Auteur Topic: Carmen (Roemeense)  (gelezen 17095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Gepost op: 15 augustus 2019, 12:19:13 »
Naam: Carmen
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 20
Lengte: 1.50 - 1.55
Postuur: normaal/volslank
Borsten: prachtige natuurlijk tiener d-cup
Tatoeage: ja
Piercing: ja
Haar: bruin
Taal: Duits (redelijk), Engels (redelijk)

Recensie
Juist op het moment dat ik overwoog om dan maar de rest van mijn lichaam onder handen te laten nemen door de masseuse plofte een stuiterballetje op het bankje voor Firehawk en mij. Een dametje dat prominent lid is van de snoepbrigade. Leuk, grappig bengeltje met een ondeugend koppie maar het zoetekauwen heeft duidelijk zijn weerslag gehad on that ass waardoor ze een full member of the DKC is. Normaal een categorie die niet zo snel in mijn balboekje voorkomt.

Ze stak haar hoofdje over de leuning en uitdagend kwam haar tongetje te voorschijn. Al snel was het een wedstrijdje gekke bekke trekke. Ik verplaatste me naar de bank die ruggelings tegen de hare stond en we gingen verder met dollen. Nu had ik gedacht dat de kamervraag vrij snel zou komen maar tot mijn verbazing bleef deze achterwege. Aangezien we ons nog nooit aan elkaar hadden voorgesteld toch maar eens de namen uitgewisseld. Zij ging als Carmen door het leven hier. Een aantal malen had ik vakkundig een val opgezet om haar de kamervraag te laten stellen maar ze wist telkens te ontsnappen. Ik als man zijnde moest die maar stellen. Na een klein half uurtje had ik het web dermate om haar heen gesponnen dat ze uiteindelijk toch de vraag stelde. Aangezien de relatieve rust stelde ik voor om te kiezen voor een appartementje bij de theke.

Zonder haar hookerheels bleek ze amper drie turven groot te zijn. Ik plaagde haar daarmee en ze ging op bed staan zodat ze groot zou zijn. Ik volgde haar voorbeeld en al snel begon ze te stoeien. Ze liet zich op bed vallen en toen ik me naast haar neerlegde begon ze hartstochtelijk te tongzoenen. Daarna was het mijn beurt om haar de beloofde massage te geven. Dit beviel haar wel en na afloop begon ze weer met hetzelfde enthousiasme te tongzoenen. Een bezigheid die haar duidelijk wel bevalt. Via oor, nek en tepels zakte ze langzaam af naar beneden. De BJ die daarop volgde was met de nodige variaties, ook de balletjes werden uitvoerig door haar tongetje bewerkt om dan tegelijkertijd met haar handje een edging HJ te geven. Ze wisselde het geheel regelmatig af en voor mij was het genieten geblazen. Regelmatig vroeg ze of alles ok was met als toevoeging dat dit onze eerste keer samen was en zij nog niet wist wat ik lekker vond.

Natuurlijk mocht de daad zelf niet ontbreken en liet ze on top mijn lid langzaam in haar verboden vrucht zakken. Ze liet zich voorover zakken en haar tongetje zocht de mijne. Het tempo was laag maar toch intens. Na een tijdje greep ze zich vast aan mij en rolde door in missio. Ik maakte de grap dat ze zeker wilde dat ik al het werk deed maar ze liet zich wederom niet vangen en zei dat dit standje romantischer was. Ons ritme bleef traag en onderwijl bleven onze tongen verstrengeld. Haar zachte kreuntjes werden intenser en sneller en voor mij het teken om het tempo op te schroeven. Na een tijdje volgde de ontlading dan ook. De ontstane smeerboel in het rubberen opvanghuis werd door haar liefdevol verwijderd en de veroorzaker schoongemaakt. We hadden nog tien minuten voordat het uurtje voorbij was. Ik was benieuwd hoe oud ze eigenlijk was. Toen ze twintig zei deed ik alsof ik een doodzonde had begaan. Ze pakte een kussen en begon hier lichtjes mee te slaan. Het werd een stoeipartij die uitmondde in tongworstelen. De tijd zat erop en positief verrast de kamer verlaten.

Carmen is een ontzettend leuke jonge dame. Flirterig, grappig, ondeugend en spielerisch. Op de kamer volledige inzet en wilt het je 100% naar de zin maken. Vaste plekje is meestal het eerste bankje dat je ziet als je de bar inloopt of loopt een beetje te jagen tussen entree bar en Kino.