Auteur Topic: Sabine  (gelezen 17693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sabine
« Gepost op: 5 augustus 2019, 23:06:16 »
SABINE (SixSens) - Rodeoseks
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Sabine]
Land:             Roemenië/Duitsland
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         30ca
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m61
Ogen:       bruin
Model:            gewoon slank
BH:                 eerder A
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   geen
Haarkleur:      zwart lang
Haarlengte:    lang? had haar in knot gewikkeld
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken (PSE) Rollenspel
[/box]

Uiterlijk

Een dame die ik me moeilijker voor de geest kan halen om logische redenen, ik was beneveld op dat moment door de getrakteerde vodka-redbulls. Het was een leuke ervaring, zo een dame dat op je schoot blijft kleven vlak naast de plek waar de drank wordt verdeeld. De DVP's gaan er graag als vliegen op af op zulk gezelschap met een emmer met zo'n fles met redbulls, dat viel op.


Karakterschets

Onvoorspelbaar, klok kijkster als het erop aankomt (dan heeft ze ineens een 'nuchter' moment...), ontembaar vasthoudend, niet echt luisterend naar wat je wil, doet haar ding en loopt vaak in en uit de kamer. Een babbelkont is ze ook. Ze was heet, dan weer helemaal niet heet: Mme wispelturigheid in eigen persoon.


Presales

Die babbelkont deed haar ganse leven uit de doeken, dat arm schaap heeft behoorlijk wat meegemaakt en ze had wl een behoorlijke kont ook. Ze was beschonken zoveel was duidelijk maar niet voor de Zwarte wolf die dat zelf ook was op dat ogenblik. Je zit eenmaal in een sfeer van drank, wijven & rok 'n roll en dan gaat het verstand volledig de mist in.


Kamer

Nr. 2 in bovenverdieping. Het was nu simpeler om een kamer gans boven te regelen gezien het erg laat was en de drukte gezakt.


Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Rodeosessie, moeilijk te hanteren meid dat zich in alle mogelijke bochten wringt voor en tijdens de seks. Dit is in feite een 'melij sessie' na haar hele trieste verhaal. Niet meer!

2) Duur:
1 uur, dat is dus welgeteld 1 uur teveel...

3) Communicatie en klik:
Eerst zeer goed bij de presales of wat noem je goed; een dronken wijf dat haar leven verteld, ik maakte dat niet eerder zo mee.

Madam moest eerst douchen (truc 1), dan ineens die verdomde lakens vergeten (truc 2) en dan gauw een vriendin wat doen (truc 3).Dat verzandde algauw in een moeilijke bevalling op kamer waar ze maar moeilijk kon bevatten of wilde luisteren wat ik wou. Ze probeerde het, ja. De klik was ineens heel wat minder, er was niet veel mee aan te vangen. Het werd een moeilijke dialoog met een dame waarvan nu duidelijk werd dat ze er toch wel ver heen was.

4) Betrokkenheid:
Geen. Maar echt niks van betrokkenheid, de slang deed haar ding: kronkelen in alle bochten, ambetant doen en tijd rekken.

5)Sessie:
Dat verliep heel moeizaam: ze was totaal onmogelijk om goed mee te spelen, geen fijne vrijpartij, ze bewoog veel heen en weer was erg wild en ontembaar in haar bewegelijkheid. Rollenspel met dominantie deed ze een beetje maar ik kon er op een of andere manier niet geil van worden want ze deed alles te bruusk zonder gevoel voor verleiding. Overgaan op seks: nu werd het pas fun, de seks leek wel een rondje op de rodeowedstrijd maar dan op een dolle koe:



Seks zoals ik dat gewoonlijk graag heb was een schier onmogelijke opdracht, ze bewoog veel te veel heen en weer, voor en achter en ik kreeg hem er gewoon niet in haar vagina gestopt. Dan vloog ze naar achter of naar rechts. Mijn sekswapen verloor veel van zijn scherpte en hardheid, dus dan maar weer masturberen en dat is onhandig met condoom en dan bedoel ik het tweede condoom  want ook dat was een huzarenstukje. :/

Ze deed een poging tot oraal dat ik gauw afblokte, het was nog erger. Het condoom moest weer af en ik masturbeerde verder terwijl ze me verleidde op haar manier. Ik streelde haar lijf haar tieten als dat even kon. Ze wou per sé ook gevingerd en haar pussy gelikt worden, ik deed een onhandige poging (remember de vodka's). Ze was ook nu weer heet en later weer niet meer en moest dit opnieuw.

Na zekere tijd werd hij weer wat stijver en besloot ik over te gaan op doggy en condoom nr. 3 werd erop gezet. Dat had de klus sneller moeten kunnen doen klaren als het anders niet gaat. Helaas, ook dit werd een ware uitdaging. Ze hield haar handen tegen de muur, vloog naar voor, links, naar achter zoals eerder en gooide me zelfs eens compleet van haar af op het moment dat ik hem er even in had en kon doorpompen.

Die dolle koe bleef dol. Ik zei ongeduldig of ze eens wat langzamer wou bewegen en ze zei 'ok, langsamer...langsamer'. Voor ze terug wild werd, had ik ze even in de tang en neukte ik door tot ze vol zat, of het condoom toch. Het was als een schier onmogelijke opdracht waarbij je als een ware Jedi-knight the force moet aanwenden om je liefdespistool precies in haar kutje te planten om net op dat juiste moment het goede schot te kunnen lossen als ze niet teveel beweegt, me blokkeert of me weer van haar afwerpt door ineens met haar kont naar achter te wippen om hem eruit doet wippen door een ruk naar links of rechts te maken zoals steeds opnieuw gebeurde. Het is zoals in die film van star wars met de death star:

                     

En het lukte me zowaar net klaar te komen op een rustmoment van haar...ja, waaauwww ik kwam klààààr op een gekke rampslet! :D Dat op zich is al om er euforisch van te worden bovenop het orgasme. Ze wou weer lekker wild doen maar ik hield haar kont met kracht vast met mijn handen tot het orgasme quasi geweken was.

Dit voelde toch wel als een overwinning, dit was de 7de kamer van het hele weekend en ik weet niet hoe vaak ik al was gekomen: veel, heel veel. 7de kamers zijn in mijn ervaring niet steeds de beste gebleken.

Na de seks wou ik dit echt afsluiten en op een half uur houden. Ze zei dat het 40 minuten waren en ze had nog gelijk ook, dat tijdrekken loonde. Verdomme! We gingen door tot het uur werd vol gemaakt en bleven liggen. Ik probeerde wat te masturberen en kon nog eens komen, warempel. Leuk genoeg ziet ze er dus wel uit om een übergeile wolf weer te doen komen na wat ontaardde in een best zwaar neukweekendje. Ze wou nog vanalles doen (douchen, roken etc) maar hield ze bezig tot de tijd echt vol was. Niet meer met mij. Ze had het door en toen het uur voorbij was zo snel mogelijk afrekenen...bij de cashkoe.  :cry

6) Extra vermeldingen:
Te mijden meid voor de goede verstaanders alsof dat al niet duidelijk was!


Afhandeling en betaling

Het werd een uur omdat we er 10 minuten over waren door al haar trukken van de foor. Dus had ze daar gelijk in al moet gezegd dat haar tijdrovend weg en weer geloop en gepauzeer had moeten afgetrokken worden.


Aftersales

Geen, sluitingsuur was er bijna en had echt  geen zin in aftersales met die dame.


Fazit en Score beleving

Geen milliseconde herhaling zit er in bij deze rampslet. De score is optimistisch louter en alleen voor de amusementswaarde: we onthouden dit soort sessies zelfs langer dan de middelmatige en goede sessies. Spijtig genoeg is dat zo.


Belevingsscore: **1/2 +  .... voor de 'amusementswaarde'(mèh...)


Afsluitende video ter sfeerschepping terwijl de koppige cowboy steeds weer van die gekke koe wordt geworpen...

« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2019, 23:16:54 door Vazkor »