Auteur Topic: ISA  (gelezen 17699 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ISA
« Gepost op: 5 augustus 2019, 23:03:10 »
ISA (SixSens) - De aanbevolen meid visited  8) 8) 8)
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=ISA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         25 something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m61
Ogen:       groenig bruin
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: geen opgemerkt   
Haarkleur:      lichtblond
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Een heel mooie dame die me opviel en me aan 'Miss Romania' Alice uit Finca Erotica deed terugdenken.
Ze heeft echt een prachtig lichaam en ik kon ze indrinken zodra ze naakt voor me stond.


Karakterschets

Correcte lieve dame, lacht graag en is spontaan en sympathiek. Kan stout en plagerig zijn. Dominant? Niet zo, eerder een plagerige meid en ik mag dat ook wel.


Presales

Ze zag me in de bar en kwam naar me toe. Ze deed me qua uitstraling terug denken aan Alice uit de FE en dat speelde in haar voordeel. Een miss-type en mogelijks de zoveelste lookalike van een of andere Miss pick your fruit contest uit het verleden. Ze was niet opdringerig, ik was weer erg snel na Jasmina geil en wist dat ik ineens 'de smaak te pakken had': dit belooft zo een neukmarathon worden waar de een na de ander word genomen. Ik liet haar de sleutel halen na een spontane goede kennismaking. Iets zei me dat ik haar naam had horen vallen en herinnerde me dat Deket me haar nog heeft aanbevolen.


Kamer

3a, same room als met Sofia.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een speelse sessie met een vrolijke vriendin!

2) Duur:
Half uur

3) Communicatie en klik:
Zeer goede klik, beetje moeilijker communicatie gezien ik haar hier en daar moet leiden. Dat is normaal, het is de eerste maal dat we op kamer belanden, ik ben zeker dat het beter wordt! Bepaalde dames moeten toch meer geleid worden dan andere, bij Jasmina was dat bijvoorbeeld niet het geval.

4) Betrokkenheid:
Soms betrokken, soms iets minder, onwennig soms en viel ze wat uit haar rol. Domineren is niet zo haar stijl dus een volgende maar meer dat plagerige benadrukken, daar is ze goed in. Er was goed fysiek contact doch minder dan met mijn vorige dame (en de volgende deed dat voor allemaal verbleken).

5)Sessie:
Een goede sessie, geen vonken, wel een mengeling van optick fick, gfe en een rollenspel met 'domineren' dat ze toch aardig deed. Zeer goede seks, te snel kwam ik klaar bij deze bloedmooie meid.


Afhandeling en betaling

Correcte afhandeling.


Aftersales

Geen echte, ze lonkte me wel. Ik ging even bij haar toen  de vrolijke bende van ellende (niet van het forum) in discussie was met de security-guy.  :039:


Fazit en Score beleving

Herhalingsgevaar is gegarandeerd, dat Deket mij deze meid heeft aanbevolen was zeer juist, ze is ook (een van mijn vele) mijn types. Met late dank daarvoor haar onder de aandacht te brengen.

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2019, 23:16:22 door Vazkor »