Auteur Topic: Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)  (gelezen 64244 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Gepost op: 11 augustus 2019, 08:37:33 »
Deze kinkylady die er al tijden staat op deze kamer nu met SM bordje , 2e venster van links, en meer SM outfits en zwaardere make up dan voorheen, heb ik ook eventjes terug geprobeerd. En dat was geen straf. Relaxt in omgang en tijd, met opfrissen wat zij ook netjes deed. En zo een geil spel gespeeld waarbij ik haar toyboy was en ze speels verkende wat mij opwond en ik kon hebben. Van geile facesitting waarbij ik haar ook moest beffen, nipleplay, licht anaal verkennend werk met wat vingers, ze kwam tot 3 bij mij. Maar ook haar orale verwennerij van mij deed ze prima. Dame is wat kleiner van stuk, maar vriendelijk en service gericht, best aardige kinky kamer op de begane grond van dat grote pand. Ik zal haar zeker nog een x bezoeken:amazone
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2020, 17:34:09 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2020, 14:17:17 »
Ik heb die als verzetje tussendoor ook eens geprobeerd.

Vriendelijk meisje, dat wel, en ze levert ook wel min of meer de gevraagde service. maar het was nogal afgemeten professioneel. Ik vond het niet veel speciaals. Misschien ben ik 'te goed' gewoon, maar bv wat zij 'plasseks' noemt, stelt echt niet veel voor. Dat verwonderde mij wel, want ze heeft daar wel wat speelgoed in de kamer liggen, en bij een pakkaatje 'soft SM' had ik toch wel verwacht dat iets simpel als een golden showerke wel op een veel leukere manier zou kunnen gegeven worden. Ik was daar eigenlijk min of meer voor binnengegaan, omdat degene aan wie ik dat anders vraag, 'niet kon plassen' op dat moment, en de andere kandidate waar ik daarvoor langsloop, was bezet.

Zoenen doen de meeste niet, dat vind ik dus al geen echt minpunt, maar ik had vooraf gevraagd of ze haar poes liet likken, en dan kon. Jaja, een minuutje of zo, en dan moest de volgende actie al komen. Aan haar kont mocht ik ook al niet te veel prutsen. En ze had zo een ingewikkelde constructie aan, die ze blijkbaar niet graag helemaal uit wou doen. Tieten bloot (wel mogen mee spelen) en poes bereikbaar, maar je krijgt zo de indruk dat ze zich niet graag helemaal in in haar blootje zet. Nu ja, het speelgoed was bereikbaar dus.

Slecht kon ik het niet noemen, maar ik ga er toch niet meer langs, denk ik. Misschien is ze beter in het wat meer 'heavy' werk, maar da's dan weer niet mijn liefhebberij. Een tegenvaller? Nee, je moet af en toe eens eentje nemen dat je nog niet eerder had. Het is een hobby he.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2020, 14:22:58 door Vanderbeffen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2020, 14:58:09 »
Herkenbare reactie.
Verschilt dus niets van toen ik ze in 2015 geregeld bezocht, al deed ze toen nog geen soft sm.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2020, 12:22:11 »
Af en toe laat ik me eens verleiden om “vreemd” te gaan. Met “vreemd” gaan bedoel ik dan dat ik niet één van mijn vertrouwde vaste dames bezoek maar eens bij een voor mij “nieuwe” dame binnen stap.

Je moét natuurlijk als wandelaar af en toe eens “iets anders” proberen. Soms valt dat gewoon goed mee, soms ontdek je op die manier een nieuw toppertje maar af en toe loop je ook eens een teleurstelling op.

Zo’n teleurstelling liep ik een tijdje geleden op bij Dana. Deze mooie, blonde, Roemeense dame had me met haar kinky looks al een aantal keren proberen te verleiden. Ik had zelfs al een keer of twee een babbeltje met haar gedaan aan de deur en die gesprekjes verliepen vlot en waren tevens veelbelovend m.b.t. de te verwachten service. Er bestaat echter een spreekwoord dat zegt “schijn bedriegt”.

“Iets” had me lange tijd doen twijfelen maar uiteindelijk stapte ik dus toch eens binnen bij Dana. Toen ik halt hield vóór haar raam en op haar afstapte was ze redelijk enthousiast. Vanaf dat ik binnen was en het gordijntje dichtgeschoven was nam dat enthousiasme echter een flinke duik. De kamer en de speeltjes die daar aan de muur hingen waren ook weer heel belovend, het gesprekje vooraf was dat echter niet, dat verliep tamelijk stroef.

Omdat mijn verwachtingen nogal hoog lagen betaalde ik ineens het dubbele tarief om alzo wat ruimer de tijd te hebben om met Dana te spelen en om te kunnen genieten van wat extra diensten. Zelfs de extra 50 Eur kon Dana niet echt bewegen tot wat meer enthousiasme dus begon ik stilaan te vrezen dat ik twee verkeerde beslissingen binnen de twee minuten had genomen, een eerste was om bij Dana binnen te stappen, een tweede om haar bij een eerste bezoekje al direct 100 Eur te geven.

Ik waste me in stilte aan de lavabo terwijl Dana wat doelloos door de kamer bewoog en uiteindelijk een beetje verveeld op het bed op mij ging liggen wachten.

Wat zich daarna op het bed afspeelde was zonder meer “goed” te noemen, niet uitzonderlijk, gewoon “goed”. Dana beheerst duidelijk de nodige technieken om de te verwachten handelingen uit te voeren, ze is echter voor mij een beetje té professioneel. Geen verkeerd woord over hetgeen ze doet maar er zou een beetje meer omkadering bij mogen zodat het allemaal wat spontaner aanvoelt.

Haar poesje mocht ik likken maar verder mocht ik haar niet al te veel bepotelen, ze kwam daarvoor met een paar vooraf verzonnen smoesjes op de proppen. Het pijpen was OK, niet al te lang en redelijk standaard. De prostaatmassage was in orde, daar kan ik geen verkeerd woord over zeggen, Dana wist al snel waar ze moest zijn met haar vingers en ze maakte daar ook de juiste bewegingen mee. De penismassage met olie was flauw, dat heb ik op andere adresjes al veel uitgebreider en beter meegemaakt.

Alhoewel de kamer vol hing met kinky en soft SM speelgoed maakte Dana daar helemaal geen gebruik van, ze vroeg zelfs niet of ik daar interesse in had. Nochtans had ze vrij snel kunnen zien dat ik soms wel een beetje kinky minded ben.

Terwijl Dana met een paar vingers in mijn kont speelde en ze een beetje doelloos met haar andere hand overal wat probeerde te kriebelen zorgde uiteindelijk mijn eigen hand ervoor dat ik mijn zakje kon leeg spuiten.

Ik kreeg papier voor mijn handen terwijl Dana mijn volgespoten buikje proper maakte. Even later kwam ze naast me liggen en volgde er nog de duidelijk obligate nababbel. Dat gesprekje voelde van haar kant écht aan als een verplicht nummer. Er was trouwens doorheen het ganse bezoekje helemaal geen sprake van een wederzijdse “klik” en het bleef ook moeilijk communiceren.

Tijdens het wasje achteraf en het aankleden deed ik nog wat moeite om een gesprekje op gang te brengen maar dat bleek vergeefse moeite te zijn.

Bij het afscheid van een dame heb ik graag nog even een knuffel maar zelfs die was professioneel en ietwat geforceerd.

Tja, het was een tijdje geleden dat ik nog eens een teleurstelling had opgelopen in het SKW maar dit was er toch weer eentje. Té veel betaald voor een té beperkte service en een té beperkte tijd. Ik stond trouwens na nét 30 minuten al terug buiten, een té beperkte tijd dus voor de betaalde prijs, temeer omdat er ook geen extra diensten geleverd werden.

“Elk nadeel heb zijn voordeel” zei ooit de beste Nederlandse voetballer uit de geschiedenis. Wel ja, zo’n teleurstelling heeft toch ook weer een voordeel, ik besef namelijk nu weer hoe goed ik het heb bij mijn vertrouwde vaste dames. De tijd en de service die ik dáár krijg staat in schril contrast met wat ik “slechts” kreeg bij deze Dana.

Herhalingsgevaar: je hebt het natuurlijk al begrepen, néén dus.

Volgende keer weer terug naar mijn vertrouwde vaste dames, het zal weer een tijdje duren voordat ik nog eens “vreemd” ga.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2020, 10:12:35 »
het zal weer een tijdje duren voordat ik nog eens “vreemd” ga.
Na mijn eigen redelijk recente ervaring bij Dana, kan ik me helemaal terugvinden in jouw verslag. Gelukkig had ik slechts 50 euro geïnvesteerd. Voor die 50 euro heb ik de zak leeg kunnen maken, en Dana weet ook wel hoe je een piemel moet hanteren. Maar de stroefheid in de omgang, ik kan het me voorstellen, voor 50 euro min of meer aanvaardbaar, voor 100 euro totaal niet.

Het zinnetje dat ik uit jouw verslag citeer: daar kan ik me NIET in terugvinden. De teleurstelling na zo een bezoekje weegt niet op (vind ik) tegen de spanning en de kriebels om regelmatig eens ergens 'nieuw' binnen te stappen. Eigenlijk zou je het tegendeel moeten doen van wat je schrijft. Redelijk snel opnieuw ergens eentje pakken waar je al lang een oogje op hebt. Veel kans dat dit dan beter meevalt, en een bovenliggend goed gevoel dekt een onderliggende teleurstelling af.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2020, 17:54:30 »
het zal weer een tijdje duren voordat ik nog eens “vreemd” ga.
Na mijn eigen redelijk recente ervaring bij Dana, kan ik me helemaal terugvinden in jouw verslag. Gelukkig had ik slechts 50 euro geïnvesteerd. Voor die 50 euro heb ik de zak leeg kunnen maken, en Dana weet ook wel hoe je een piemel moet hanteren. Maar de stroefheid in de omgang, ik kan het me voorstellen, voor 50 euro min of meer aanvaardbaar, voor 100 euro totaal niet.

Het zinnetje dat ik uit jouw verslag citeer: daar kan ik me NIET in terugvinden. De teleurstelling na zo een bezoekje weegt niet op (vind ik) tegen de spanning en de kriebels om regelmatig eens ergens 'nieuw' binnen te stappen. Eigenlijk zou je het tegendeel moeten doen van wat je schrijft. Redelijk snel opnieuw ergens eentje pakken waar je al lang een oogje op hebt. Veel kans dat dit dan beter meevalt, en een bovenliggend goed gevoel dekt een onderliggende teleurstelling af.


Ik ben het dan weer helemaal NIET eens met de laatste alinea van jouw bericht. Soms wil een mens uiteraard wel eens ergens "nieuw" binnen gaan en dat zorgt wel degelijk voor spanning en kriebels maar als dan het enthousiasme van die "nieuwe" dame al tot een bedenkelijk niveau zakt als het gordijn nog maar net dicht is dan zijn die spanning en die kriebels ook al weer gauw verdwenen.

Ik ga écht niet, zoals jij voorstelt, mijn teleurstelling verdrijven met wéér een nieuwe dame te bezoeken waarvan ik niet weet wat ik er mag van verwachten. Het kán hé, dat de volgende "nieuwe" wél meevalt maar ik ga even het risico niet nemen.

Ik zal je zeggen hoe mijn teleurstelling ondertussen VOLLEDIG weggespoeld is ......... door vrijdag en vandaag 2 van mijn vaste en favoriete dames een bezoekje te brengen. Voor dezelfde prijs als bij Dana heb ik bij beide dames een SUPERSERVICE gekregen.

Wie was Dana ook weer?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2020, 17:15:21 »
Onlangs nog eens afgezakt naar het SKW. 
Want het is zo, dat af en toe een jonge griet "nemen" de sleutel is tot een geluksgevoel, dat is geen mening maar een feit.

Dat was vandaag helaas niet het geval, ik heb het paradijs niet gevonden bij deze Dana.  k vraag me op dit moment zelf af waarom ik bij haar ben binnen gegaan?
Na een eerste ronde had ik besloten om te kiezen uit Alexandra en the babe op VR 24/2. Op weg naar mijn keuze keek deze Dana me op een wijze aan dat ik richting haar raam ging. Ze deed open en ik ging onmiddellijk binnen en we verdwenen naar de achterkamer.
Ruime en mooie kamer, deze was picco bello  :lol

Het bezoek was niet goed voor mij. Dat is geen kritiek als het niet goed was, het is gewoon de waarheid.
Ik voelde niets bij deze meid. Ze mocht nog zo dikwijls " Oh baby " ( heeft dit zeker 20x herhaald) zeggen. Het gleed allemaal van mij af zonder dat ik iets voelde. Maar de echte afknappers waren:
- we lagen nog maar 5 minuten op bed of haar mobieltje ging, dit lag nog aan haar raam " sorry baby, i have to answer ", zij het bed uit en naar de gsm om de oproep te beantwoorden.
- terug samen op het bed, ik wou aan mijn (beruchte, bekende, verschrikkelijke ... ? )befsessie beginnen, " Oh baby, i have to wash my pussy first ". Ja zeg...

Het was allemaal heel routineus wat Dana deed. Geen sprankeltje fantasie, heel weinig initiatief. Wel veel kusjes op de borst. Alle grieten doen da vaak, mij doet dat echt niets ..... i hate it.

Lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een bezoek. Hoge verwachtingen .... diep vallen ....
Terug een ervaring rijker en een illusie armer. Ze zag er nochtans zo geil uit.
First impressions often lie, they often fool the naked eye.
Herhalingsgevaar 0.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:36:02 »
Niet geschoten is nooit raak, zeggen ze wel eens  :-\
Ik zal ze dan maar schrappen, die knappe griet staat al een tijdje op mijn lijstje .... afgevinkt
Indien ik "oh baby baby" wil horen, gratis op youtube   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline NickMoi

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2021, 20:27:18 »
Ik kom zojuist van bij Dana... Ondertussen werkt ze al 9 jaar in de straat. Van een brave ietwat verlegen meisje heeft ze zich ontpopt tot een perverse Godin. Man wat een lijf ... Na het spel dat toch 1 1/2 uur heeft geduurd, hebben we een fijn gesprek gehad. Eigenlijk is ze superlief maar ze gaf me toe dat ze uitgekeken is op pijpen en neuken. Ze blijft blijkbaar de hele zomer werken en gaat dus niet met vakantie.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 3 juli 2021, 23:35:56 »
Een knappe griet. Ik ben er ook eens bij geweest, nog voor de coronatijd, eigenlijk omdat ze soft sm adverteerde en ik dacht dat ze dan zeker wat stoutere dingen goed zou beheersen. Maar dat viel me toen tegen. Zelfs een golden showerke kwam er maar heel benepen uit. Misschien/waarschijnlijk ontplooit zij zich beter bij langere dates (meer centjes) maar bij mij blijft het sindsdien bij vriendelijk groeten in het voorbijgaan en soms eens een korte babbel. Eigenlijk jammer, want ze is best wel aantrekkelijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 23 juli 2021, 14:20:48 »
Knap is ze in ieder geval wel, en altijd zeer vrolijk.

En wat is 't nu? Kinky of niet?
Ik gok toch op 't eerste, want als ik VDB zijn kennis van kinky hoor, gaat dat niet verder dan aan de pisbak hangen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik ga Bema er eens heen sturen, en als die 't overleeft, waag ik ook de spong in het diepe duistere  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/2, Dana (Roemeense blondine /dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 23 juli 2021, 22:46:05 »

Ik gok toch op 't eerste, want als ik VDB zijn kennis van kinky hoor, gaat dat niet verder dan aan de pisbak hangen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Soft kinky he SM. Ik ben inderdaad geen kinky fan, maar het mag wel af en toe eens wat pittiger worden.

Wat zeker in het voordeel van Dana pleit, is dat zij bij mijn bezoek (was niet recent hoor, maar ergens tussen de beide sluitingen in) wel zal gemerkt hebben dat ik niet 100% enthousiast was over mijn ervaring met haar, maar niettemin blijft zij altijd vriendelijk als ik haar passeer, en er kan ook regelmatig nog een praatje af.