Auteur Topic: Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?  (gelezen 34585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Gepost op: 3 september 2019, 15:35:56 »
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?

Ik hoor en lees allemaal verhalen dat het niveau van de dames hard achteruit gegaan zou zijn in Babylon. Vooral nu de entree met een tientje is verhoogd, steken deze verhalen de kop op. Voor een deel klopt dat wel, want ik zie ook dames, waar ik weinig vertrouwen in heb, maar die waren er ook toen de entree nog 60 euro was.

Maar een goeie vraag, waar zijn al die topdames...? Tot nu toe in totaal 26 verschillende dames gehad in Babylon. Dames die ik in het verleden echt top vond, zijn:

Susi (laatst gezien in Magnum Dormagen en daarna is ze privé ontvangst gaan doen in Doetinchem, maar is daar ook al weer weg);
Mirela (waarschijnlijk dat niemand haar kent, want heeft een blauwe maandag in Babylon gewerkt. Ex-pauschalclub dame, die ook in clubs als Mondial en Aca Gold heeft gewerkt, maar deze dame is er helemaal mee gestopt);
Karla (Gestopt. Was altijd wel in voor een beetje kinky seks, maar ook voor GFE een goede keus);
Alice (schijnt in een raambuurt te werken in Bonn of in Samya???);
Alexis (Gestopt, maar voor mij het beste wat ooit in Babylon of welke andere saunaclub dan ook heeft rondgelopen);

En dat waren wel de echte toppers van de afgelopen 4 jaar, waarmee ik een kamertje heb gedaan en die nu niet meer werkzaam zijn in Babylon. Over Lora twijfel ik of ik die echt top vond. Slecht was ze zeker niet, maar heb er slechts 1 kamer mee gedaan.

Wat blijft er dan over?:

Roberta (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub);
Lana (GFE+);
Amalia (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub)”;
Erika (maar die heeft het gelijk de eerste keer verbruid bij mij, door me te belazeren bij de afrekening).

En ik wil zeggen Dolli, maar vond haar de laatste keer een stuk minder dan voorheen. Voorheen was ze top. Nu goed.

Andere dames waar ik wel plezier aan beleef, maar ik nog niet helemaal top vind en nog aanwezig zijn in Babylon, zijn:

Elli (1 keer mee geweest, maar kan me voorstellen dat bij herhaling de service en de klik nog beter gaat worden);
Daniela (Geldt 't zelfde voor als Elli);
Mary en Georgiana (waarbij ik Mary iets beter vind, maar een triootje met beide blijft nog de beste keus).

En ik hoop Sascha, want die wil ik een volgende keer eens proberen, nu ze nog geen silis heeft ;)

En nu verwacht iedereen dat Babylon alleen maar topdames heeft, omdat de entree een tientje duurder is...? Een jaar of 5 á 6 gelden had ik iedereen voor gek verklaard, die zijn centen ging uitgeven in een saunaclub. Ik kwam destijds in de Pauschalclubs en betaalde daar €150,-- voor een hele dag neuken en wellness. En daar liepen toppertjes die zo in Babylon konden gaan werken of welke andere saunaclub dan ook. En met name Dortmund had een wellness, waar menig saunaclub jaloers op was. Nu betaal ik een stuk meer.... Ja, vroeger was alles beter, toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon....

Heb ik dan geen kritiek op Babylon? Jazeker wel. De AWL (GPL) klopt van geen kloten, maar dat was vroeger al en hier al vaak opmerkingen over gemaakt.... Voor het ontbijt moet je vroeg zijn, want wordt niet aangevuld. Zelf hier weinig problemen mee, want slaap altijd de nacht ervoor voor de deur en ben dan 1 van de eersten ;) Het eten in de bakken is niet altijd mijn favoriet. Ikzelf heb ook liever a la carte, maar bij drukke verjaardagen en BBQ in de zomer, hebben ze dat niet. Ach, als het echt niet meer te vreten is, vraag ik de dames wel of ze eten willen bestellen ;) De kleedruimte is bij drukte soms wel een beetje behelpen. En soms chagrijnig personeel, maar moet zeggen dat dat het laatste jaar erg meevalt. Niet meer echt meegemaakt. Misschien omdat ik er een bekend gezicht ben? Zou niet uit mogen maken. Soms 's avonds de luide muziek. Als de dames er dan een showtje van maken, vind ik het niet erg, maar soms draaien de Duitse bardames Schlagermusik op z'n hardst, waarbij de Duitse bardames en Duitse gasten vrolijk meezingen. Dat hoeft voor mij niet.

Overigens ben ik niet getrouwd met Babylon. Mocht ik een andere club of clubs vinden, waar het me net zo bevalt, zal ik daar ook naartoe gaan. Sixsens is zeker zo'n club en misschien komt Venus daar wel bij ;) We zullen het zaterdag meemaken.
« Laatst bewerkt op: 3 september 2019, 16:27:23 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2019, 22:24:57 »
Karla gestopt? Dat wist ik niet. In de vakantieperiode altijd langer afwezig dan haar gebruikelijke 3 weken aanwezig en 2 weken afwezig.
Zou jammer zijn. Een topwijffie! Er is een tied van komen en er is een tied van gaan.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2019, 23:24:14 »
Melissa, die maar kort werkte in Babylon, was een half jaar geleden naar Sakura verhuisd. Ondertussen staat ze daar ook niet meer op de lijst...

Waar zou Valentina nu zitten? ;D
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2019, 23:36:05 »
Melissa, die maar kort werkte in Babylon, was een half jaar geleden naar Sakura verhuisd. Ondertussen staat ze daar ook niet meer op de lijst...

Waar zou Valentina nu zitten? ;D

Heb gehoord dat Melissa in Sixsens werkt onder de naam Marissa. Zal morgen eens kijken voor je ;)

Valentina weet ik helaas niet. Zou me niets verbazen als die er ook mee gestopt is. Daar had ze het wel over, maar ja, het blijven klapeksters.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #4 Gepost op: 3 september 2019, 23:39:11 »
Karla gestopt? Dat wist ik niet. In de vakantieperiode altijd langer afwezig dan haar gebruikelijke 3 weken aanwezig en 2 weken afwezig.
Zou jammer zijn. Een topwijffie! Er is een tied van komen en er is een tied van gaan.

Het is inderdaad jammer dat ze weg is. Ik kon er altijd wel veel mee  ;D Ze is al een behoorlijke tijd weg uit Babylon en heb van dames gehoord dat ze gestopt zou zijn. Ook voor haar geldt, het blijft een klapekster. Als de centjes op zijn komen ze vaak weer terug ;)
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #5 Gepost op: 3 september 2019, 23:50:48 »
Valentina zit al geruime tijd in Samya, als Blowy...Naar verluidt is de service zwaar achteruit gegaan.
  
  

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2019, 20:51:13 »
Melissa, die maar kort werkte in Babylon, was een half jaar geleden naar Sakura verhuisd. Ondertussen staat ze daar ook niet meer op de lijst...
Heb gehoord dat Melissa in Sixsens werkt onder de naam Marissa. Zal morgen eens kijken voor je ;)

En? ;D Kan ik naar Sixsens afzakken? :pompe
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #7 Gepost op: 7 september 2019, 08:08:48 »
Melissa, die maar kort werkte in Babylon, was een half jaar geleden naar Sakura verhuisd. Ondertussen staat ze daar ook niet meer op de lijst...
Heb gehoord dat Melissa in Sixsens werkt onder de naam Marissa. Zal morgen eens kijken voor je ;)

En? ;D Kan ik naar Sixsens afzakken? :pompe

Jazeker, ze was er afgelopen woensdag, samen met haar vriendin Anja (vol getattoeerd, silis, opgespoten lippen). Jooploop heeft nog een kamertje met Melissa gedaan en was daar heel positief over.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #8 Gepost op: 18 september 2019, 23:46:17 »
Karla gestopt? Dat wist ik niet. In de vakantieperiode altijd langer afwezig dan haar gebruikelijke 3 weken aanwezig en 2 weken afwezig.
Zou jammer zijn. Een topwijffie! Er is een tied van komen en er is een tied van gaan.

Karla is gelukkig weer terug!  :xrated
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2019, 12:54:11 »
Citaat van: Taylor
Alice (schijnt in een raambuurt te werken in Bonn of in Samya???)
Die lange verschollene Alice ist jetzt wieder im Babylon.
Roberta übrigens auch.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2019, 21:42:51 »
Inderdaad, Alice weer terug en Karla ook al een paar weken. Dus toch niet gestopt. Sascha, Roberta, Georgiana, Mary, Elli en Daniella zijn ook weer terug. Allemaal dames waar ik goede ervaringen mee heb. En verder heb je nog Gina, Lana, Denisa, Chris en Sarah, dus Babylon heeft genoeg toppers in huis! En er zullen nog wel wat pareltjes lopen  ;)

Helaas komt Amalia dit jaar niet meer terug  :( Das wel erg jammer, want had nog graag een kamertje met haar willen doen. Echt een supermeid
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #11 Gepost op: 22 oktober 2019, 21:55:26 »
En ondertussen heeft de AWL de kaap van de 40 meiden overschreden! :great:

Zou het dan toch weer allemaal terug goed komen?
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #12 Gepost op: 22 oktober 2019, 22:01:38 »
En ondertussen heeft de AWL de kaap van de 40 meiden overschreden! :great:

Zou het dan toch weer allemaal terug goed komen?

Inderdaad, hoewel die niet altijd even betrouwbaar is  ;D

Nu nog de entreeprijs terug naar €60,-- en het wordt er weer ouderwets druk en gezellig.

Ik denk dat ze beter dan maar €20,-- korting  geven met een kortingkaart ipv €30,--, ook gezien het feit dat ze behoorlijk wat kaarten maandelijks weggeven aan verschillende fora in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. En €10,-- korting tijdens verjaardagen. Dat zal meer geaccepteerd worden. In bijvoorbeeld Sixsens betaal je ook €50,-- tijdens verjaardagen en daar maalt ook niemand om. En Sixsens heeft helemaal geen vrij- of kortingskaarten en ondanks dat is het er druk.
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2019, 22:10:24 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
« Reactie #13 Gepost op: 23 oktober 2019, 06:39:59 »
In bijvoorbeeld Sixsens betaal je ook €50,-- tijdens verjaardagen en daar maalt ook niemand om. En Sixsens heeft helemaal geen vrij- of kortingskaarten en ondanks dat is het er druk.
Blond geboren zeker?  ;)
SS geeft aan IEDEREEN die voor 14 u komt iedere keer 10 euro korting.
Maar dat hoort hier niet thuis.
Verder gaan we toch niet het goede weghalen bij Bab, die kortingskaarten maken dat het net een club wordt waar veel mensen voor 40 euro binnen kunnen, dus misschien wel net de goedkoopste club?  ;D ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal