Forum > NEDERLAND

Club De Villa - Beekbergen

(1/1)

HellaHolla:
Gistermiddag voor het eerst op bezoek geweest in De Villa in Beekbergen. Eigenlijk had ik het plan om een bezoekje te brengen aan Huize Fleur in Apeldoorn maar toen ik daar braaf op het bankje zat te wachten op de dames kwam de gastvrouw vertellen dat alle aanwezige dames op dat moment bezet waren. Geen probleem, volgende keer beter. Zit wel snor daar.

Ik ben eigenlijk een beetje een verwende klant wanneer ik in Nederland aan de wandel ga, dit jaar stond toch grotendeels in het teken van Duitsland en de saunaclubs. Van wandelen "op eigen grond" komt nog maar weinig terecht. Ik zoek tegenwoordig toch een stukje meer dan simpelweg keezen en wegwezen. De Villa had ik een tijdje geleden hier over gelezen en ik werd nieuwsgierig met name door het feit dat er weinig over wordt geschreven. Het moest toch wel andere koek zijn dan de normale huizen, zeker gezien de prijzen moet ik er dan als echte Nederlander even achteraan zeggen.

Afijn, met dat gezegd hebbende gistermiddag in de auto gestapt in Apeldoorn en binnendoor naar Beekbergen gereden. Net buiten het dorp richting Arnhem stak er iets boven een heg uit wat ik herkende als het logo van de website en kon ik de discrete parking opdraaien. Nu lees ik in dit draadje wat gedoe over afkomst en uiterlijk i.c.m. een zeker deurbeleid. Ik ben zelf Nederlander en had een soort van casual friday outfit aan. Geen zakelijke toestanden of andere dingen waaruit moest blijken dat ik bepaalde achtergrond heb. Low-profile dus.

Aangebeld en de gastvrouw kwam al snel de deur openen. Toen ik binnen was gestapt vroeg ze vriendelijk of ik op de hoogte was van de prijzen die de club hanteert, ze had namelijk eerder die dag twee andere klanten zien vertrekken die niet op de hoogte waren en het toch iets te veel van het goede vonden. Ik was wel goed geinformeerd vooraf en liep na mijn bevestiging met haar naar de bar. Kreeg een drankje aangeboden van de eigenaar en liep daarna de tuin in. Wat een schitterende plek is dat zeg, echt super ingericht. Geldt ook voor de binnenkant van de barruimte overigens. Alles straalt klasse en luxe uit.

Ondertussen was de gastvrouw aan de beschikbare dames gaan vragen of zij zich wilden komen voorstellen. Maar dat gaat niet pelotonsgewijs zoals in een privehuis als je daar zonder afspraak binnen komt. Er waren twee dames beschikbaar en deze kwamen zodra ze gereed waren elk afzonderlijk in de tuin er bij zitten. De dames in kwestie waren Gaby en Louise. Beiden Nederlandse dames, erg vriendelijk, uiterlijk super en voor mij het meest positieve: ze kwamen niet direct zowat bovenop me zitten. Was een beetje alsof ik met twee bekenden iets aan het drinken was op het terras. Was erg ontspannen allemaal.

De dames ontdekten al snel dat het niet de eerste keer was dat ik bij een erotisch oord had aangebeld en stelden op een gegeven moment meer vragen aan mij dan andersom haha. Ik geef daar niet om en deel graag mijn ervaringen met anderen. Daarnaast vind ik het ook leuk om wel eens iets mee te krijgen van de vrouwelijke kant van het verhaal!

Na een minuut of 10 kwam de gastvrouw vragen of ik een rondleiding wilde door de club wat inhield dat ik de beschikbare suites mocht gaan bekijken. Samen met haar naar boven gelopen, er waren 3 van de 5 suites beschikbaar op dat moment. Ze heeft me (als ik het goed onthouden heb) suite 1, 2 en 3 laten zien. Ze zagen er allemaal super uit, Van Der Valk is bijna lelijk vergeleken met deze kamers. Daar wilde ik wel een tijdje vertoeven. Hierna vroeg de gastvrouw me welke suite ik zou willen gebruiken en heb met haar afgesproken dat ik graag mijn hand op suite 2 wilde leggen. Voorzien van bad.

Terug naar beneden getogen vroeg de gastvrouw of ik al een idee had wie van de twee dames ik beter wilde leren kennen. Dat betekent,:1-op-1 verder praten en kijken of je er mee naar de suite wil. Ik vond beide dames heel netjes, vriendelijk en fijn overkomen maar je moet toch een keuze maken. Ik heb voor Louise gekozen die even later naast mij plaatsnam in een aparte hoek in de club. Met haar kort gesproken over van alles en nog wat om te peilen of er meer in zat en dat was het geval van beide kanten.

Minuutje of 10 later de knoop doorgehakt maar niet voordat Louise vroeg of ik nog met Gaby wilde spreken. Heel erg correct van haar. Van wat ik begreep kunnen de dames onderling goed met elkaar overweg. Dat is fijn! Mijn keuze stond echter vast en ze vertrok alvast naar boven. Meer over onze tijd samen schrijf ik elders apart op.

Terwijl Louise naar boven was kwam de eigenaar nog even bij mij buurten en spraken we over alles wat dit mooie wereldje heeft te bieden. Ze doen erg hun best om iets unieks en exclusiefs aan te bieden aan de klanten. Ik kan mij zo 1-2-3 ook geen andere plek bedenken die hetzelfde doet in Nederland. Men wist zelf nog wel een plek te noemen ergens in Laren maar ik ben de naam vergeten. In ieder geval geen interessante optie daar Beekbergen voor mij om de hoek is.

5 minuutjes later kwam de gastvrouw weer bij mij om mij te melden dat er boven een hele mooie meid om mij aan het wachten was. Nou, dan moeten we maar eens gaan kijken. Achter haar weer de trap op en halverwege stopte de gastvrouw om mij een hele fijne tijd te wensen samen met Louise. Daar stond ze dan in een mooi setje. Pas toen besefte ik me dat ik toch op een andere plek dan waar ik normaal kom was beland. Wauw. Meer over Louise in haar eigen topic wat ik zo zal gaan openen.

Na het samenzijn vroeg ik mij hardop af wat nu de bedoeling was, betalen en wegwezen of kon ik nog wat drinken in de bar? Dat laatste was geen enkel probleem en ik schoof beneden aan waar het allemaal begonnen was. Stuk meer vrouwen nu, ik denk ongeveer 6 in totaal. Allemaal verschillend, voor iedereen zit er wel iets tussen denk ik zo. Onder het genot van een biertje nog flink nagepraat met de gastvrouw, was ondertussen een andere dame dan degene die mij ontvangen had. Leuk om wat over hun achtergrond te praten en zij vonden het maar wat interessant om soms ook naar mijn verhalen te luisteren. Totaal geen haast en stress in de tent. Ik hoorde ook de dames onderling praten met elkaar en dat ging allemaal op een hele leuke toon. Geen gedoe en geklaag deze vrijdag in Beekbergen. Dan weet je als klant ook al snel hoe de sfeer er bij hangt.

Na een biertje te hebben genuttigd heb ik Louise gedag gezegd en bedankt voor het samenzijn. Even langs het pinapparaat gehopt op het kantoortje en na ongeveer 2 uur in totaal heb ik de club weer verlaten. Ja, de club is behoorlijk duurder in vergelijking met andere huizen maar de kwaliteit is er ook naar. Mij is nog gevraagd of ik het de prijs waard vond die ik heb betaald. Ik kon niet anders dan daar volmondig JA op te antwoorden. Het is vast niet voor iedereen weggelegd en ik zal er ook niet wekelijks komen. Maar terugkomen zal ik er. Ze hebben alles voor elkaar daar in Beekbergen.

Nog wat korte feitjes over deze club en waar vermoedelijk ook de kwaliteit uit voort komt:

- Dames zijn allemaal Nederlands
- Dames doen dit werk niet full-time maar als bijbaan (lees: geen uitgebluste dames die het allemaal als verplichte nummertjes zien)
- Dames kunnen onderling goed met elkaar opschieten
- De tijd wordt door de gastvrouw bijgehouden en niet door de dame zelf (lees: dame kan niet smokkelen met de tijd wat in Duitsland wel eens gebeurd)
- De dames die ik gisteren heb gezien en gesproken hadden allemaal goede zin en waren absoluut niet lusteloos

Personeel en dames, bedankt!

https://www.clubdevilla.nl/

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie