Auteur Topic: Villa Tinto 31, Ewana (Eona(Roemeense- dagshift))  (gelezen 37425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Ewana (Eona(Roemeense- dagshift))
« Gepost op: 20 september 2019, 17:00:49 »
Deze mooie jonge blondine met schalkse lach had ik al een paar keer zien staan draaien met haar sexy kont achter het raam van VT31.

Omdat ze er altijd vrolijk, aktief en sexy uitziet een bij dit dametje binnen gewipt.

Ewana is haar artiestennaam, 20 jaar jong en afkomstig uit Roemenië. Ze heef een slank sexy lichaam met een mals b-cupje en zacht gebruind velletje.

Na een wasje nam ze direct plaats op het bed en begon me zachtjes te strelen terwijl ze me lief lachend aankeek.
Ze bracht met haar fijne en mooi gemanicuurde handjes mijn soldaat snel op oorlogssterkte en nam snel een cd dat vakkundig werd aangebracht.
Wat volgende was een uitstekende pijpbeurt. Verassend gevarieerd voor zo een jong meisje Heel sensueel en goed gevoel aan de eikel gevend werd mijn lul afgezogen en gelikt. Ondertussen streelde ik haar lekker lijfje en tietjes.

Ze pijpte lekker lang door en na een poos werd overgeschakeld naar het wippen.
Ik liet haar on top starten en dat deed dit meisje wel erg goed en enthousiast. Zalig om een strak jong kutje op je lul te voelen met een lachend gezicht voor je neus. Ondertussen speelde ik verder met haar tietjes.
Het voelde zo lekker dat een positiewissel voor mij overbodig was en ik spoorde haar aan me klaar te rijden, wat ze vol overgave deed.

Een erg geslaagd bezoekje bij een mooi, vlot meisje dat echt haar best doet om je te plezieren.
Wel een professioneel meisje, dus niet echt een gfe maar wel gewoon lekkere enthousiaste goede sex.

Uiteraard voor herhaling vatbaar.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2021, 22:23:31 door Rolly »

Pfan89

  • Gast
Villa Tinto 31, Ewana (Roemeense- dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2020, 18:00:48 »
Een tijd geleden heb ik op een ander forum over Ewana gepost. Vorig jaar heb ik een geweldige ervaring met haar gehad. Ze is lekker, lief, praat graag en pijpt/neukt fantastisch. Ik heb haar destijds op de dagshift gezien.
Is zij alweer gespot na alle corona-ellende heren? Dan rijd ik er gauw heen!

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Ewana (Roemeense- dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2021, 20:14:43 »
Ewana word gezegd maar word eona geschreven,, super lief meisje ondertussen is ze 22 en ben voor eerste keer binnen gegaan. Is me al paar keer opgemerkt toen ik wandelde. Ik kwam net van verlof met 3 vrienden van mij en passeerde de hemel op aarde 😉😇
Ik ging villa tinto straatje door en zag lief schattig meisje staan. 2 keer op en af wat lachen en ging binnen, wasje ervoor en ze ging wat teasen met haar leuke borstjes en was direct bingo. Lekker gepijpt want dat kan ze wel dan 69, oooooooh wat was dat heerlijk, juist een perzikje die je op eet 👅 zei eerst on top,, dit is 1ste maal dat ik moest inhouden want zei is echt goed, dan nog paar standjes en geëindigd in Doggy. Wasje erna, wat gelachen en gepraat want doet ze echt graag ookal is ze in begin wat verlegen. Aangekleed en 3 zoentjes gekregen en vertrokken met een lach zoals Cameron Diaz als je die actrice kent 😇👅

Herhaling vatbaar, voor iemand die Gfe wilt perfecte meisje ze is wel in begin verlegen maar voor 50 euro service doe ze veel en mag ook veel.

Laat me weten hoe ze is bij jullie en ervaringen 😉

Geniet ervan 😎

KING69