Auteur Topic: Deja Vu saunaclub  (gelezen 17898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Deja Vu saunaclub
« Gepost op: 4 augustus 2019, 21:27:09 »
Maanden geleden was ik er al eens lang geweest.  Toen ben ik niet binnengeweest.  Men meldde mij eerlijk dat ze nog geen dames hadden en überhaupt niet wisten of er nog wel zouden komen.

Gisteren stond ik er weer.  Tweede poging.

De club loopt!

Wat valt er zoal te zeggen over deze club?  Wat zijn de contra's, wat zijn de pro's?

- Het is de mooiste club die ik al zag en ik heb er al heel wat gezien.  Of toch niet.  Ik zou liegen.  De nieuwe Magnum is nog mooier.  Maar niet met onderscheid. 
- Vooreerst valt er op te merken dat er (voorlopig) een promo-inkomtarief geldt.  Voor 17:00 betaal je maar € 25.  Hiervoor krijg je alles wat je ook na het promotarief krijgt.  Meerbepaald is het bier ingegrepen in de prijs.  De dames zijn bijna allemaal aanwezig tegen een uur of vier.  Het was zeker niet zo dat er geen dames waren op dat uur. 
- Het is een kleinere club.  Dit telt zeker in de winter omdat het buitengebeuren een grote plus geeft aan de club.  Je kan qua grootte de club het best vergelijken met de nieuwe Magnum en Dolce Vita (en ook wel wat qua opzet). 
- Over de dag genomen waren er ongeveer 10 dames aanwezig ('s avonds iets meer).  De line up: zeer o.k..  Overdag ook ongeveer een tiental mannen.  Vooral Nederlanders en Duitsers.  Het viel mij op dat ook 's avonds er geen toestroom kwam van mannen uit het "buitenland".  Die lusten deze club om één of andere reden precies niet?  's Avonds kwamen er meer mannen binnen.  Een vijfentwintigtal.  De club heeft zijn doorstart zeker gemaakt.  Ik kom niet toe met één hand als ik de clubs wil tellen (kleinere clubs) die ook maar aan deze aantallen "bezoekers" zitten. 
- Het buitenzwembad is evengroot als dat van Dolce Vita, kleiner dan dat van Babylon.  Het is niet verwarmd maar tijdens mijn aanwezigheid uiteraard ideaal van temperatuur door de hittegolf van nog niet zo lang geleden.  De sauna staat ook buiten en erg goed op temperatuur.  Daarom ook heb ik twee saunarondjes gemaakt.  Een HWP hebben ze niet.  Een stoombad ook niet.  De tuin is precies een bos, waarin je zit.  Met erg hete dagen dus ideaal omdat je meestal niet in de rechtstreekse zon zit maar half-half (onder de bomen).  In de lente zal het lang duren eer je zalig buiten zal kunnen zitten.  Er is geen buitendouche voorzien.  Je moet dus steeds een stukje de club doorlopen als je, zoals zich dat voor een hygiënisch persoon betaamd, een (frisse) douche wil nemen.  Ze hebben een gezellig terras, een mooie tuin en vele tuinhuisjes met airconditioning, die als kamers functioneren.
- Alle gebruikte materialen zijn van zeer degelijke kwaliteit (kussens op de zetels, de sofa's, barkrukken...).  Een dikke pluim.  Ze moeten van Sharks hier eens dringend komen kijken.
- Binnen bestaat de club uit een lounge in U-vorm, rond de bar.  Ze hebben ook nog een klein barretje dat eigenlijk op de meeste momenten als bar functioneert, aan het restaurant.  Ze schenken de gebruikelijke frisdranken, de gebruikelijke fruitsappen en bier, net als vele soorten koffie.  Lekkere koffie met een speculoosje bij geserveerd. 
- Het personeel is vriendelijk en gedienstig.  De dames zijn sympathiek (door de band genomen).  "Roemeentjes" zijn natuurlijk vaak wat ze zijn.  Zo kwamen twee Roemeense dames bij mij aan een rond tafeltje, in het restaurant, zitten.  Een tafeltje (nipt) voor drie personen.  Dat is sociaal maar heel wat minder indruk maakt het dan op mij (en maken de dames dan op mij) als ze luidruchtig tegen mekaar in het Roemeens aan het babbelen zijn en aan het lachen zijn.  Als het niet is om een normaal gesprek (eventuele voorbereiding op een kamer later) in het Duits of Engels te voeren, ga dan gewoon aan één van de vele vrije tafels zitten.  Maar goed... nog niet het ergste maar 2 dames die toch minstens voorlopig geschrapt werden van mijn to do-lijstte.  Het zijn bijlange (gelukkig) niet enkel Roemeense dames die daar werken. 
- Het ontbijt/middagmaal (als je maar om twee uur opent) is sober.  Er staat van van alles wat uitgestald voor een 20-tal personen met normale eetlust.  Als er dan van bij aanvang al 7 dames aanwezig zijn, hoeft het je niet te verbazen dat je daar om 15:00 nog maar weinig te eten vindt.  Het wordt niet bij aangevuld.  De volgende maaltijd (avondeten) wordt gepresenteerd vanaf 17:00.  Vandaag best lekkere BBQ, zij het vooral spek en worst.  De kip was weeral weg voor je er erg in had en werd ook niet bijgeBBQed (hoe schrijf je dat in godsnaam?). 
- De muziek stond overdag op normaal volume en de muziekkeuze was verre van slecht.  Vanaf een uur of acht-negen ging het volume flink de hoogte in.  Ik ben dan ook gaan lopen.  Het volumeniveau was zoals we dat 's avonds gewend waren in YY of zoals op party's in Samya.  Verschrikkelijk!  Zeker omdat er geen partysfeer was.  Iedereen zat daar maar in de lounge en kon niets meer tegen mekaar zeggen.  De theke moest zelfs roepen bij de ingang opdat ik zou verstaan dat ze vroeg of alles naar wens was geweest.  Ik liet verstaan waarom ik precies wegging maar ze antwoordde enkel dat je dat wel gewoon wordt als je vaker komt.  Klinkt mij zeer bizar in de oren.
- Ze hebben geen kino, geen dampbad, geen HWP en enkel een sauna buiten.  Waar het er 's zomers leuk vertoeven kan zijn, lijkt het me daar in de winter niet veel bijzonders te zijn.  Je hebt dus eigenlijk binnen enkel een lounge. 
- Een groot nadeel vind ik dan ook weer het storende lawaai van de autostrade die vlak langs de club loopt, als je in de tuin zit.  Er zei me iemand dat je je moet voorstellen dat dat een klotsende rivier is.  Net als dat ik het bizar in de oren klinken vind dat de luide muziek wel zal wennen, klinkt het me zeer bizar om mijn hersens de opdracht te geven dat een autosnelweg een waterval is.
- De omkleedruimte en sanitaire ruimte zijn ruim genoeg.  Enkel de kastjes zijn van het type Babylon, YY....  Klein als je met winterkledij daar aankomt.

Zo de club objectief trachten te omschrijven.  Aan jou om uit te maken of dat jou er naar toe doet lopen of net niet zo.

Vooraleer ik afsluit toch nog wat meer over de dames.

Waar in alle clubs de services altijd verschillend waren bij de dames, is dat hier niet anders maar moet je er hier nog aan toevoegen dat ook de prijzen voor (gelijke) services uiteenlopen per dame.  Niet dat dat elders tegenwoordig niet voorkomt maar hier is het heel expliciet.  Als je naar Frankfurt gaat, mag je er vanuit gaan dat je bij 85 % van de dames, in de meeste clubs, geen degelijke goede seks meer kan krijgen onder de € 100.  Raamservice voor 50 euro.  Tonzoenen en meer 100 of 150 euro al dan niet gekoppeld aan een opgelegde minimum kamerduur van een uur. 
Hier heb ik een blonde dame gesproken die goede tot zeer goede service levert en mooi is en dat aan de oude prijzen zoals ze vroeger overal waren met de oude services zoals ze vroeger bekend waren.  Een tweede dame sprak ik.  Haar naam weet ik nog wel: Nana.  Zij levert ook goede diensten op kamer (en komt van Heaven 7 en Villa Vanilla, normaal gebouwd, halflang zwart haar, niet klein, niet groot) maar vraagt voor een courant gevraagde service € 20 extra zodat je onderweg bent voor een halfuurtje voor € 70.  Ik sprak ook langdurig (maar daar bleef het uiteindelijk bij) met een toffe, charmante, sexy, fatsoenlijke Duitse teeny van 18 jaar jong (zegt ze want ze ziet er 23 uit, ergens).  De babbel was heel leuk, we kwamen tot gemeenschappelijke onderwerpen maar we verschilden totaal van mening toen het gesprek uitmondde in de kamervraag en ik dus met prestatievragen op kamer afkwam.  Ze sloeg de deur dicht voor zichzelf, bij mij omdat ze 50 euro vraagt voor 15' voor raamservice.  Wil je wederom een erg veel gevraagde service dan verdubbeld ze gewoon de prijs.  Met die nuance  :lol dat ze er dan aan toevoegt dat het geen kwaad kan als het dan vijf minuutjes uitloopt.  Ze heeft voorheen gewerkt in Keulen bij Teenyland (en dus die dure prijzen meegenomen).  Ze stapt ook niet van die prijzen af want blijkbaar geeft het (vooral oudere) veel mannen een super kick om onbegrensd veel geld neer te tellen voor een 18-jarige.  Ik moet zeggen dat ze zowat de enige was die continue kamers draaide.  Er zal dus wel iets van waar zijn.  Bij mij geldt helaas het omgekeerde.  Ik ga zelden met zo'n jonge griet (wat ook meteen het voordeel was in The Palace in Frankfurt dat je daar geen dames ziet van pakweg tussen de 18 en 21).  Ze zijn nogal "flauw" op kamer gewoonlijk.  De klap op de vuurpijl was dat ik dan later op de avond van een Duitser moest vernemen dat inderdaad haar service zelfs niet fameus is.  Haar naam?  Lisa.

Het gaat in saunaclubland de verkeerde weg op, vind ik.  Lagere inkomprijzen zowat overal maar ook lagere services (tenzij je je graag blauw betaald aan een dame).  Het wordt tijd dat bepaalde clubs (liefs snel en de eersten eerst) inzien dat je beter een hogere inkom vraagt, de faciliteiten top zijn en je de dames wat in de hand hebt en niet een "vakbond" (verwijzend naar...) laat oprichten.  In ben in veel clubs al geweest.  Ik heb ook deze zomer weer heel wat verschillende clubs bezocht (na steeds lange tijd maar in enkele clubs geweest te zijn) en kan er maar één aanstippen die voorgaande gesnopen heeft: Venus in Hamminkeln  :douchen. 

       
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2019, 21:38:36 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man