten. Maar wat maken nummers uit. De inzet is er, de positiviteit is er en ik heb een super kamer gehad.
Ik wens het nieuwe management veel succes de komende periode en hoop dat er meer kerels deze club een kans geven. Ga maar eens kijken heren! Ik kom binnenkort nog eens buurten. Alle clubs die nu groot zijn zijn klein begonnen toch?

Rond 0u45 weer vertrokken en slechts 25 minuten later was ik weer thuis. Inclusief tankbeurt.


Offline hdbiw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2019, 22:19:08 »
Vandaag gewapend met een vrijkaartje van het relaxxxboard mij gemeld bij de theke van GD die mij hiervan.allervriendelijkst ontwapende. Ze stelde alle relevante vragen en informeerde mij als vanzelfsprekend over alles wat je als ijsbeertje moet weten.  Christina, 7 jaar achtereenvolgens bij Villa Marisol en Gallardo gewerkt zocht direct oogcontact met me. Ik kon niet anders dan haar een wellustige grijns zenden, want ze zag er appetijtelijk uit. Maar eerst douchen, cola drinken terwijl Christina wervend op en neer dribbelde van de voordeur naar de banken. Ga toch de straat op om de klanten te lokken wierp ik haar toe, met bijval van de theke. Dat doe ik nadat wij naar de kamer zijn geweest antwoordde deze profi gevat. Dat gaat zeker gebeuren want je ziet er goed uit. Samen op de bank binnen gesproken, ze was net terug van vakantie, buiten sigaretje voor de dame, binnen de afspraken gemaakt en naar de kamer om elkaars beloften in te vullen waarbij we beiden niet in gebreke bleven. Goede kamer en ook van de kleren ontdaan is het een strak wijf met een dito kutje.
Direct na het bijbehorende douchen van  deze kamergang zag ik slanke Ina, ook voormalig Gallardo, zitten. Zij gebaarde dat ik bij haar mocht zitten, ik antwoordde dat ik net van Christina kwam dus nog geen klant voor haar kon zijn. Geen probleem vond ze, dus wat met elkaar gesproken. Zij was maandag gearriveerd om dinsdag(gisteren) haar eerste werkdag bij GD te hebben. Christina herinnerde ik dat zij nog reclame moest maken aan de voordeur. Zij giegelde zich naar de deur gevolgd door mii en Ina. In de deuropening hebben we gedrieën een tijdje gearmd gestaan waarbij de dames naar voorbijgaande mannen(zonder vrouwen, de dames zijn kies) zwaaiden. Moeten ze voortaan ieder uur ter promotie doen. Na deze kennismaking met Ina, wil ik zeker eens mee kameten,  buiten verder kennisgemaakt met andere ijsberen, waaronder Husky. Daarna werd er verse uitgebreide catering verzorgd door de voormalige cateraar van Fun Garden. Top. Mooi gevarieerd diner, vers, vlees, vis, groenten, pasta, rijst etc.
Bij het verlaten werd keurig door de theke gevraagd hoe ik het vond en tot mijn grote verrassing werd ik wederom vergast door haar met een vrijkaartje! Was niet geldig op vrijdag of zaterdag meldde ze me, maar ik vond dit sowieso een onverwachte geste. Ik kom beslist terug bij deze club die zo gemakkelijk vanaf de grens is aan te rijden.
Bedankt voor de vrijkaarten relaxxxboard!

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #5 Gepost op: 1 augustus 2019, 16:11:52 »
  gisteren daar geweest met een vrijkaart, bedankt daarvoor dbs.
De kaart werd via me telefoon geaccepteerd, ze moest alleen ff de code opschrijven
Wat ik begreep zit bij een vrijkaart geen bier, of 50 bijbetalen, maar Janet zei meteen tegen Stella ik ken Piet dus die krijgen er gewoon bier bij dus dat is super, bedankt Janet.

Dus naar beneden en omkleden mooie grote omkleedruimte met openhaard.
Ik had een badjas die tot op de grond hing, dus een andere gevraagd maar ze hebben alleen xxl badjassen dus veel te groot, maar er waren nieuwe besteld volgens Janet.
In de bar een biertje gehaald, jammer dat ze niet koud waren. Later werd er vanaf een andere koelkast bier gehaald die waren wel kouder

1 grote ruimte is de bar en eetgedeelte met banken en tv's.
3 gokkasten in de barruimte
Als je buiten zit, kijk je op bomen en veel te hoog gras met een zwembadje
Sauna is kapot wat ik begreep
Links achter heb je toilet en douche
Links voor heb je nog een kamertje met 3 gokkasten, en tevens rookruimte

Gegeten heb ik niet, koos heeft wel een paar visjes gegeten
de inkom balie is tevens de bar
Van de dames kende ik Bea/Laura, Christina Kuna.
Er lopen te veel dikkonten rond vonden wij
Zelf gekamerd met Laura en Kuna daar was niets mis mee

ik heb over de hele avond 7 kerels geteld 5 met badjas en 2 met gewone kleren
vanaf ongeveer half 11 tot 2.30uur waren alleen Koos en ik in de club met 4 dames

4 vrouwen zeer ongeïnteresseerd en alleen met telefoon bezig, koos ging naast een best lange dame zitten met een goede stevige kont, dan zul je denken die Handy gaat in de tas dus niet mevrouw ging vrolijk door met haar Handy, en dan zeg je er iets van dan kijken ze je ook nog raar aan ook
De leiding laat het ook zo maar toe dat snap ik dan weer niet.
Laat ze die telefoons in de locker leggen l
Totaal geen sfeer wat jammer is
en de parking langs de openbare weg is ook klote natuurlijk voor sommige beren,voor ons gelukkig niet
wel goede douches met zeepdispenser

er moet toch nog wel wat gebeuren daar wil het een goedlopende saunaclub worden
te weinig vrouwen en er moeten wat slanke vrouwen bijkomen want die zijn er nu echt te weinig
ik weet niet of de dames mogen animeren , ik denk het niet want ze zaten allemaal maar te zitten

er schijnt binnenkort een whirlpool te komen en een zwembad in september

buiten stonden mooi wat kaarsjes op tafel toen het donker was,dus dat keek wel gezellig

fris komt wel uit de fles en niet uit een postmix gelukkig
het bier was warsteiner en er komt nog krombacher bij

ik moet zeggen woensdag is natuurlijk ook niet de beste dag voor een club

koos wil zaterdagavond weer gaan kijken hoe het dan is,maar ik zelf kan er nog niet warm voor lopen

het is echt geen club om in je 1tje te bezoeken, te saai.

theke Janet altijd vrolijk natuurlijk , Stella is ook vriendelijk

we zien wel waar het eindigt
 

Offline JonnyFontane

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2019, 00:05:31 »
Vanavond, dankzij een vrijkaart van een medebeer naar Emmerich geweest,
Om ongeveer zeven uur gearriveerd op een lege parkeerplaats.
Binnen werd mijn vrijkaart snel geaccepteerd en ik zag meteen dat ik de enigste gast was.
Hoe kunnen andere beren zo positief zijn over deze club , dacht ik nog.
Maar ja ik geef het een kans...
Mezelf omgekleed( moet wel op merken dat de kleedkamer lekker ruim is) en me begeven naar de bar waar ik een colaatje nam.
Rond kijkend zag ik ik zeven dames zitten waarvan de er drie in de categorie volslank, twee die bij de gmc hoorde en twee redelijk normale dames.
Vraag me niet naar hun namen, want ik heb geen woord met ze gesproken.
Buiten op het terras was een emmer verf gevallen en het personeel was druk bezig met schoonmaken.
Het eten was ook gearriveerd en ik zeg eerlijk het zag er goed uit.
Snel een bordje eten gepakt en wonderbaarlijk smaakte het ook nog.
Maar helaas er zat niets van mijn gading blij en ik vindt het ook jammer dat de dames niet mogen animeren...
Bij mezelf besloten om het nog even aan te kijken, maar een telefoontje van het thuisfront gooide roet in het eten.
Helaas moest ik golden day binnen het uur verlaten.
De club ziet er goed uit, maar de sfeer is totaal nul komma nul.
Ook de dames, waarvan enkele je niet omheen kunt, vallen niet in mijn categorie.
Misschien dat de tent nog gaat lopen, maar ik ga er niet meer heen voorlopig...In ieder geval dit jaar niet meer.
En als je dan ook nog van Een moderator van dit forum een pb krijgt dat hij je niet op de camera heeft gezien, vindt ik toch triest.
Dit was mijn mening, en ik blijf bij mijn standpunt.
Ook al zal dit mij niet in dank worden afgenomen.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2019, 09:39:29 »
Vanavond, dankzij een vrijkaart van een medebeer naar Emmerich geweest,
Om ongeveer zeven uur gearriveerd op een lege parkeerplaats.
Binnen werd mijn vrijkaart snel geaccepteerd en ik zag meteen dat ik de enigste gast was.
Hoe kunnen andere beren zo positief zijn over deze club , dacht ik nog.
Maar ja ik geef het een kans...
Mezelf omgekleed( moet wel op merken dat de kleedkamer lekker ruim is) en me begeven naar de bar waar ik een colaatje nam.
Rond kijkend zag ik ik zeven dames zitten waarvan de er drie in de categorie volslank, twee die bij de gmc hoorde en twee redelijk normale dames.
Vraag me niet naar hun namen, want ik heb geen woord met ze gesproken.
Buiten op het terras was een emmer verf gevallen en het personeel was druk bezig met schoonmaken.
Het eten was ook gearriveerd en ik zeg eerlijk het zag er goed uit.
Snel een bordje eten gepakt en wonderbaarlijk smaakte het ook nog.
Maar helaas er zat niets van mijn gading blij en ik vindt het ook jammer dat de dames niet mogen animeren...
Bij mezelf besloten om het nog even aan te kijken, maar een telefoontje van het thuisfront gooide roet in het eten.
Helaas moest ik golden day binnen het uur verlaten.
De club ziet er goed uit, maar de sfeer is totaal nul komma nul.
Ook de dames, waarvan enkele je niet omheen kunt, vallen niet in mijn categorie.
Misschien dat de tent nog gaat lopen, maar ik ga er niet meer heen voorlopig...In ieder geval dit jaar niet meer.
En als je dan ook nog van Een moderator van dit forum een pb krijgt dat hij je niet op de camera heeft gezien, vindt ik toch triest.
Dit was mijn mening, en ik blijf bij mijn standpunt.
Ook al zal dit mij niet in dank worden afgenomen.
jammer dat ik je niet gezien heb mijn zien ze ook welles niet

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #8 Gepost op: 6 augustus 2019, 21:31:48 »
Zondagavond met een door de vulkaanspesialist verschaft kaartje naar Golden Day gegaan.
Ik was er sinds de "zinderende"openingsdag  :-P niet meer geweest.

Er was ruim plek op de parkeerruimte voor de club. Binnen door de Duitse theke verwelkomd. Ze vertelde me dat er 4 dvp's aanwezig waren. Ik was er nou toch. Dus naar binnen na de borg van 20 euro voor de sleutel te hebben betaald.

Gehuld in een witte badmantel de club eens doorgelopen. Er was niet veel veranderd sinds de openingsdag. De club zelf ziet er prima uit. Ik zag nog twee klanten die al vlug de sauna indoken. Naast enkele mensen in burgertenue, waarvan sommigen druk bezig waren, had ik het rijk alleen. Ik zag een dvp vertrekken die ik daarna niet meer heb teruggezien. Toen waren er nog drie. Gisteren waren er nog 8 dames werd me verteld. Kijk, dat lijkt er op.

Van de overige drie dames kwam Ina geregeld informeren  of ik belangstelling had; ze deed het wel op een prettige manier. 
 Verder zag ik Adele en een slanke dame waarvan ik denk dat het Christina is.

Om 19.00 kwam Jeanet binnen met het eten en bleef daarna nog wat praten. Het is duidelijk dat Jeanet druk bezig is om de club op een beter niveau te doen krijgen. Ze is onder meer bezig om een betere parkeerruimte te krijgen, er komt deze week een jacuzzi die in de tuin wordt geplaatst. En er zijn plannen voor een zwembad. De dvp's lopen weg met haar.

Het eten was uitstekend, veel variatie en ook lekker. De sauna was ook heerlijk op temperatuur. De sauna wordt telkens voor 6 uur geactiveerd. Dus let er op, net voor de saunadeur rechts kan je op een schermpje zien of hij geactiveerd is of niet. De theke controleerde het bij mij en reactiveerde de sauna. Ik moet zeggen dat de service van de theke erg goed was. Geregeld kwam ze vragen of ik nog wat wilde drinken, en ze kwam het dan ook brengen.

Gekamerd heb ik met Adele. Het was een heerlijk uur waar we beiden van genoten. Het was ook de beste kamer van de laatste drie die ik heb gehad. De kamer zelf was goed met een zeer groot raam waarbij je wel naar buiten maar niet naar binnen kan kijken.

Om 21.30 ben ik weer weggegaan. Woensdag schijnt Bea/laura er weer te zijn. En binnenkort komen ook enkele andere dames weer terug van vakantie. Ik hoop voor Jeanet en de club dat de ingezette koers wordt vervolgd. Met enkele stunners van dvp's moet dat zeker lukken.
Bij het verlaten van de club  kreeg ik een vrijkaartje die een maand geldig is en niet voor zaterdag/zondag geldt.
Ze zien me zeker terug.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2019, 21:35:48 »
Eerste bezoek aan Golden Day’s.

Kwam laatst tijdens een feestje, in een andere club, “de spesjalist” tegen. Hij vroeg mij, in het hol van een andere club, of ik interesse had in een vrijkaart voor Golden Day’s in Emmerich. De enige beperking, de kaart is maar 1 maand geldig. Ja, doe maar, was het antwoordt.
Zo stond ik laatst op een zaterdagavond voor de deur van Golden Day’s. Aanbellen hoefde niet, de deur stond al open, waardoor je al een blik in de salon kon werpen.  :azn: Naast de thekes die mij bekend voor kwamen, waren het ook de dames die mij bekend voor kwamen, een hoog “Gallardo” gehalte zal ik maar zeggen.

Het is een club in opbouw, iets wat je even in je “mindset” moet meenemen. Wat te drinken gescoord, en wat genomen van het buffet, wat er zeer aantrekkelijk en verzorgd uit zag, maar ook zeer smakelijk was.  :great:
Een ruime open salon, een beetje gelijk aan de salon van AcaGold, is overzichtelijk, maar je mist een beetje een donker hoekje om de presales los te laten komen. Het terras is voorzien van nieuw meubilair, maar de aankleding van de tuin is nog “under construction”.

De aanwezige dames: Bea/Laura, Adele, Kuna, Ina, Christina en chocolade meisje ( Anna?). Tijd voor verandering, gekozen voor Ina. Roemeens, zwart haar, normaal postuur eind 20. Ook hier, de kamer kan wel wat decoratie gebruiken, in plaats van een groot wit steriel neukhok. Ina probeert met allerlei doorzichtige Roemeense trucs, met minimale inspanning, een maximaal bedrag er uit te halen. Helaas dame, hier scoor je niet mee. Er zijn al niet veel gasten, en dan probeer je ze ook nog weg te jagen.  :021:

Hierna nog wat te drinken genomen, en besloten dat het mooi geweest is, kreeg nog een kortingskaart mee voor een volgend bezoek.

Relaxxxboard en Golden Day’s bedankt.

« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2019, 21:59:37 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2019, 20:16:20 »
Nou, ik ga het niet mooier of lelijker maken dan het is. In mijn beleving dan. Een vrijkaartje voor deze club dat bijna verliep, en ik was redelijk dicht in de buurt, dus kon het geen kwaad om eens binnen te gaan kijken. De vrijkaart was de Duitse Theke duidelijk, de drankkaart niet. Nu heb ik aan softdrinks wel genoeg, maar in bijvoorbeeld Heaven7 gebruikte ik die vaak om de dames een drankje aan te bieden. Goed, dan niet.

Algemene indruk positief. Mooi, goed verzorgd, overzichtelijk, netjes gemeubileerd. Kleedruimte eveneens, heel ruim, goede douches, alles proper en netjes. Buiten een terras met daarachter een braakliggend grasveld, waar makkelijk een flink zwembad te realiseren zou zijn. Als zodanig heeft de club absoluut potentieel.

Nu is het een bekend gegeven dat de dames een club kunnen maken of breken. In dit geval het laatste. Vijf dames aanwezig, waarvan Christina echt knap. Ina wel slank en qua optiek nog net in de groene zone. Alexandra, Laura en Kuna met verschillende gradaties van overgewicht. Om te beginnen een praatje aangeknoopt met Christina. Bij de kamervraag was de wedervraag of ze wel zoent. Met tong? Nee. Okay dan geen kamer.

De drie mollige dames zaten gedrieën naast elkaar. Kuna, minst knappe (eufemisme) bleek ook niet te tongzoenen. Had ik met haar uiterlijk eigenlijk niet verwacht. Anders zet zo'n vrouw helemaal niks om. Laura zat in het midden, en dan vind ik het een beetje lomp om voor je gesprekspartner langs te buigen: hey zoen jij wel. Terwijl je het antwoord wel kunt raden, anders krijgt ze last met de collegaatjes. Van Alexandra had ik al gelezen dat ze niet zoent. Dan restte Ina. Die zou zoenen. Dat deed ze ook. Drie seconden. Voor de rest een matige kamer. Raamservice en niet meer dan dat.

Vervolgens de sauna in, waar ik kennis maakte met Hallodaarbenikweer. Die had er al evenmin een goed gevoel bij. Samen wat in de zon zitten filosoferen, tot ik me  realiseerde dat ik sinds het ontbijt nog geen hap gegeten had. Maar het buffet stond nog even leeg als toen ik een uur na openingstijd binnenkwam. Je zou toch een klein lunchbuffet verwachten. De avondprak zou om 19 uur komen. Dat duurde nog twee uur en in elke andere club zou ik die wel opvullen met een of twee kamergangen. Maar om twee uur te zitten wachten in een sfeerloze bedoening, tussen meiden die liever geen cent verdienen dan dat ze de gast een beetje normale service geven, dat is aan mij niet besteed. Het leek waarachtig wel of ze betaald kregen om alleen maar aanwezig te zijn. Dus stopte ik onderweg maar bij een wegrestaurant. Daar had ik in ieder geval nog een goede maaltijd voor de helft van het geld dat ik anders aan een van die troela's weggegooid zou hebben.

De Theke vroeg bij vertrek wel of alles goed was. Ik heb duidelijk aangegeven wat er aan schort. De club is best okay, maar met deze vrouwen, met deze attitude, en dit servicelevel gaan ze het niet redden. Ja, er waren veel dingen veronachtzaamd, ja er zouden nieuwe vrouwen bijkomen. Het was moeilijk om goede vrouwen te krijgen. Zal best, maar er zijn ook clubs waar het wel lukt. Als ik goede raad mag geven, maak die meiden van het begin duidelijk dat ze hun best moeten doen (lees goede service bieden) om tevreden terugkerende klanten te krijgen. Als je ze laat aanmodderen zoals nu, dan wordt het nooit wat. En een goede raad voor de lezers hier: Rij een kwartiertje door, naar Venus. Daar weten ze hoe het werkt. Ben je twee tientjes meer entree kwijt, maar heb je oneindig betere seks voor dezelfde kamerprijs.

Ik had liever een positiever verhaal geschreven, maar voordat er een fanclub in de gordijnen vliegt, dit is zo ik het ervaren heb.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline hdbiw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2019, 20:38:08 »
Het was zoals noglangnietuitgewandeld beschreef. Ik vertrok niet veel later ongepopt deze tent. Ina en Christina zagen er ongeïnteresseerd en niet verzorgd cq sexy uit. 5 vrouwen waar ik niet warm van word. Sfeerloos. Lijkt wel of men het opgegeven heeft. Dames waren ook niet aanspreekbaar. Jammer, 2 weken ervoor had ik goede complete sessie met Christina en kon er wel worden gecommuniceerd met de vrouwen. Overigens vroeg de theke aan mij bij het vertrek maar niet hoe ik het vond. Als zelfs theke niet meer communiceert...
Positief vandaag waren de heerlijke hete sauna en de kennismaking met noglangnietuitgewandeld. Leuk om hem te hebben gesproken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #12 Gepost op: 14 augustus 2019, 21:06:36 »
Aan de club om hier wat aan te doen.
Ik zal nog een goede raad meegeven voor de club, neem de wijze raad van nlnu ter harte, poot er dames neer die service bieden (zo is ook Babylon begonnen, klein, enkele dames, maar allemaal servicekanonnen)
De enige manier om een startende club draaiende te krijgen (en ik ben geen clubmanager en heb die intentie niet), ALLES draait uiteindelijk om de tevredenheid bij de klant
En hoe maak je een hoerenloper gelukkig? Dat is de makkelijkste vraag ter wereld, een hoerenloper maak je gelukkig met goede hoeren .....


Ik dank iedereen hier voor de eerlijke recensies, jullie vinden allen dat er wat schort aan deze club, en we zijn het allen eens dat het de service is van de dames.


Club, werk aan de winkel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #13 Gepost op: 19 augustus 2019, 12:52:39 »
Kreeg van dit forum een vrijkaartje om mijn licht eens op te steken bij deze nieuwe club. Aangezien het kaartje, en drankkaartje = 1 biertje, bijna verliep ben ik dit weekend er maar eens heen getogen, ook omdat het niet zo heel ver voor mij is. Zowel club als forum/DVS mucho dank voor dit vriendelijke gebaar.
Natuurlijk eerst eens doorgelezen wat er zoal over de club wordt geschreven en mijn twijfel of dit een succesvol bezoek zou worden steeg tijdens de leesbeurt. Maar goed, als er nooit iets nieuws ontstaat zullen er ook nooit nieuwe successen komen. Dus, erheen en het maar op je af laten komen. Samengevat, en daar zou ik het op zich bij kunnen laten, heeft NLNU het geheel wel heel treffend omschreven. Deze club heeft nog een hele lange weg te gaan voordat we kunnen spreken van een succesverhaal.

Bij aankomst viel mij op. Dat de kleine parking wel heel erg in het zicht van de rijksweg ligt. Als er elders een betere parking is dan heb ik de aanwijzingen volledig over het hoofd gezien. Nu heb ik daar niet zo’n probleem mee, maar kan me voorstellen dat voor sommigen het niet zo prettig is om da auto herkenbaar voor de deur te plaatsen.

Bij binnenkomst netjes ontvangen door een heer die vertelde dat er slechts twee dames (Christina en Ina) aanwezig waren. Het was tenslotte weekend en dan zijn familiebezoekjes gebruikelijk voor de dames …… :kissass En natuurlijk was het doorgaans erg druk in de tent.  :dance2.
Hoefde daarom geen €20,= borg te betalen en tja, wat moet je met die sleutel thuis hé?

Omkleden was niet noodzakelijk en dat vind ik merkwaardig. Toch maar gedaan en na het douchen (2 v/d 3 bleken defect) naar boven. En dan is het een beetje rondhangen in een lege club. Terras dicht, sauna uit en verder enkele beeldschermen met muziek video’s en natuurlijk een natuurfilm die elke 5 minuten hetzelfde filmpje vertoonde. Mijn humeur werd er niet vrolijker op.
De ontvangst meneer was wel erg vriendelijk en benaderde mij enkele malen voor een drankje, vraag om de sauna aan te zetten en vertelde dat het buffet er met enkele uurtjes wel zou zijn. De dames hingen wat rond en rond.

Omdat ik nu toch al hier was een praatje aangeknoopt met Ina en voor zover dat lukte bleek ze heel vriendelijk. Na 5 minuten de kamervraag. Tja, ik had toch niets te doen dus hoppa naar boven.
Ina begon al gelijk met de duur van het bezoek. Een half of een heel uur. Standaard bij mij is; eerste keer een half uur. Of de dame in kwestie moet wel zo lekker zijn dat je niet anders kunt dan een uur …. (vb Jeanette/Babylon …??). Deze dame dus op zeker niet.
Om de druk er af te laten was het geheel na 20 minuten voorbij. Niet omdat het zo geweldig was, maar omdat het kon. Bovendien was ik het upsellen wel een beetje beu en mijn humeur werd ook daar al niet beter door.

Aansluitend een watertje gedronken en ben me om gaan kleden. Ik had het er wel gezien voor dit moment. Of ik hier nog een keer terug kom? Geen idee, het geheel ziet er verzorgt uit maar de line up en het service niveau zal toch eerst structureel moeten verbeteren. Want als dat niet lukt, dan zal het lastig worden voor GD ……

Wens ze daar veel succes bij,

Grtz         :039:
K

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
golden day gebeurtenissen
« Reactie #14 Gepost op: 19 augustus 2019, 14:09:24 »
Bij binnenkomst netjes ontvangen door een heer die vertelde dat er slechts twee dames (Christina en Ina) aanwezig waren.

Weekend, en alleen maar het familie duo  Christ - Ina  aanwezig?   Wat jammer!  :banghead:

Dus kun je zeggen, dat heele club alleen maar slanke dames zijn  ;D   Geen dikke of oude vrouwen.  :lol