Auteur Topic: BELLA  (gelezen 22134 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Gepost op: 12 september 2019, 13:50:07 »
Bella
Na het eten zijn Jooploop, Cheasehead en ik weer naar de bar gegaan om wat te gaan drinken. Niet veel later kwam Bella er ook bij zitten en zo bleef ze een behoorlijke tijd lekker relaxt op de bank in mijn armen liggen. Toen het tegen negenen liep, vroeg ik haar om naar een kamer te gaan. Ik zei, ik moet wel even naar mijn locker, want ik heb daar een verrassing voor je ;) Ik nam mijn tas mee naar de kamer. Weer kamer 3b ;) Op de kamer werd ze wel heel erg nieuwsgierig. Ik haalde de powertool uit de tas een ze schrok toch een beetje van 't apparaat ;) Ik stelde haar gerust, dat ie niet in haar zou komen. Ze wilde het apparaat gelijk proberen en ging er voor liggen. Ik zette het apparaat aan op standje 1 en plaatste het op haar wachtende poesje. Gelijk snakte ze naar lucht en de eerste kreuntjes en steuntjes kwam uit haar mond. Haar ogen gingen dicht en daar lag ze voorzichtig te kronkelen. Ik duwde ook een vinger bij haar binnen en hield de kop van de powertool vast met de rest van mijn hand, waardoor mijn vinger in haar begon te vibreren. Ik schakelde gelijk naar standje 2 en ze begon nog meer te kronkelen. Uiteindelijk tot standje zes gegaan en toen hield ze het niet meer ;) Uitgeput bleef ze even op bed liggen en wilde toen naar de WC om zich op te schonen. Ze had een beetje moeite om te lopen, maar het lukte wel. Ongeveer 5 minuten later kwam ze terug op de kamer.

We hebben kort nog even gesproken met elkaar en daarna was het mijn beurt. Ze ging er vol voor en pijpte me heerlijk. Ook haar gaf ik aan dat ik het lekker vind als m'n tepels worden bewerkt. Hier moet ze nog wel een beetje vaardigheid in krijgen, maar dat komt wel. Voor een eerste keer deed ze het helemaal niet slecht. Daarna haar ook in missio geneukt, zodat ik haar heerlijk kon tongzoenen en ze mijn tepels kon blijven bewerken. Tongzoenen doet ze echt heerlijk. Als een vriendinnetje, vol overgave. Kan niet wachten om haar weer te mogen zoenen.

Na mijn orgasme even weer een korte pauze. Daarna vroeg ze met ondeugende pret ogen of ik de powertool nog een keer bij haar wilde uitproberen ;) Uiteraard ;) Daar is ie voor, om meiden te verwennen en helemaal gek te maken. Hoe meer, hoe liever ;) Dit keer ging ze helemaal los en heeft ze zeker 10 tot 15 minuten ervan genoten. Ook in standje zes wist ze niet van ophouden. Ze kreeg het ene orgasme na het andere. Die meid genoot volop. Kronkelend, kreunend, schoppend met de benen en wat ze allemaal niet deed. De remmen waren helemaal los en ze wilde alleen maar meer genieten, totdat ze helemaal uitgeput was en niet meer kon. Haar gezicht stond helemaal te stralen en haar eerste vraag was, wanneer kom je terug? ;)

Terugkomen doe ik zeker. Zeker bij haar. Ze is gewoon lekker relaxt, met een leuke babbel en ze wil genieten ;)  En dames die er zelf ook van genieten, zijn de beste dames. En waarom ik haar zeker ook weer wil zien, is omdat ze voor veel meer dingen in is. Dat bleek tijdens het gesprek aan 't eind, waarbij ik allerlei dingen opnoemde die ik in het verleden wel eens had gedaan of bij dames had gedaan en voor veel dingen had ze wel interesse. Daarnaast is ze ook erg correct. Zo correct, dat ik me bijna een beetje schuldig voelde, want als ik zie hoeveel tijd ze met me besteed heeft, vooral voorafgaand aan de kamer, kan ik niet anders dan haar een fooi te geven. En Bella kan ik toevoegen aan mijn lijstje “niet rokende dames” ;)





Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Nederlandse / Nederlands, Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Bruin
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 12 september 2019, 17:11:09 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2019, 17:19:13 »
Bella
Ik had met Bella voor vandaag afgesproken en wilde gelijk na m'n ontbijt een kamertje met haar gaan doen. Ik had haar vooraf ook gevraagd om geen make-up op te doen. Ik wilde weleens zien hoe ze er uit zou zien zonder make-up. Ik heb dat in het verleden wel vaker aan dames gevraagd, zoals Dani (Sixsens), Alexis (Babylon), Roberta (Babylon), Giulia (Living Room) en nog wel een paar. Tot nu toe heeft elke dame mijn wens nog ingewilligd, hoewel sommigen in meer of mindere mate twijfelden ;) Bijna alle dames dames hebben wat moeite om zich op deze manier bloot te geven en ik vind dat eigenlijk onterecht. De mooiste dames zijn dames zonder make-up. Hoe natureller, hoe beter. Geen make-up, geen silis, geen opgespoten lippen, geen botox, geen tattoos, geen piercings, etc. Bella draagt normaal niet veel make-up, maar nu zo zonder make-up is het echt een meisje met een heel lief mooi gezichtje. En ze hoeft zich echt niet te schamen zonder make-up.

Bella was gelukkig ook om 11 uur aanwezig en samen hebben we lekker ontbeten. Bella is echt een kwebbeltante, waar je leuk mee kunt praten. Voor mij is het wel een beetje wennen, dat ik met haar Nederlands kan praten. Bij een dame in een club heb ik de neiging om in het Duits of Engels te praten. In saunaclubs de afgelopen paar jaar meer dan 100 dames gehad, die alleen maar Engels of Duits konden.

Na lekker relaxt ontbeten te hebben, gingen we naar een kamer. Omdat we de eersten waren, konden we uit alle kamers kiezen en dan wordt 't natuurlijk kamer 11. De mooiste kamer in Sixsens, met uitzondering van de jacuzzikamers. Kamer 11 is een ruime kamer met een douche. Erg handig voor de wat langere sessies, zodat je tussendoor even kunt douchen, zonder de kamer te hoeven verlaten.

Als ik tegenwoordig op een kamer kom, kijk ik vaak eerst of ik een stopcontact kan vinden, maar in dit geval was juist Bella hiernaar opzoek, terwijl ik me eerst ontdeed van m'n badjas. “Hier!”, zei ze. “Achter het bed is een stopcontact”. Ze kon blijkbaar bijna niet meer wachten ;) Ze wilde dat ik gelijk de powertool ging aansluiten en ze ging gelijk uitdagend met haar benen op uit elkaar op bed liggen. Met van: Kom! Ik ben er klaar voor ;)

Ik plugte de powertool in, maar ik wilde eerste dat poesje wel even proeven. Blijkbaar deed ik dit wel goed, want ze begon gelijk te kreunen ;) Haar eventjes gelikt en gezegd dat ik haar een volgende keer wil klaarlikken. Dat was goed, want ze smachtte nu toch echt naar de powertool. Likken doen ze haar elke dag, maar die powertool heeft ze tweeëneenhalve week moeten missen ;) In standje 1 begonnen en dat voelde al gelijk intens bij haar. Verder dan standje 4 zijn we niet gekomen.

Daarna moest ze even uitblazen. Beetje knuffelen en wat friemelen aan elkaar. Nu was 't mijn beurt om te genieten. Ik had wat meer spullen meegenomen dan de vorige keer. Onder andere een zweepje en een paddle. Met die paddle gaven we elkaar aan 't begin van de sessie al wat tikjes op de billen. Daarna lagen de paddle en het zweepje op 't bed.

Ze gaf me eerst een heerlijk pijpbeurt en toen ik op oorlogssterkte was, kwam ze boven op me. Ik werd geil van dat mooie make-up-loze gezichtje en die donkere ogen. Na een tijdje wilde ik haar in doggie nemen. Ze heeft een heerlijk kontje, waar ik tegenaan kan duwen. En geil aan kamer 11 is de spiegelwand, waardoor we oogcontact konden houden. Toen ik bezig was, zag ik het zweepje naast me liggen en pakte die. Ik gaf haar voorzichtig een paar tikken daarmee op die heerlijke kont van haar. Blijkbaar werd ze daar wel geil van en ze vroeg om meer en om harder. Ik begon steeds wat harder te slaan, maar ze vroeg nog steeds om harder. Uiteindelijk toch wel een paar flinke meppen gegeven met dat zweepje op haar billen. Na afloop kon ze het nog steeds voelen en zei dat ik wel hard geslagen had en keek beduusd naar haar gevoelige billen. Ik zei “Je vroeg er zelf om” ;)

Helaas kon ik het niet afmaken in doggie. Het had 2 redenen. Reden 1 is m'n conditie op 't moment. Ik had geen puf meer ;) Moet weer wat meer gaan sporten... ;) Reden 2, ik was wat te gespannen van een hectische week op 't werk. Ik dacht dat 't wel zou meevallen als ik eenmaal in een club zou zijn, maar onbewust speelde het denk ik toch mee.

Bella zei dat ik op m'n rug moest gaan liggen en dat ze me dan een lekkere pijp- en trekbeurt zou gaan geven. Dat deed ze inderdaad wel lekker, want ze begon er ook geil bij te praten. Lekker een beetje dominant. Ze pakte ook het zweepje erbij en gaf me daar een paar tikken mee. Ik mocht ook niet klaarkomen, tot op 't moment dat ze het zei. Daarna had ik een intens orgasme. Meestal lukt het me niet om op commando klaar te komen, maar zij deed het op een geile manier.

Ze maakte me schoon en daarna even gedoucht. Geweldig zo'n kamer met douche. Op 't bed hebben we wat gekletst met elkaar en ze liet me onder andere een filmpje zien van een vrouw, die een vibrerend slipje aan had en wat dat dan deed. Erg grappig filmpje



Ze zei dat ze nooit geloofde dat dit echt zou werken bij een vrouw, tot dat ik een paar weken geleden met m'n powertool kwam. Ze was in één klap overtuigd ;)

Daarna wilde ze weer verwend worden met de powertool. Het filmpje bracht me wel op ideeën, want daarin is te zien dat de vrouw het een en ander moet vertellen, maar door de intense vibraties daar heel veel moeite mee heeft.

Ik besloot dit ook uit te proberen bij Bella op een gegeven moment. Vanaf standje 3 begon ik haar wat te vragen en op 't moment dat ze antwoord wilde geven, schakelde ik een standje hoger. Hierdoor werd het genot ineens nog groter en kon ze bijna niet praten. Hoe hoger de standen werden, des te moeilijker het werd. Heerlijk om zo'n meid op die manier te plagen ;) Zij genoot met volle teugen, maar ik ook ;) Ze had geen controle meer en moest zich steeds overgeven aan haar lust. In totaal hebben we dit nog 4 keer gedaan, met steeds even een tussenpoze van een minuut of 5. De eerste paar keer begon ik in standje 1, maar op een gegeven moment in standje 2 en de laatste keer in standje 3. Die laatste keer was gelijk heel erg intens. Ze kon het dus niet opbouwen, maar kreeg gelijk de volle laag. Heel snel ging ik toen ook naar 4, 5 en 6 en gaf haar geen tijd om te herstellen. Aan 't eind was ze echt helemaal uitgeput en kon haar benen nauwelijks nog bewegen. Haar poesje stond te gloeien en te glimmen van geiligheid. Heerlijk!

De laatste tien minuten hebben we het rustig aan gedaan en daarna vertrokken van de kamer. Traplopen ging wat lastig voor Bella en Sixsens heeft nogal wat trappen ;)

Bella bleek daarna al te gaan vertrekken uit de club. Ze heeft dus alleen met mij een ontbijtje genuttigd en een kamertje gedaan en dat was het voor die dag. Bleek dat ze eigenlijk speciaal voor mij is komen opdagen vandaag. Of eigenlijk, ze is speciaal gekomen om weer een keer te genieten van m'n powertool ;)



Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Nederlandse / Nederlands, Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Bruin
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 22 september 2019, 17:24:23 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2019, 23:03:44 »
Is die powertool toevallig een magic wand vibrator?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk