Auteur Topic: Kinkylady Alesia, SM Studio Nederland (Almere - Utrecht - Amersfoort)  (gelezen 17581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Kinkylady Alesia, SM Studio Nederland (Almere - Utrecht - Amersfoort)
« Gepost op: 28 augustus 2019, 14:14:27 »
Mooie superslanke blonde Roemeense twintiger die erotiek combineert met kinky spelletjes en SM. Super legs, en billen, en knappe meid, die ook speels in. Leuk voor de beginnende SM er en mensen die echt soft sm willen met erotiek. Ze is is het vak nog aan het leren, maar speel zeker met potentie tot meer,, en op een plezierige erotische manier. ook al wat speeltjes aanwezig en SM kleding en mooie lingerie. Ze wist me goed op te geilen met een teasing spel waarna ik stap voor stap getest werd op haar aanrakingen, spelletjes en speeltjes. Dit smaakt naar meer, zeker als ze zich ontwikkelt

Ook goed in trio's met haar knappe vriendin Carina of Mrs. Michela, of Mrs. Samantha en Mrs. Vernice

Ze ontvangt meestal in SM Studio in Amersfoort en Almere en online agenda te vinden dan via www.smstudio-amersfoort.nl/agenda en www.smstudio-almere.nl/agenda :)

Amaro93

  • Gast
Kinkylady Alesia, SM Studio Nederland (Almere - Utrecht - Amersfoort)
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2019, 17:36:27 »
31 Augustus bij Alesia geweest voor mijn eerste Sm sessie ooit, en wat een ervaring.
Van te voren aangegeven waar ik nieuwsgierig naar was, contact liep soepel en vriendelijk.

Eenmaal aangekomen even moeten wachten tot ze klaar was, en na een paar minuten verscheen dan deze prachtige verschijning.
Kort nog even doorgenomen wat de wensen waren, waarna ik naar het Andreas-kruis werd begeleid en het teasen begon.
Vervolgens geblinddoekt naar het bed begeleid om daar te worden vastgezet.

Op het bed kwam van alles voorbij; elektro play, candle play, anale play, strap on en nog vele andere attributen.
Constant teasen tot het randje en dan even stoppen of focussen op een andere plek.
Alesia houd ik goed in de gaten of het goed gaat en of het pijn doet of te veel wordt.

Op het einde een spetterend hoogtepunt gekregen waar ik ook haar lichaam nog mocht betasten.

Top eerste ervaring en grote kans dat ik nog vaker kom!!
Complimenten aan Alesia!